ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

طنزهای منتخب سری هجدهم

 طنزهای منتخب سری هجدهم



  

 


دیوونه حس انسان دوستی مردم محلمونم
 بغال سر کوچه میدونه که من تو خونمون دست کردم تو دماغم
 وقتی منو میبینه بهم میگه زشته !نکن!
یعنی سرویس های جاسوسی پنتاگون هم انقدر اطلاعاتشون قوی نیستا

 

...

 


با بعضی از آدما حتی نمیشه جمله ساخت، چه برسه به زندگی!!!!
خوبه همگی در جریانش باشیم.

 

...

 


دوست عزیزم؛ برادر و خواهر من ؛ پدر و مادرمهربانم ؛ همسر (....) و همه مردم محترم بدانید و آگاه باشید که:
 پاک شدن شماره های تلفن همراه ، به هیچ وجه کلاس شما رو بالا نمیبره!!
پس خواهشاً تو جواب مسیج ها همیشه نگید که شماره هاتون پاک شده.
مرسی...

 

...


مورد داشتیم که یارو با خرج خودش صندوق صدقات تو یه محل نصب کرده
و هرماه خودشم میومده پولاشو واسه خودش جمع میکرده!!!!
 اینو اخبار نشون داد

 

 

...

 


دیشب تو فاز عاشقی بودم و خیلی افسرده
یه هو گوشیمو برداشتم و چند تا تیکه سیاسی ساختم و مسیج کردم!!!
 الان فهمیدم که ما چه ملتی هستیم، زمینه پیش بیاد غم دنیا تو دلمونه. والا به خدا....

 

...


نمیخوام گیر بدم به بابام ولی:
کنترل تلویزیون که دست  بابا بیفته تو خونه ، همه کانال ها رو تو بازه ی زمانی هر 20 ثانیه یه بار رویت میکنی!! یکی نیست بگه پدر جان یه کانال نگهش داری بهتره...

 

...

 

دوستان لازم نیست فکر کنید و جوک بسازید یا زیاد به خودتون فشار بیارید
 واقعیت های روزمره جامعه خودمون رو بگید همچین میخندیم که نگو!!!!!

 

...


GF ام  تو اوج ناراحتی زنگ زد و گریه میکرد.
 بهش گفتم غصه نخور عزیزم فکر کن که من کنارتم.
 اونم سریع لحنش عوض شد و گفت : عوضی دستت رو از اونجام وردار!!!!
یعنی تا این حد منحرف..!!!!
خدا رحم کنه

 

...

 


فک کنم کشورمون ایران از زیادی کارشناس های فوتبال رنج میبره
 علت ناموفق بودنشم همینه. ما 8برابر اروپا کارشناس فوتبال داریم بعدش بازدهیش 8/1 هم نیست!!!!

 

 

...


اینم از اون پست ها بود:
" دوستان من تازه فهمیدم شیاف چیه! میدونم که حق دارید بهم بخندید!!"
حالا این خاطره بود!
 ابراز حماقت بود!
تیکه سیاسی بود!
 خود شیرینی بود!
 یا ایجاد سوال برای مخاطبین شبکه مستند؟؟؟

 

...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد