ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس های جدید تیکه دار و مفهومی

اس ام اس های جدید تیکه دار و مفهومی




بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست
تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه
کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .

.

.

.


هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…

  

بعضیارو گذاشتیم کنار

همون کنارم به گند کشیدن!

.

.

.

به سلامتی کسی که حرفای ناگفته زیادی تو دلشه

اما پای حرف بقیه میشینه

.

.

.

به بعضیام باس گفت

یه عکس هم از باطنت بزار ببین اصلا لایک می خوره

.

.

.

حتی خوب ترین آدم ها هم صبرشان حدی دارد

.

.

.

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی

به همین راحتی …

.

اس ام اس های جدید تیکه دار

.

به بعضیا باید بگی:

این مشکل تو نیس که نمیفهمی

مشکل از منه که توقع دارم بفهمی …

.

.

.

به بعضیام باید گفت

تو آدم بی معرفتی نیستی

چون بی معرفتا اصلا آدم نیستن

.

.

.

به بعضیا باس گفت

فک نکن شما منحصر به فردی ، نخیر عزیزم !

شما الکی متصل به برقی …

.

.

.

من به مردی وفا نمودم و او پشت پا زد به عشق و امیدم

هر چه دادم به او حلالش باد غیر از آن دل که مفت بخشیدم

.

.

.

به بعضیام باید گفت

تو خیلی با کلاسی قبول

اما من عادت دارم کلاسامو بپیچونم!

.

.

.

درد دارد من را شما صدا کند

منی که تا دیروز عزیز دلش بودم …

.

.

.

تنها فرق میان تو و شیطان در این بود که

شیطان به انسان سجده نکرد و تو به هر حیوانی سجده کردی!

.

.

.

به بعضیا باس گفت:

برو عقب عزیز من!

من خودمم انقدر به خودم نزدیک نمیشم

شما که جای خود داری!

.

.

.

سیر شدم

بس که سرد و گرم روزگار را چشیدم

.

.

.

فراموشش کردم

فقط گاهی بی اختیار اسمش را که میشنوم

میشکنم …

.

.

.

من آدم نرفتن ام ، آدم دوست موندن

یا اصلن آدم دیر رفتن ام ، خیلی دیر

اما وقتی برم ، دیگه آدم برگشتن نیستم، آدم مثل قبل شدن نیستم

.

.

.

بر تو چون ساحل آغوش گشودم
در دلم بود که دلدار تو باشم
وای بر من که ندانستم از اول
روزی آید که دل آزار تو باشم

.

.

.

هر چقـــــــدر هم که زمستان باشد
بــــــــــــــهاری ترین هوا سهم من است

.

.

.

مهربان باش که در آن پس این پنجره ی سبز قشنگ
مهربان است کسی با من و تو
چه قشنگ است نگاهی که به مهر
بگشایی به همه

.

.

.

راندی ز برت مرا و خوارم کردی
از درگه خویش برکنارم کردی
چون برگ گلی که درکف باد افتد
بازیچه دست روزگارم کردی

.

.

.

عشـق اون نیست که در اوج رابطه پاک بمونی
عشـق اونه که در اوج اختلاف، خـیانـت نـکنی…

.

.

.

شمردن ستاره ها سخت نیست ،اگر تـو
بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …

.

.

.

بــه هـــرکــس مـــی گـــویـــم “تـــــو“
بـــه خـــودش مــیــگـــیــرد. . .!
امـــا نـــمـــی دانــــــد کــــــه
هــیـــچ کــس بـــرای مـن
“تـــــــو” نمی شود

.

.

.

توی جدایی ها همیشه اونی که کمتر عاشقه بهتر حرف میزنه…

.

.

.

من شاعرم! حال مرا عالم نمی‌فهمد
جز تو کسی چیزی از اشعارم نمی‌فهمد
کشف جدید روزگار ما تو هستی که
برق نگاهت را ادیسون هم نمی‌فهمد!

.

.

.

خدایا چرا در این روزها باید در حسرت عشق و محبت باشیم
عشقی که تو در وجود همه قرار دادی و احساسی که همه بتوانند عاشق شوند !

“حوا” که باشی بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!

.

.

.


نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی !

.

.

.


سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟

.

.

.


کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن ،
میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره . . .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد