ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس های عاشقانه آبان ماه

 اس ام اس های عاشقانه آبان ماه

 

شبی باران، شبی آتش، شبی آیینه و سنگم
شبی از زندگی سیرم، شبی با مرگ می جنگم
تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم
تو را با هر نفس می بویم، اما باز دلتنگم

 

 

  

 

 

باران که میبارد دلم برایت تنگ تر میشود
راه می افتم بدون چتر ؛ من بغض میکنم،آسمون گریه . . .

 

 

——————– ——————–

 

 

دوستت دارم…
حتی اگر قرار باشد در حسرت یافتنت….
شبی بی چراغ…
تمام پس کوچه هارا زیر باران قدم بزنم…..

 

 

——————– ——————–

 

 

چــشــمــان زیــبـایِ خــود را کــور خــواهــم کــرد ….
زیــرا …
لــیــاقــت نـــداشـتــنــد بــبــیــنــد ….
زیــبــایــیِ وجــود تــو را …

 

 

——————– ——————–

 

 

آسمان می بارد گل می میرد
تو نه گل باش نه آسمان
زمین باش تا آسمان برای تو بگرید و گل برای تو بمیرد.

 

 

——————– ——————–

 

 

هـزار بـارهـم کـه از ایـن شـانه بـه آن شـانه بغلـتی ،
ایـن شـب صبـح نمـی شـود ،
وقتـی دلتنـگ باشـی …

 

 

——————– ——————–

 

 

حکایت جالبیست که فراموش شدگان فراموش کنندگان رافراموش نمی کنند….

 

 

——————– s——————–

 

 

خاطراتو خط به خط یادم میارم مث بارون میشمو برات میبارم
انگاری فایده نداره باید بمیرم توی دنیای دیگه تورو ببینم.

 

 

——————– ——————–

 

 

کبوترم :لانه ی من بام توست. کجا روم؟ مرغ دلم رام توست پادشه کشور عشقم ولی نگین انگشتری ام نام توست…

 

 

——————– ——————–

 

 

دلم حق داری عاشق باشی
ولی بدون که این راهش نیست
کسی رو نمیشه به زور عاشق کرد
یه وقتا یه چیزی سهمت نیست

 

 

——————– ——————–

 

 

دوســــتت دارم بـه انـدازه ی تمـــام کوچـه پـس کوچـه های شهــر کـه خستگـــــــی رایـــــادم داد……

 

 

——————– ——————–

 

 

ای کاش مرا با تو مجال گله ای بود؛؛؛
ای کاش از این فاصله ها فاصله ای بود؛؛؛
انگار به پای من و دل ریخته تقدیر؛؛؛
در بادیۀ عشق تو هر آبله ای بود؛؛؛

 

 

——————– ——————–

 

 

فریادمن از داغ توست…
بیهوده خاموش مکن…
حالا که یادت میکنم…
دیگر فراموشم مکن..
همرنگ دریا کن مرا…
یک بار معنا کن مرا…

 

 

——————– ——————–

 

دلم کمی تو را…
دروغ چرا؟؟!!
خیلی تو را می خواهد…

 

 

——————– ——————–

 

 

کسی که بیشتر از ۳ دفعه پشت سر هم بهت گفت:
ازت متنفرم
عاشقته “تضمینی”

 

 

——————– ——————–

 

 

دســــتت کــــه بلــــرزد اشتبــــاه می نــــویسی…
پایــــت که بلــــرزد اشتبــــاه مــــی روی…
دلــــت که بلــــرزد وا مصــــیبتا…

 

 

——————– م——————–

 

 

عشــــــق یعنــــــی:چشات داره کور میشـه ازبیـخوابـی اما لـذت فکـــــر کردن به او تاصبــح ولـــت نکنــــه….

 

 

——————– ——————–

 

 

برف خیلی خیلی خوب است ……حتی اگر نباشی ……..ولی میدانم کنار پنجره بخار گرفته اطاقت به یاد منی ….با مرور خاطراتمان ……….مثل من

 

 

——————– ——————–

 

 

همیشه تو زندگیت
جسارت یک جدایی عاشقانه رو داشته باش
تا حقارت به هر قیمتی نگه داشتن رو به دوش نکشی

 

 

——————– ——————–

 

 

دیوار هم دردش گرفته بود وقتی به او تکیه داده بودم
و به …تو.. فکر میکرم..

 

 


 

 

گردآوری: دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد