ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس های داغ ضد دختر!(جدیـــــد)

 اس ام اس های داغ ضد دختر!(جدیـــــد)



  

 

دختره  اومده اسم گروه فیسبوکشو زده" بــیـــا دوری کنیم از هـــــم"
وقتی منو دعوت کرد به گروهش.بهش گفتم برو گم شو!!!!!!!!!!
ولا!!!!
لان با این حرف به معنای واقعی کلمه اسم گروهش تحققق یافت درسته؟

 

...

 


یه دختره از استادمون پرسید:
استاد چرا پرنده ها تو هوا پرواز میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیونید اگه فکر کنید سوالش الکی بود.!!!

 

...

 

دختره همش میگه من هرشب برام خواستگار میاد؟؟؟
میخوام تقاضای ویدئو چک بدم!!!

 

...

 


آخرین جمله ی که یه دختر باهاش کلاس میزاره:
موندم بین این همه خواستگار گوجه فروش کدوم رو انتخاب کنم؟؟؟

 

...

 

فرشته
.
.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
رو پیرهنت چی نوشته؟
خخخخخخخخخخ

 

...

 

یه روز میاد که وقتی منو میبینی میزنی زیر گریه و میگی
.
.

.

.

.

.

.

.
.
این قرار بود مردرویاهای من باشه چه حیف که قدرشو ندونستم...

 

...

 

گودزیلاهای امروزی جذر سنشون رو که بگیری به تعداد شکست های عشقیشون دست پیدا میکنی..!!
بچه ی 9 ساله میشه 3 بار
بچه 16 ساله میشه 4 بار
و....

 

...


یه دختر ترشیده گفت:
من نمیخوام مرد رویاهام با ماشین مدل بالا یا حتی پیکان بیاد، من میگم مرد رویاهام یا اصلا هر مرد دیگه ی خودش رو نشون بده حالا هروقت اومد خوش اومد قول میدم ترشی خوبی براش باشم!!!!

 

 

...

 

بلندگوی بیمارستان اعلام کرد: کلیپسی که طبقه اوله به اتاق عمل!!!!!!!!!!!

 

...

 

دختره  قیافش شبیه گودزیلاست میگه :
 من هرکس سمتم میاد واسه قیافمه!!!!!!
 منم کم نزاشتم گفتم آره شاید میخواد بزنه در قندون که بچه دیگه قند نخوره!!!!!!!!!!!!!!!

 

...

 

 

دختره دقیقا بیش از 39رقم آرایش کرده. اومده تو خیابون از هیچکس هم شماره نمیگیره.فک کنم دل درد داره آشغال عوضی.دوستان میدونید قصدش چی بود؟
(گفتم 39 رقم چون خودم39تاشو شمردم)

 



 


دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد