ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

دلنوشته ای برای مرتضی پاشایی

دلنوشته ای برای مرتضی پاشایی

الان کامپیوترمو روشن کردم واسه  انجام کارام
مثل خیلی های دیگه قبل رفتن سر کار اصلی مدیا پلیر اجرا میکنم و موسیقی هایی که دوس دارم رو میزنم  پلی شه
مرتضی پاشایی پخش میشه
تو حس و حال آهنگم و میرم سر وقت مرورگر اینترنت
بازم دنیای پر حاشیه اینترنت


  

این وسط خبر های مربوط به مرتضی پاشایی هم حسابی داغه داغه
یه عده حاشیه میسازن و بازار و داغ میکنن و یه عده هم واقعاً پیگیر هنرمند محبوبشون هستن و میخوان آخرین خبرهاشو داشته باشن
خبر از خواننده ی که نه تنها صداشو بلکه خودشم دوس دارن
هنرمند و خواننده و افراد سرشناس زیادی داریم که محبوبیت دارن اما کمتر کسایی هستن که فراموش نشن و جاودان بمونن تعدادشونم کم نیست
اما این روزا  بیماری مرتضی بود که خیلی هارو نگران کرده بود
همین دیروز بود که واسه مطالب سایت داشتم مطلب آماده میکردم
یکی از تکس  گرافی یا همون عکس نوشته هایی که از کاربر و دوست عزیزم گرفته بودمو خیلی دوس داشتم
نوشته بود:
 چقدر خوبه که مرتضی پاشایی خوب بشه ،،،برگرده و بخونه

خیلی ازش خوشم اومد و میدونستم خیلی های دیگه هم دوسش دارن

همین نوشته ساده به خود من نشون داد که مرتضی چقدر محبوبه و خیلی ها دوس دارن که بازم صدای گرمشو بشنون
توی سری اول قرارش دادم و منتشر شد
بعد یکی دو ساعت از انتشارش خبر بدی منتشر شد
خبر فوت مرتضی
باور نکردم و سریع دنبال خبرو گرفتم
اما متاسفانه واقعیت داشت
خیلی ناراحت شدم ، خیلی
آخه خود من همیشه منتظر کارای جدیدش بودم
اما الان دیگه.....
الان دیگه مرتضی بین ما نیست
روحش شاد و یادش گرامی....
مرتضی واسه من همیشه زنده است....

من از محبوبیت مرتضی نمیخوام چیزی بگم

از محبوبیت مرتضی همین بس که خبر فوتش در عرض چند ثانیه کل دنیای مجازی و صدا و سیما رو گرفت و همه مردم متوجه و ناراحت شدن .....
به خانواده محترمش از طرف خودم و همه ی اونایی که مرتضی رو دوس دارن و تعدادشونم خیلی زیاده تسلیت عرض میکنم ....

الانم میگم: " چقدر خوب میشد مرتضی از بینمون نمی رفت و بازم برامون میخوند ..... "

 


 

گردآوری مجله اینترنتی دلگرم


نظرات 2 + ارسال نظر
Zahra یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 11:59 ق.ظ

viva یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 11:59 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد