ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس های جدید عاشقانه و غمگین

 اس ام اس های جدید عاشقانه و غمگین



 


بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر

در میان گریه بر احوال خود خندیده ام

 

....

 

همه خفتند به غیر از من و پروانه و شمع

قصه ی ما دو سه دیوانه دراز است هنوز !

 

  

 

تسبیح شیخ پاره شد و دانه دانه شد

از بس که استخاره زدم تا ببینمت !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

...

 

تا رفته ای ، شمار شب و روزها کنم

ایام عمر من همه یوم الحساب بود !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

بی تو هر روز مرا ماهی و هر شب سالی است

شب چنین ، روز چنان ، آه چه مشکل حالی است !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

شهید نیستم اما تو کوچه ی خود را

به پاس این همه سرگشتگی به نامم کن !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

دریا اگر سر می زند بر سنگ ، حق دارد

تنها دوای درد عاشق ناشکیبایی است !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

...

 

سنگدل با من مدارا کن ، فراموشم مکن

بر مزارم این غبار از سنگ هم سنگین تر است

************

ما زخم ترین شاخه ی این جنگل خشکیم

تیغ و تبری نیست که ما را نشِناسد !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

گرچه می دانم نمی آیی ولی هردم ز شوق

سوی در می آیم و هر سو نگاهی می کنم !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی

کی بود ؟ کجا رفت ؟ چرا بود ؟ چرا نیست ؟

 

...

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

شنیدمت که نظر می کنی به حال ضعیفان

تبم گرفت و دلم خوش به انتظار عیادت

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

ساعت عشق به سر میکوبد

که زمان رفت و نیامد یارت

گفتمش ساعت دیوانه بخواب

تا نگاهم ندهد آزارت !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

شمعم شکفته بود که خندد به روی تو

افسوس ای شکوفه ی خندان نیامدی !

 

...

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

بلای عشق را جز عاشقِ شیدا نمی داند

به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

من هجرِ یار دیده ام و باز زنده ام

این شرطِ عاشقی نبود ، خاک بر سرم !

 

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

 

نیازارم ز خود هرگز دلی را

که می ترسم در او جای تو باشد !

 

...

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

تو سرآغاز تمام فصلهای عاشقانه منی.

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

این از لطف خدای منه ...
تاچشم کارمی کند...
جای توخالیست....

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

سخن عاشقانه گفتن دلیل عشق نیست

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

دلم یک عاشقانه ساده میخواهد....
(من و تو)
و دیگر هیچ.....

 

...

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

تو میریو من میمونم....
با یه عالم عاشقانه های تو.....

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

عاشقانه هایم را برای در می خوانم که دیوار...

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

من همونم که نازنینش بودم
ما به این شهر
عاشقانه قرارها
بدهکاریم
برگرد...

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

خیلی باشم... یک هیچ ِ کاملم برای تو...!

 

...

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

تا شقایق هست عاشقانه زندگى باید کرد

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

باران نبار عاشقانه اش نکن.........
من و او ما نشدیم

 

*************اس ام اس عاشقانه کوتاه*************

 

لعنت به تو و ذات خرابت
نبار باران عاشقانه اش نکن من و او ما نشدیم....

 


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد