ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

طنزهای منتخب سری هفتم

طنزهای منتخب سری هفتم

 



یارو پست زده:
جملات و کلمات لوس مخاطب خاصتان را برایتان ترجمه میکنیم..!!!!
کم مونده یکی دو سال دیگه بریم زبان لوس بازی دخترا یا همون " بوج تن لپاچو" رو یاد بگیریم..!!!

  


تعجب نکنید وقتی بعضیا هرکی رو میبینن میگن قیافش آشناست
خود شخص من یه دوستی داشتم که حدود 45هزارتا فقط خواهر و برادر مجازی داشت
و این خیلی طبیعیه که همه آشنا باشن براش..!!

...

یه بارم پای نت داشتیم تو شبکه های اجتماعی یه مطلب میخوندیم که زندگیم رو عوض کنه و متحول شیم که
.
.
.
.
هیچی آهنگ بعدی یه هو پلی شد و قر کمر نزاشت اینبار هم ما به سرمقصد مقصود برسیم..!!!

...

تو یه مسابقه شرکت کردم
اول نشدم ولی بهم جایزه دادن
اونم یه کتاب
اسم کتابشم اینه: " چگونه مثل آدم بازی کنیم"
من برم مطالعه کنم
شما هم دیگه برید پی کارتون

 


...
یه چند سال دیگه نفس کشیدن آدما هم اینترنتی میشه
بعدش میدونی چی میشه؟
هیچی دیگه ایرانیا همه باید یه کپسول اکسیژن بهشون وصل باشه..!!!

...

مردم با شنیدن یه موسیقی یاد یه عشق قدیمی میفتن
من با این آدمک شماره 7 شبکه های اجتماعی یاد دوستام..!!!!

 

...

در حدیثی از خودم بعداً نقل خواهم کرد:
.
.
.

.

.

.

.
.
گفتم بعداً الان اینجا چی میخواین؟
درسته من آدم بزرگی ام اما شما لا اقل به متن دقت کن
بعداً عزیزم بعداً


...

قبلنا مردم از دوری یا بی وفایی عشقشون سر به کوه و بیابون میزاشتن
الان میرن پیج یکی دیگه رو لایک میکنن..!!!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد