ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی


صداوسیما چگونه سانسور میکند؟



صدا و سیما چگونه زنان را سانسور می کند؟!! (تصاویر)



 

ادامه مطلب ...

تصاویر جدید:بهرام رادان;مهناز افشار;گوهر خیراندیش و ...





  ادامه مطلب ...



عکس های جدید ازاده زارعی



  ادامه مطلب ...


ما که بچه بودیم، یک دستمال کهنه، ای چیزی پیدا میکردند، میذاشتند وسطش بقچه میکردند تا یک هفته بعد بازش کنند، این میشد پوشک کردن ما...!

الان پوشک درست کردند برای بچه با خروجی هوا از هر دو طرف، 8 لایه محافظ، ویتامینه، همراه با عصاره مالت، 12 ایربگ ،گیربکس اتوماتیک، سنسور عقب، تهویه مطبوع ، سیستم سرمایشی و گرمایشی هوشمند،خلاصه فول آپشن دیگه!


والا!




از اعتراضات یک پسر:


شما دخترا دیگه شورش رو در آوردین!
بسه دیگه…تموم کنین این بازیه کثیفو
پنکک زدین…پنکک زدیم(ما پسرا)
کرم دو چهره زدین…کرم دو چهره زدیم……
زیرابرو برداشتین…زیر ابرو برداشتیم…
دماغتونو عمل کردین…دماغمونو عمل کردیم…
پروتز گذاشتین…پروتز گذاشتیم…
اما من دیگه روم نمیشه با ساپورت بیام بیرون!!!
بالاخره مررررردی گفتن…زنی گفتن!!
:))

وقتی ترسی تو دلم نیست واسه چی سکوت کنم
 من به قله نرسیدم که بخوام سقوط کنم

گاه دلتنگ میشوم...دلتنگتر از همه دلتنگی ها.
گوشه ای مینشینم حسرت ها را مرور میکنم نمیدانم کدام خواهش را نشنیده ام به کدام دلتنگی خندیدم که چنین شد!