ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

گنجینه اس ام اس های شب یلدا ( ویژه )

 گنجینه اس ام اس های شب یلدا ( ویژه )



  

 

همه در انتظار سپیده ایم
شب شب یلداست ، شب زاد روز خورشید و روشنایی
در این شب در کنار هم خواهیم بود برای دیدن سپیده صبح
برای ملاقات روشنایی
آوای شادی سر میدهیم و با هم و در کنار هم سرشار میشویم از عشق
به گرمای وجود یکدیگر تکیه میکنیم
و به خود نمیلرزیم در تنهایی وسرمای زمستان
شب یلدای همه مبارک
روزگارتون ســــپید


 

...

مورد داشتیم دختره واسه دوستاش چند ساعت مونده به یلدا آرزو کرده:

کلــــــیپستون به بلندای شب یلدا..!!!!!!!

یلداتون مبارک..!!!!

 

 

 

 

یاد همه ی اونایی که شب های یلدای قبل در جمع ما بودن و الان دیگه نیستن،خالی

....شادی روحشون صلوات...

 

 

...

 

 

 

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد

و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند .

 

 

...


چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!
مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!
از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما
تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم!

 

 

...

 


روی گل شما به سرخی انار
شب شما به شیرینی هندوانه
خندتون مانند پسته
و عمرتون به بلندی یلدا
شب یلدا مبارک
پیامک شب یلدا


...

 

بیا ای دل کمی وارونه گردیم
برای هم بیا دیوونه گردیم
شب یلدا شده نزدیک ای دوست
برای هم بیا هندونه گردیم
شب یلدا مبارک

 

...

 

محفل آریائی تان طلائی ? دلهایتان دریائی
شادیهایتان یلدائی ? پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .

 

...

 


قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.
اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا
اون وقت لازمت میشه!!!


...

 


بیا ای دل کمی وارونه گردیم ، برای هم بیا دیوونه گردیم ، شب یلدا شده نزدیک ای دوست
، برای هم بیا هندونه گردیم . شب یلدا مبارک


...

 


میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلطف عین پشمک!
برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!
حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .

 

 

...

 

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر
فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،
تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .


...

 


چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده، جوجه هاتو شمردی!؟


...

 


اس ام اس شب یلدا
توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند
زودتر صبح بشه هم هستی ؟


...

 


شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما
یلدا مبارک . . .

 

 

...

 


روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و
عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .


...

 


یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت
یلدایتان مبارک.


...

 


ما منتظر صبح شب یلداییم
دستی به دعا تا فرج فرداییم . . .


...


من دارم جمعه می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم… منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش…
از طرف پاییز – یلدا مبارک

 

...

 


تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی
اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه!


...

 


بین چگونه قناری ز شوق می لرزد
نترس از شب یلدا بهار آمدنی است


...


عمرتون صد شب یلدا
دلتون قدر یه دنیا
توی این شبهای سرما
یادتون همیشه با ما
دل خوش باشه نصیبت
غم بمونه واسه فردا


...


حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .


...

 


همهً شب های غم آبستن روز طرب است
یوسف روز ز چاه شب یلدا آید

 

 

...

 

تو میری و من فقط نگاهت می کنم
تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم
بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم
اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست


...

 

 

روی گل شما به سرخی انار
شب شما به شیرینی هندوانه
خندتون مانند پسته
و عمرتون به بلندی یلدا


...

 


میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلطف عین پشمک!
برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!


...

 


تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر
فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،
تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

 

 

...

 

توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند
زودتر صبح بشه هم هستی ؟


 

....

 


یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت
یلدایتان مبارک.


...

 


"YALDA":
"Y"ademan bashad ke zendegi
"A"nghadr kootah ast ke
"L"ezzate
"D"aghigheyi bishtar be ham
"A"ndishidan ra bayad jashn gereft.
*YALDA VA EYDETAN MOBARK


...

 

امسال چه زیباست
شب یلدای من  طولانی ترین شبی که به تو فکر مکینم
و از یادآوری نگاه پر مهرت  شب سیاهم لبریز از نور عشق میشود


...

 


آری امشب شب یلدا است…..
شب فال…..شب عشق…..
شب هندوانه…..وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید جز اینکه
امشب شب تنهایی من است


 

...

 


من بلندای شب یلدا را
تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را
با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود !؟ عجب زجری بود !؟
غم آن شب که شب یلدا بود


...

 

شب یلدای من آغاز شد….
نه سرخی انــار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه…..
بی تـــــــــــــو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

 

 

...

 


سهم من از شب یلدا شاید…
قصه ای از غصه  و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست

 

 

...

 

شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی شبی مایوس و سرگردان  دارم امشب

 

...

 

شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام
از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام
گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من
اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام

 


 

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد