ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی


7%20Band%20 %20Eddea دانلود آهنگ جدید گروه سون با نام ادعا

دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای گروه سون با نام ادعا با بالا ترین کیفیت


ترانه : علیرضا پیروزی ، آهنگ : امیر قنادی ، تنظیم : آرش قنادی


برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


  

متن آهنگ جدید گروه سون با نام ادعا :


از همون لحظه که عاشقت شدم

تو رو خواستم حتی بیشتر از خودم

حس دلتنگی رو داشتم

تو رو تنها نمی ذاشتم

کاش میشد بیای و باز شروع کنی

دوباره قلبم و زیر و رو کنی

آخه تو هنوز باهامی

تو هوای نفسامی


عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثل من عاشق تو نیست

قلبت چی میشه مال کی میشه وقتی که هیچ کسی لایق تو نیست

عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثل من عاشق تو نیست

قلبت چی میشه مال کی میشه وقتی که هیچ کسی لایق تو نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید گروه سون با نام ادعا

♫♫♫♫♫♫

تو حجوم زندگیمی که نمیبینی

نمی خوای دست بکشیو رو بگیری
چرا تنهام نمیذاری تو یه لحظه

چرا هر لحظه دلم برات میلرزه

عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثل من عاشق تو نیست

قلبت چی میشه مال کی میشه وقتی که هیچ کسی لایق تو نیست

عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثل من عاشق تو نیست

قلبت چی میشه مال کی میشه وقتی که هیچ کسی لایق تو نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید گروه سون با نام ادعا

♫♫♫♫♫♫

منو دوست داشتنه بی اندازم
منو قلبی که بهت میبازم قلبی که بهت میبازم
تو و حسی که تک و تنها مونده
منو هر چی که ازت جا مونده
تو که دل کندی به دلت چی افتاد
منو قلبی که هواتو می خواد


MP3 – 320

7Band – Eddea

MP3 – 128

7Band – Eddea


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد