ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

متن اهنگ های افشین اذری. . .



سرده دستام


افشین:خدایا سرده این پایین از اون بالا اگه میشه نگام کن

یه کاری کن اگه میشه فقط گاهی خودت قلبمو ها کن



نسیم:خدایا سرد این دستام از اون بالا خودت نگا کن میلرزه

مگه حتی همه دنیا به این دوری به این سردی می ارزه



افشین:تمومش کن دیگه بسته شدم از زندگی خسته..یه زخمی دارم از

دردش میسوزم و میخوام ...میخوام بمیرم....هنوزم که هنوزه میسوزمو میسازم..



نسیم:خدایا من دارم میام یه کم با من مدارا کن...شنیدم گرمه اغوشت اگه میشه


منم یه گوشه جا کن....میدونم گرمه اغوشت اگه میخوای منم یه گوشه جا کن..


باهم:دیگه از دنیا بریدیم...دلامون خیلی گرفته...تو کجایی که ببینی همه جا رو غم گرفته...


افشین:ذیگه از دنیا بریدیم دلامون خیلی گرفته...تو کجایی که ببینی همه جا رو غم گرفته...


تمومش کن دیگه بسته...شدم از زندگی خسته...یه زخمی دارم از دردش هنوزم که هنوزه دارم میسوزم...


شنیدم گرمه اغوشت اگه می خوای منم یه گوشه جا کن


نسیم:خدایا من دارم میام یه کم با من مدارا کن..شنیدم گرمه اغوشت

اگه میشه منم یه گوشه جا کن میدونم گرمه اغوشت اگه میخوای

منم یه گوشه جا کن...



باهم:دیگه از دنیا بریدیم دلامون خیلی گرفته تو کجایی که ببینی همه جا رو غم گرفته...



دیگه از دنیا بریدیم دلامون خیلی گرفته تو کجایی که ببینی همه جا رو غم گرفته...




حلالم کن. . .


حلالم کن باید برم کجا میرم نمیدونم

حلالم کن  بدون تو باید برم باید برم


 حلالم کن   خداحافظ از این لحظه باید برم

حلالم کن  بدون تو باید برم  باید برم

اگه بازم  دوستم داری  عشقمو تو دلت داری

میدونی غیر این دلم جایی نداری


اگه بازم  دوستم داری  عشقمو تو دلت داری

میدونی غیر این دلم جایی نداری

 

من که بی تو نمی مونم

میدونی که نمی تونم

کجا برم نمیدونم باید برم من

تقصیر من نیست به خدا

من که نمیخوام به خدا

باید برم باید برم  برم از اینجا


اگه بازم  دوستم داری  عشقمو تو دلت داری

میدونی غیر این دلم جایی نداری

اگه بازم  دوستم داری  عشقمو تو دلت داری

میدونی غیر این دلم جایی نداری


آره خیلی دوست دارم عشقت رو تودلم دارم

میدونم غیر اون دلت جایی ندارم

اگه بازم  دوستم داری  عشقمو تو دلت داری

میدونی غیر این دلم جایی نداری



نظر یادتون نره. . .



متن ترانه های افشین آذری " متن ترانه تقصیر ,متن ترانه عاشقونه سرباز , متن ترانه اولماز الماز , متن ترانه فرار , متن ترانه آغوش , متن ترانه دو سی سی ,متن ترانه تکرار , متن ترانه متن ترانه تهران , متن ترانه پشیمون ,متن ترانه مدیون , متن ترانه دیوونتم من , متن ترانه سنت شکن , متن ترانه خط و نشون

Afshin Azari lyrics
Afshin Azari lyrics

متن آهنگ تقصیر چشمات از افشین آذری

غمت با سینه خو کرده

دلم رو زیرو رو کرده منو بی آبرو کرده

منو بی آبرو کرده

چرا رفتی ک تنهاشم

اسیر دست غم باشم شب روز تو خودم باشم

شب روز تو خودم باشم

اگه اشکی تو چشمام همش تقصیر چشمات

اگه بقضی تو حرفام همش تقصیر حرفات

اگه دستی تو دستامه همش تقصیر دستاته

اگه خیلی بدم با تو همش تقصیر کارات

اگه میبینی راه هم با تو عوض کردم

اگه میبینی هرگز نمیخوام ب تــــو بگردم

واسه اینه ک مشکوکم به این که تــــو پشیمونی به این که مطمئن نیستم

بیای همیشه میمونی

حالا اسم رو از اسمت با این ترانه برداشتم

تــــو میدونی چیکار کردی ب احساسی ک بهت داشتم

دلم از دست خونه کسی اینو نمیدونه

تــــو این حالمو دوست داری تــــو بیرحم دیون

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ اولماز اولماز از افشین آذری

اولماز اولماز اولماز

اولماز اولماز اولماز(۲)

توی این شهر همه می دونن که تــــورو دوست دارم

واسه ی تــــو همه می دونن جونم می زارم

گل اناری تــــویی یار من تــــویی دل دار من

گل اناری تــــویی ناز من تــــویی طناز من تــــویی اواز من

وای دلم ای دلم وای دلم ای دلم وای دلم عاشق تــــو منم

وای دلم ای دلم وای دلم ای دلم وای دلم عاشق تــــو منم(۲)

بو داغدان آشماغ اولماز

نارنجی باشماغ اولماز

بیر قورو سوز دن اوتور ساواشماغ اولماز (۲)

اولماز اولماز اولماز

اولماز اولماز اولماز(۲

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ فرار از افشین آذری

قسم خوردم قسم خوردی که باید مال هم باشیم

کشیدم نقشه اشو امشب از این به بعد ما باشیم

نباید اینجوری می شد ولی این راه اخرین راهه

گلم اماده شو زود باش که فرصت خیلی کوتاهه

می خوام یادشون باشه جقدر تو عشقمون مردیم

هرچی که دوست دارن بگن بزار بگن فرار کردیم

میام امشب با هم می میرم دیگه اینجا نمی مونی

دیگه قصه نخور عشقم پیش اینا نمی مونیم

حالا می خوام ببینم کی می خواد بگیرتت از من

کی جرات داره وقتی هست دست های تو تو دست من

هزار تا فکر بد داشتن برای تو برای من

اونا تو رو نمی دیدن اونا منو نمی خواستن

نمی زاشتن باهم باشیم می گفتن من کمم واست

نمی دونن تو این چند سال منم که من مرحمم واست

میام امشب با هم می میرم دیگه اینجا نمی مونی

دیگه قصه نخور عشقم پیش اینا نمی مونیم

حالا می خوام ببینم کی می خواد بگیرتت از من

کی جرات داره وقتی هست دست های تو تو دست من

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ آغوش از افشین آذری

خدا اینجحاست کنار من کنار تو

دارم کم کم میرم پیشش به یاد تو

چشام از گریه سیره پاشو زود بیا که دیره

بیا دستام و نگا کن جای بوسه های تیغه

نمیدونی چی کشیدم

جز تو هیچی رو ندیدم

اگه باورم نداری

بیا رگ هام و بریدم

خدایا کی میا پیشت که از این درد رها میشم

من آغوش تو رو میخوام بمیرم زنده تر میشم

خدا میخوام بیام پیشت دارم خسته تر میشم

من آقوش تورو میخوام بمیرم زنده تر میشم

نمیخوام وقتی که رفتم بیان بشکافنن این قلب و

ببینن اسم کی توشه دلیل رفتن من رو

نمیخوام وققتی که مردم بخوان بشکافن ین قلب و

ببین اسم تو توشه بفهمن معنی درد و

خدایا کی میا پیشت که از این درد رها میشم

من آغوش تو رو میخوام بمیرم زنده تر میشم

خدا میخوام بیام پیشت دارم خسته تر میشم

من آقوش تورو میخوام بمیرم زنده تر میشم

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ دو سی سی از افشین آذری

کجایی که تنها شبارو میخوابم

یه کابوس وحشی میاد هی سراغم

اخه وقتی رفتی نگفتی میترسم

شبا هر صدایی میاد من میلرزم

بگو تو رگ هات چیه به جای غیرت

دو سی سی مواد یا که دنیای خفت

کجا رفته عشقت کجا رفته ناموس

که هر نا نجیبی نشه واسه ما لوس

تو گفتی بیا تا بگیریم تو آغوش

تو قول داده بودینشم من فراموش

تو رفتی نگفتی مبادا بلرزم

مبادا بددون تو یک وقت بلغزم

بیا و ببین ادما صف کشیدن

میگن اون که رفته امونم بریدن

یعنی خونه من نداشت هیچ حرارت

که تو دور آتیش بشین بزن لج

کجایی که تنها شبارو میخوابم

یه کابوس وحشی میاد هی سراغم

اخه وقتی رفتی نگفتی میترسم

شبا هر صدایی میاد من میلرزم

بگو توی رگ هات چیه جای غیرت

دو سی سی مواد یا که دنیای خفت

کجا رفته عشقت کجا رفته ناموس

که هر نا نجیبی نشه واسه ما لوس

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ تکرار از افشین آذری

فکر نمی کردم که دیگه دوباره من عاشق بشم

برسونه خدا تو رو خراب اون چشات بشم

قربون اون صدای تو خماری چشای تو

حرفی ندارم به جز این که الهی فدای تو ، فدای تو

من بعد عشق اولم بعد شکست آخرم

نفرت شد عاشقی واسه م باعث شد اینجوری بشم (!)

اگه بخوای بری یه روز تو مثل عشق اولم

کمر من می شکنه و دیگه نمیشه پا بشم

من اشتباهمو دارم دوباره تکرار می کنم

دست خودم نیست به خدا می خوام دیوونه تر بشم

فکر نمی کردم که دیگه کسی رو دوست داشته باشم

من نمی خواستم که دیگه مهره ی تکراری باشم

خدایا ممنونم ازت که عشقمو پس نزدی

یه کاری کردی با دلم دوباره عاشقتر بشم

من بعد عشق اولم بعد شکست آخرم

نفرت شد عاشقی واسه م باعث شد اینجوری بشم (!)

اگه بخوای بری یه روز تو مثل عشق اولم

کمر من می شکنه و دیگه نمیشه پا بشم

من اشتباهمو دارم دوباره تکرار می کنم

دست خودم نیست به خدا می خوام دیوونه تر بشم

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ تهران از افشین آذری

اینجا تهرونه همه پره دردن

دلا عاشق نمیشه همه سردن

همه دنبال یه لقمه ی نونن

همه به فکر اجاره ی خونه ن

اینجا تهرونه و زندگی سخته

اینجا تهرونه و گرد و غباره

خدا یه کاری کن بارون بباره

اینجا تهرونه ساعت شیش صبحه

شروع ِ جنگ و جدل سر پوله

یکی انقد داره تا برج میلاد

یکی هم با پای پیاده میاد

انقدر نناز به اون شهرک بالا

تو هم یه روز میای بهشت زهرا

دیگه اونجا بالا پایین نداره

دلت نگیره یه وقت با این حرفا

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ سنت شکن از افشین آذری

دلم سنگینه بغضم وا نمیشه

عجب حال و هوایی دارم امشب

اگه این بغض زخمی پا بگیره

خدا می دونه بد می بارم امشب

اگه این بغض زخمی پا بگیره

خدا می دونه بد می بارم امشب

می بارم امشب

حالا با این همه یادگاری من چیکار کنم

آخه با این همه بدبیاری من چیکار کنم

روزا بد می گذره دنیا هم که بد تا می کنه

ترسم اینه اگه کم بیاری من چیکار کنم

اگه این بغض زخمی پا بگیره

خدا می دونه بد می بارم امشب

اگه این بغض زخمی پا بگیره

خدا می دونه بد می بارم امشب

می بارم امشب

Afshin  Azari

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ خط و نشون از افشین آذری

تو نیستی آروم ندارم تو لحظه های بی کسی

همش تو رو کم میارم پس کی به دادم می رسی

اما هنوز دیر نشده برگرد به پیش من بمون

هر جا بری کم میاری این خط گلم اینم نشون

دلم می خواد ببینمت تو بغلم بگیرمت

دستاتو باز بگیرم و چقد مهمه بودنت

زندگیمو میدم برات فقط نگو باید برم

هر چی بخوای نه نمیگم تو جون بخواه من حاضرم

تو نیستی انگار هیشکی نیست دنیا برام رنگ غمه

حال و هوای زندگیم بی تو یه حس مبهمه

دلم می خواد ببینمت سر روی شونه ت بذارم

بگم که زندگیم تویی بی تو دارم کم میارم

دلم می خواد ببینمت تو بغلم بگیرمت

دستاتو باز بگیرم و چقد مهمه بودنت

زندگیمو میدم برات فقط نگو باید برم

هر چی بخوای نه نمیگم تو جون بخواه من حاضرم

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن آهنگ خنجر از افشین آذری

واسه نیمه جونم یه خنجر بسه بزن توی قلبم کل کل نکن

سرم موندنت رو منت نذار تو می خوای بری پس معطل نکن

دیگه راه برگشت نداری برم دل خسته به سیم آخر زده

دوست دارمات بدتر از ناسزاست تمومش کن و دیگه فحشم نده

ببینم مگه تو خدایی نداری خدایی نداری خدایی نداری

که هر چی عذابه سر من میاری سر من میاری سر من میاری

تو از این دل من آخه چی می دونی بگو چی می دونی آخه چی می دونی

همون جا که هستی تو باید بمونی تو باید بمونی تو باید بمونی

من ِ غرق عشقو تو بازی نده تظاهر نکن خسته از بازی َم

گذشت آب ِ رسواییَت از سرم اگه رفتنت مرگه باز راضی َم

واسه این دل خسته و نیمه جون بذار رفتنت تیر آخر بشه

یه عمر با دروغ عاشقم کردی و همین بهتر این عشق پر پر بشه

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

افشین آذری و نسیم - اللهم

تو خواستی‌ که بشی‌ همه کس من

همه کس من ...

تو خواستی‌ که بشی‌ تنها کس من

تنها کس من ...

به جرات میگم این فقط تو هستی‌

تو که آخر آدمای‌ پستی

گذاشتی رفتی‌ دستمو که بستی

تو خارم کردی و منو شکستی

بگو دروغه که یه مادری تو

لیاقتت همینه آدمی‌ تو

الهم تو بودی دارو ندارم

الهی بشکنی منو شکستی

الهم تو بودی دارو ندارم

الهی بشکنی منو شکستی

دارم از ته دل میگم بدونه

رو زانوی غمش تنها بمونه

همیشه منتظر به رات بمونه

تو اسم مرده‌ها تورو بخونه

دارم از ته دل میگم بدونه

رو زانوی غمش تنها بمونه

همیشه منتظر به رات بمونه

تو اسم مرده‌ها تورو بخونه

اونی که گفت بهت نرو نمی‌شه

حالا بپرس ازش ببین چی‌ می‌شه

عزیزم تو بودی دار و ندارم

چی‌ میشد بمونی واسه همیشه

عزیزم تو بودی دار و ندارم

چی‌ میشد بمونی واسه همیشه

دارم از ته دل میگم بدونه

رو زانوی غمش تنها بمونه

همیشه منتظر به رات بمونه

تو اسم مرده‌ها تورو بخونه

یادت بیاد چی‌ حرف آخرت بود

مگه سهمش از با تو بودن فقط دو روز بود ؟

بهش گفتی‌ نمیخوامت برو

مگه حقش این بود؟

دارم از ته دل میگم بدونه

رو زانوی غمش تنها بمونه

همیشه منتظر به رات بمونه

تو اسم مرده‌ها تورو بخونه

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

افشین آذری و نسیم - دیوونتم من

آره دیونتم من خدایی عاشقم من چرا میگی‌ نمی‌خوام آخه دوست دارم من مگه خودت نگفتی همیشه پیشتم من چرا میگی‌ نمی‌شه؟آخه یه عاشقم من ، آره یه عاشقم من

اگه منو میخواستی پیش خودم میموندی آخه تو زندگیمو آتیش زدی سوزوندیدیگه بریدم از تو منو فراموشم کن آخه تو زندگیمو آتیش زدی سوزوندی آره فقط منو سوزوندی ...

مگه گناهم چیه؟ میگی‌ می‌خوام برم من اسیر قلبت شدم آخه دوست دارم من نه دیگه نه نمی‌شه دیگه دارم میرم من هرچقدر هم بگی‌ تو دیگه نمیمونم من اگه منو میخواستی پیش خودم میموندی آخه تو زندگیمو آتیش زدی سوزوندیدیگه بریدم از تو منو فراموشم کن آخه تو زندگیمو آتیش زدی سوزوندی آره فقط منو سوزوندی ...

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

افشین آذری و نسیم - مدیون

این چشم نیمه جونو از تو دارم این دل همیشه خون از تو دارم این صدا پر شده از غصه و درداین همه زخم زبونو از تو دارم

اشک بی صدامو مدیونه‌ تو هستم هق هقه شبامو مدیون تو هستم شده این کار دلم گریه و زاری مرگ لحظه هامو مدیون تو هستم

چاره ای جز اینکه آواره بشم نیست آخه بین ما دوتا فاصله کم نیست آره گریه قاتل غرور مردولی‌ نازنین دیگه دست خدا نیست آخه من غرورمو به پات شکستم بی‌تو از تمومه این زندگی‌ خستم دیگه حسّ و حال مردنم ندارم همهٔ اینارو مدیون تو هستم

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

افشین آذری و نسیم - پشیمون

میگی‌ پشیمونم که

دیگه فایده نداره آخه دیگه تو قلبم دلت جایی‌ نداره از این دلم گذشتی از من و تو گذشتی منو آواره و بی‌ آبرو که کردی خودت گذاشتی رفتی‌هرچی‌ میخواستی کردی ببین حالا خودت رو , پشیمونم که کردی

دیگه دروغ نمیگم می‌خوام برم بمیرم پشیمونم پشیمونم پشیمون تورو خدا یک دفعه بذار دستاتو بگیرم پشیمونم پشیمونم پشیمون

دیگه دروغ نمیگم می‌خوام برم بمیرم پشیمونم پشیمونم پشیمون تورو خدا یک دفعه بذار دستاتو بگیرم

پشیمونم پشیمونم پشیمون

************ متن ترانه های افشین آذری *****************

متن اهنگ عاشقونه سرباز از افشین اذری

(موهام تراشیده شدن)

موهام تراشیده شدن ازم خجالت نکشی

دارم میام ببینمت با این لباس ارتشی

روزای سختمون گذشت دوساله این روزو میخوام

تو تک تک ثانیه هام بوی تو میده لحظه هام

موهام تراشیده شدن ازم خجالت نکشی

دارم میام ببینمت با این لباس ارتشی

روزای سختمون گذشت دوساله این روزو میخوام

تو تک تک ثانیه هام بوی تو میده لحظه هام

چقدرشلوغه خونتون اون کیه میخنده باهات؟

چرا اسمتو میگه چه نسبتی داره باهات؟

اون کیه دست دادی باهاش؟

حرف منو بهش نزن

چقدر عوض شدی گلم

راستی چقدر میاین بهم

دوساله هرچی شعرمیگم

روپاکت سیگارمه تور سفید رو سرت

حکم طناب دادمه الهی خوشبختت کنه

اون که رو بخت من نشست

اصلا مهم نیست واسه تو

منو به زیر پا شکست منو به زیر پا شکست

چقدرشلوغه خونتون اون کیه میخنده باهات

چرا اسمتو میگه چه نسبتی داره باهات؟

اون کیه دست دادی باهاش؟

حرف منو بهش نزن

چقدر عوض شدی گلم

راستی چقدر میاین بهم

اون کیه دست دادی باهاش؟

حرف منو بهش نزن

چقدر عوض شدی گلم

راستی چقدر میاین بهم

---------------

متن اهنگ بی انصاف افشین اذری

از وقتی نیستی من آروم ندارم - فقط دارم واسه ی تو می بارم

بیا ببین چقدر تنهای تنهام - طاقت دوریتو دیگه ندارم

یه کم دلت به حال من بسوزه - بذار دستاتو دوباره بگیرم

هر کاری کردم از یادم بری تو - اما دیدم بدون تو می میرم

تو که این جوری نبودی بی انصاف - پاشو غرورتو بشکن و برگرد

بیا ببین چقدر حالم خرابه - دلم طاقت نداره

با اینکه من خودم دل تو رو شکستم - ولی به غیرِ تو به هیچ کی دل نبستم

آخه من از نبودن تو خیلی خسته ام - خدا رو شاهد می گیرم عاشقت هستم

تو که این جوری نبودی بی انصاف - پاشو غرورتو بشکن و برگرد

بیا ببین چقدر حالم خرابه - دلم طاقت نداره


نظرات 4 + ارسال نظر
نجلا سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://najla313.blogfa.com

من اصلا از نسیم خوشم نمیاد

Parsa پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

very good

محمدامین پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام من عاشق ترانه های نسیمم. متنتونم عالی عکسای نسیم رو بیشتر بزنید

حامد نوراذر چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://hamed-p21.blogfa.com

محمد حسین از پیغامت خیلی خوشم اومد دادا ممنون خیلی خوب بود سایتت تو هم به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد