ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

متن اهنگ های علی عبدالمالکی + (عکس)



متن اهنگ اه منه عبدالمالکی(جدید)



هر جا که دیدی دلت شکست اهه منه

دیدی عشقت با یکی دیگست اهه منه

اگه زندگیت خراب شد اهه منه
خوشیات همه عذاب شد اهه منه


اگه میگه ازت خستست اهه منه

همه درها بروت بستست اهه منه

اگه میگه ازت سیره اهه منه

اگه میخنده و میره اهه منه



اهه منه که داری بد میاری

اهه منه مثله ابر بهاری

اهه منه هیچ کسیرو نداری

اهه منه رفتو اشکاتو ندید

اهه منه یه دفعه ازت برید

اهه منه کارت به اینجا کشید




اگه از زندگی سیری اهه منه

اگه از دست داری میری اهه منه

اگه تو جوونی پیری اهه منه

اگه عهدشو ش****ده اه منه

میبینی دستتو خونده اهه منه

تو رو به اینجا رسونده اهه منه



اهه منه که داری بد میاری

اهه منه مثله ابر بهاری

اهه منه رفتو اشکاتو ندید
اهه منه یه دفعه ازت برید

اهه منه کارت به اینجا کشید


متن اهنگ دورت بگردم  عبدالمالکی(جدید)


دورت بگردم درمون دردم


دورت بگردم


جونت بسه ب جونم تا ابد پیشت میمونم


واسه من خیلی عزیزی


 دوسم داری میدونم


دوستت دارم میدونی

آخه خیلی مهربونی


دوستت دارم همیشه واسه من عزیز جونی

دورت بگردم درمون دردم


کاشکی بگیری دستای سردم

دورت بگردم


دوستت دارم کنارم باشی تا ابد تو یارم باشی


تو این فصل خزون دردم


دوست دارم بهارم باشی


اخه بی تو من از دنیا دلگیرم


روز و شب با خودم درگیرم


تو نذار من تنها شم


تو بری من بی تو من میمـــــــــــــــــــــــــیرم

دورت بگردم


درمون دردم

دورمون دردم

کاشکی بگیری دستای سردم


دورتــــــــــــــ بگردم


دورتــــــــــــ بگردم , بگردم

دورتــــــــــــــــــــــــ بگردم


متن اهنگ اگه حسودا بزارن عبدالمالکی


اگه حسودا بزارن
میبرمت یه جایی
که ندونن کجایی
آخه تا کی جدایی


دوست دارم خدایی

نمیزارم یه غریبه
جامو تو قلبت بگیره
دستای تو رو بگیره


اگه بخواد بگیره خدا کنه بمیره

جونم واست بگه دیگه طاقت ندارم
جونم واست بگه دیگه راهی ندارم
دلو بگیر و ببر هر جایی که خواستی


جونم واست بگه تویی تنها ستارم

دوست دارم بدون تا وقتی زنده هستم
تا دنیا دنیاست به پای تو نشستم
نگو دوسم نداری میدونم دروغه


جونم واست بگه تویی تنها ستارم

اگه حسودا بزارن
میبرمت یه جایی
که ندونن کجایی
آخه تا کی جدایی


دوست دارم خدایی

نمیزارم یه غریبه
جامو تو قلبت بگیره
دستای تو رو بگیره


اگه بخواد بگیره خدا کنه بمیره

جونم واست بگه دیگه طاقت ندارم
جونم واست بگه دیگه راهی ندارم
دلو بگیر و ببر هر جایی که خواستی


جونم واست بگه تویی تنها ستارم

دوست دارم بدون تا وقتی زنده هستم
تا دنیا دنیاست به پای تو نشستم


نگو دوسم نداری میدونم دروغه
جونم واست بگه تویی تنها ستارم


نظرات 4 + ارسال نظر
غزال پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

وای چقد خوبه میخونه منکه عاشقشم مرسی علی جونکه خیلی اهنگهای زیبا مینوازی ممنون

نازنین چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

خیلی عالیه مرسی عزیزم موفق باشی همیشهدر ضمن وب قشنگی داری

frozan پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.google.com

عاشقتونم بااین اهنگ هاتون /واقعاممنون

نظر لطفتونه...

مریم،علیرضا شنبه 5 آذر 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام توجیبیوب باحالی داری ایولداداش

تو بمیری ما خیالمون راحت شه...
ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد