ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس خنده دار و سرکاری

اس ام اس خنده دار و سرکاری



 

ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﮔﻔﺖ:
.
.
.
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻻﻥ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻪ؟؟؟؟
ﻧﻪ ﯾﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ؟
همسنای ﺗﻮ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﻭﺭﺍﻧﯿﻮﻡ ﻏﻨﯽ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ
ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻪ …؟؟؟؟
لابد دانشجو هم هستی …؟؟

  

اگه در قلب منو وا کنی یه ندا میاد که میگه
.
.
.

درو ببند سوز میاد !

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊


آیا میدانستید کسانی که در روز ۱۱ساعت پشت میز می نشینند نسبت به کسانی که ۸ ساعت در روز پشت میز می نشینند
۳ ساعت بیشتر پشت میز مینشینند؟؟!!
نه عایا میدونستید؟؟

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

قد گل قد طلا. قد تموم عاشقا
قد شب. قد دعا قد دلای باصفا
قد من. قد خودت
قد کدوم بلندتره؟؟!!!

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

اگه یه مرد در ماشین رو واسه خانومش باز کنه ۴تا نتیجه می شه گرفت:
۱- ماشین تازه ست
۲- زنش تازست
۳- طرف زنش نیست
۴- مرده گلابی و زن زلیله

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

چه تلخ بود آن لحظه….
بی هوا…..با جوراب….. پاهایم را………..تو دمپاییٍ خیس گذاشتم!!!!!!!
خخخخخ….

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

من از آدمای عوضی متنفرم!
.
.
میدونین چرا؟؟
.
.
.
خو معلومه چون عوضی ان دیگه.

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊


مامان خیس کردم……”
.
.
.
چیه ؟ شما برای نهار آبگوشت فرداتون نخود خیس نمیکنید؟!!
حتما خانه دار هم هستی .

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

یه روز یه پشه سرما میخوره
.
.
.
هان چیه اومدی پایین ببینی چی شده؟ اصلا مگه پشه سرما میخوره این روزها هان؟ کلاس چندمی عمو؟

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

زندگی دو چیز را به من اموخت
.
.
.
.
که هرچی فکرمیکنم یادم نمیاددد!!!

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

دوست عزیزم امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچه تو بگیره و ولت نکنه و بتونی پله های ترقی رو یکی یکی طی بکشی

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

به قلبم گفتم:این بی خوابی ازکجاست؟ چراخوابم نمیبره؟
قلب جواب داد:حرف مفت نزن؛ادای آدمای دلشکسته و تنهارو هم درنیار!!!
.
.
.
چون بعد از ظهر خوابیدی!!!

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

هر وقت از زندگی خسته شدی ، هر وقت به مرز خودکشی رسیدی ، وقتی دیگه امیدی به زندگی نداری ،
.
.
.
.
برو هر غلطی دلت می خواد بکن..
فک کرده من خودم کم مشکل دارم

 

 

میدونی فرق تو با فندوق چیه ؟

.

.

.

فندوق یک مغز کوچولوه داره که تو اونم نداری !

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

اگه از کنار یه خر رد شدی " ار ار " کرد ، بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده ...!!! ( بهت تبریک می گم ... خیلی بهم میاین ! )

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

اگه دوست داری عمیق ترین ، طولانی ترین و محکم ترین بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو بذارم ..... رو لوله جارو برقی

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊


چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

امروز داشتم از جلو گلفروشی رد می شدم دیدم قشنگترین گل دنیا نیست.... نگران شدم....... اس ام اس دادم بگم گوسفند برا چی خوردیش...؟!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟ پایین رو بخون !
.
.
.
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت ؟ بالا رو بخون !

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

مشخصه موبایل ندیده ها :
۱- وقتی موبایلشون زنگ می خوره خنده شون می گیره
۲- وقتی بهشون زنگ می زنن دیر جواب می دن
۳- وقتی براشون SMS سرکاری میاد تا آخرش می خونن !

 

 

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد