ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری هفتم

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری هفتم



  

 

دختره پست گذاشته: همین الان گـ*ـوزیدم.
1356 لایک خورده به کنار
یکی گفته: گــــ*ـوزت طعم زندگی میده!!
یکی دیگه گفته: گــ*ــوزت تو حلقم!!
یکی دیگه ام گفته: عزیزم بعضی کارات واقعأ رومانتیکه!!
اینا همه به کنار طرف حساب من اون خریه که نوشته: با اجازه کپی

 

...


دختره پست گذاشته :
.
.
.
.
اگه دوجم نداجته باجی جوجو میجم میلم تو باگجه انگد
 جیک جیک میتنم تا پیجی بیاد منو بخوله ...
یا خدا
فک کنم آخر دنیا نزدیکه

 

...


مطلب یکی از دخترا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بچه ها من میترسممم
اگ داعش بیاد حمله کنه
بعد برداره دستامونو قطع کنه و
بعد کلیمونو توش تیربزنه
بعد پاهامونو قطع کنه
بعد سرمونو بزنه
عکس بگیره از سره قطع شدمون
بعد عکسو پخش کنه
وااااااااااای
من آرزو دارم

 

 

...


دختره پست زده:
امشب شب مهتابه .....
امیرم رو میخوام ^_^  
امیرم اگرخوابه
حمیدم رو میخوام ^_^
حمیدم خوابه؟؟؟
امینم روو میخوام ^_^
امینم کپیده؟؟؟سعید؟؟محمد؟؟؟مهدی؟؟؟؟
والّا الان چه وقته خوابه؟
این دفه که رفتم با یکی دیگه
یاد میگیرید شبای مهتابی نخوابید بی شخصیتای بی احساس بیشعور

 

...


دختره پست زده
آخرین عکسی که آپلود کردم از خودم رو ببینید
.
.
.

.

.

.
وای این همه جنازه چیه؟
کیا از حال رفتن؟
کیا بی هوش شدن
وای وای وای دعوا..!!!!
اصلا کار خوبی نیست
دیگه عکس خودمو نمیزارم..!!!!

*اعتماد به نفش تو اسید هم حل نمیشه

 

 

...


دختره پست گذاشته ...
حوالی من توقف ممنوع (!)
یکی نوشته بود چســــ*ــیدی؟
بلاکش کرد....
بقیه کامنت زدن :چســـــ*ــوی بی جنبه!!!

 

...


دختره از گودزیلا بودن چیزی کم نداره بعدش پست زده:
 " راستشو بگو به عشق کی میایی نت؟ من دیگه درسته ؟ "
میگن دیگه تو پیجش مگس هم پر نمیزده
اگه این اعتماد به نفس من بود با پراید 400 تا میرفتم بخدا..!!!!!!!

 

...


دختره 12 ساله استاتوس گذاشته: "بعد از شکست دومم دیگه دل به هیچ مردی نمیبندم!!!!
"جالب اینجاست 12 سالشم نیست و 7 سالشه"

 

...


دختره استاتوس گذاشته که :
من همه شرایط ازدواج رو دارم اما کو شوهر؟؟؟؟
یعنی دیگه فقدان شوهر خیلی به جای باریکی رسیده ها..!!!!!!!!

 

 

...


دختره پست زده:
" بوس میدم شارژ میخوام..!!!"
من یک هفته سکوت اعلام میکنم.

 

 

...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد