ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس ضد پسر سری

 اس ام اس ضد پسر سری


 

مورد داشتیم استاد سر کلاس گفته: دخترا یه سمت و پسرا یه سمت دیگه
بعد چندتایی از آقایون رو ردیف اول بانوان قرار داده...!!!!

 

  


مورد داشتیم زن و شوهر خواستن طلاق بگیرن و علت درگیری این بوده:
"مرده با زنش سر اینکه ابروهای کی خوشگل تر ورداشته شده دعواشون شده"

 

...


این یک گفتوگوی عاشقانه است؟
دختر: دوست دارم
پسر : اما من ندارم
دختر : اما من بدون تو نمیتونم
پسر : مگه من چی دارم؟ مگه من کی ام ؟ چرا نمیتونی مرا فراموش کنی؟
دختر : تو.... تو.... همون خره ی که منم خر کرد..!!!!

 

...


یه BF پیدا کردم خیلی خنگه
هرچی بهش تک میزنم متوجه نمیشه باید شارژ بفرسته نه اینکه خودش زنگ بزنه...!!!

 

...


جدیدا همه از مرد بودن همون نر بودنشم ندارن..!!!
قدر پسرا رو بدونید..!!!

 

...


کلاس دخترا و پسرا باید جدا باشه تا پسرا نتونن دخترا رو بد حجاب کنن و لوس بودن رو از پسرا یاد بگیرن!!!!
دیروز یه پسره سر کلاس تافنش زنگ خورد وقتی حرف میزد همش زبان " بوج تن لپاچو" بود...

 

...


مرد آیندت ابروهاشو شیطونی ورنداشته باشه صلوات

 

...

 

میگن جدیدا با آهنگ " خوشگلا باید برقصن " فقط آقایون بلند میشن و قر میدن
اون وسط کلی ناز و کرشمه هم میان که دل آدم قنج میره

 

...


قبلنا تو کوچه خیابون اعلامیه میزدن به یک خانم برای منشی و بازار یابی و....نیازمندیم( به خانم خوشگل)
الان دیگه میزنن به یک آقای خوجمل نیازمندیم

 

...


مورد داشتیم پسره از بس آرایش کرده و لوس حرف میزده که پارک دوبل هم یادش رفته ..!!
بگذریم از اینکه با سرعت 30تا رفته تو بلوار....!!!!

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد