ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

صرفا جهت خنده
جملاتتونو کنار هم قرار بدید و بخندید


ماهی ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪی ﺭﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ کن:
فروﺭﺩﯾﻦ = ﻣﻦ ﻟﯿﺲ ﺯﺩم
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ = ﻣﻦ ﻓﺸﺮﺩﻡ
ﺧﺮﺩﺍﺩ = ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ
تﯿﺮ = ﻣﻦ ﺻﯿﻐﻪ ﮐﺮﺩﻡ
ﻣﺮﺩﺍﺩ = ﻣﻦ ﺑﻮﺱ ﮐﺮﺩﻡ
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ = ﻣﻦ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﮐﺮﺩﻡ
ﻣﻬﺮ = من خاروندم یک
ﺁﺑﺎﻥ = ﻣﻦ بغل کردم
ﺁﺫﺭ = ﻣﻦ ﺳﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻡ
ﺩﯼ = ﻣﻦ ﺗﺮﮐﻮﻧﺪم
ﺑﻬﻤﻦ = ﻣﻦ راضی کردم
ﺍﺳﻔﻨﺪ = ﻣﻦ ﺯﺩم


.

.

 
شماره ی روز به دنیا اومدنت رو انتخاب کن:
1. یک شیلنگ رو
2. یک بز رو
3. همسایه مون رو
4. یک مسافر رو
5. معلم جغرافیام رو
6. یک تسبیح رو
7. ادکلنم رو
8. یک میل گردان رو
9. پوشک بچه ی حسن آقا رو
10. یک بیخانمان رو
11. یک هویج رو
12. یک لوله پلیکا رو
13. یک گانگستر رو
14. یک چاقو رو
15. یک غواص رو
16. یک فالگیر زن رو
17. یک قاطر رو
18. پول رو
19. یک بازنشسته ی زالو صفت رو
20. دوست دختر قبلیم رو
21. عروسمون رو
22. یک آزادی خواه رو
23. کریستین رونالدو رو
24. یک ته تغاری رو
25. یک چشم چرون رو
26. یک خدا نشناس رو
27. یک زید باز رو
28. یک معلول ذهنی رو
29. یک دانش آموز رو
30. یک هندونه رو


رنگ پیرهنی رو که الان پوشیدی انتخاب کن:
قرمز = به خاطر اینکه بابام میگه زور تو بازوست.
سبز = به خاطر اینکه من تو المپیک نماد یک انسان انگل بودم.
مشکی = به خاطر اینکه دوسش دارم.
آبی = به خاطر اینکه نمیتونم خودمو کنترل کنم.
زرد = به خاطر اینکه این یه شعاره.
سفید = به خاطر اینکه من هر کاری دلم بخواد میکنم.
بنفش = به خاطر اینکه من میخوام پیشرفت کنم.
نارنجی = به خاطر اینکه خانواده م فکر میکنن من یه احمق به تمام معنا هستم.
قهوه ای = به خاطر اینکه من خیلی با کلاسم.
صورتی = به خاطر اینکه رویاهامو نابود کرد.
طوسی = به خاطر اینکه هوس کردم.
کرمی = به خاطر اینکه میگن یه مو از خرس کندن غنیمته.
هیچکدام = به خاطر اینکه من مایه ی هیبت هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد