ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

طنزهای منتخب سری بیست و هفتم

 طنزهای منتخب سری بیست و هفتم 


 

خوشبختی یعنی :
اون گودزیلایی که دوسش داری و دوست داره و با نمکه
 بیاد پیشت و مماختو بکشه
 بعد فحشش بدی و ببینی اون چه فحش های باحال تری بلده.!
 بعد درگیری پیش بیاد
 بعد اون بره پفک بخره و تو هم شکمو باشی بری منت کشی..!!!
همچین گودزیلایی رو هیچکس نداره
(کتاب خیار های دریایی گوجه های هوایی صفحه 14 از جلد 3ام کلمه 7 ام از خط چهارم یه تشدیدش جا مونده)

 

 

    

 

همیشه مرغ همسایه غازه

همیشه دختر همسایه دافه..!!!!!!
با من کل کل نکنید
خیلی به سلول های خاکستری مغزم فشار آوردم تا اینو نوشتم..!!!
هرگی نگه قشنگه ********...!!!!!

 

...

 


خوشگلا به 15 نقطه زیر یه 15 ثانیه نگاه کنن
" .............."
.
.
خب از بالا تا پایین اومدنتون بیشتر از 15ثانیه طول کشید
اعتماد به نفسو قربون
انگار تو دنیای خوشگلا پست گذاشتم

 

...

 

عاشقانه جدید:
ساعت دلتنگی هایم وقتی تو نیستی به جای زنگ زدن می گوزد..!!!!!!!!

 

...

 


تو شبکه های اجتماعی عضو هستم
به طرفدارام که نگاه میکنم به یاد رشد اقتصادی کشورم میفتم که اصلا پیشرفتی توش نیست..!!!

 

 

...


یارو از حموم برگشته میگه: دست هایی که گناه می کنند، بسیار پاکتر از دل هایی هستند خطا می کنند...
حالا چه غلطی کرده رو کاری نداریم اما حرف حساب زده..!!!!!

 

 

...

 

چرا هیچکس منو دوس نداره؟
.
.
.
.
چون اومد یه آهنگ فیت بخونیم که من قبول نکردم..!!!
اما بقیه مردم و بقیه خواننده ها که منو دوس دارن...

 

...

 

دو نفر تو شهر غریب گرسنه هستن که یه مراسم عذاداری میبینن و میرن تو مراسم و منتظر میشن تا غذا بدن
وقتی غذا میارن میبینن وای یه عالمه غذا.!!!
خوب که میخورن  و سیر سیر که میشن میگن:
اینا مرده های خوبی ان، توف به قبر مرده های خودمون..!!!!

 

...

 


من به فردا امیدوارم
.
.
یه روز دیگه از عمرم کم میشه و یه روز به مرگ نزدیکتر میشم....

 

...


اعتراف میکنم دفعه اولی که دوستم گفت واکس زده به سرش
 کلی مسخرش کردم که واکس رو میزنن به کفش..!!!!

 

 

....


صُب داشتم میرفتم جایی؛ رادیوی تاکسی روشن بود!
تو رادیو پرسید که :
شما برای حفظ امنیت توی فضای مجازی چیکار میکنید؟
یه پسره زنگ زد گفت :
من توی فضای مجازی سعی میکنم اصلا به اینترنت وصل نشم!
خوش بحالشون دیگه ! یه سریا که عقل ندارن ، راحت زندگی میکنن !

....


دیروز یه ذره گوشیم باد کرده بود بردمش موبایل فروشی نشونش دادم گفت:مبارک باشه!!!
گفتم چی شده؟!!
.
.
.
.گفت pou حاملست 6 ماهشه.هنگ کردم اصلا یه وضعی بود.حالا هم دارم میبرمش سونوگرافی ببینم پسره یا دختر!!!



...

میگم هی نگین پارسی را پاس بداریم...
    .
    .
    .
    عربی هم زیاد بد نیستا....
    اگه بخوایم این جمله رو:
(وقتی دو ضلع نا مساوی از یک مثلث متساوی الساقین با دو ضلع نامساوی از یک مثلث متساوی الساقین دیگر مساوی باشد آن دو مثلث متساوی الساقین باهم مساوی هستند)
به فارسی بگیم، باید بگیم:
    (هرگاه دو برِ نابرابر از یک سه برِ دوبر برابر برابرِ دوبرِ نابرابر از یک سه برِ دوبر برابرِ دیگر باشد آن دو سه برِ دوبر برابر برابرند...!!!!!!)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد