ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

متــــن ترانه های رضا یزدانی

متــــن ترانه های رضا یزدانی


 


 

 

 دیوونه


تنظیم:بهروز پایگان

ترانه سرا:مهدی ایوبی

چند وقته که از دست من رفتی،چند وقته اوضاعم درب و داغونه

اسمم یه چیز دیگه بود اما،دکتر صدام میزنه دیوونه

زل میزنم به آیینه با بغض،بعد از تو حتی از خودم دورم

جز ابری که بی وقفه میباره،چی مونده از چشمای مغرورم

تو نیستی و با خاطرات تو،با هر چی از تو مونده درگیرم

من یادگاری پس نمیفرستم،من یادگاری پس نمیگیرم

دنیا بدون تو برای من،محدوده به اندازه ی تختم

از این که دل کندی نمیترسم،بعد از تو مَردِ روزای سختم

بعد از تو تنها موندم و هیچ کس،از حال من چیزی نمیپرسه

اصلاً مهم نیست که پیشم نیستی،قرصام اگه باشن دلم قرصه

وقتی دلم میگیره چشمامو،میبندم و یاد تو می افتم

تو باید این حرفا رو میشندیدی،من باید این حرفا رو میگفتم

از رویامون دست بر نمیدارم،این تنهایی خیلی برام زوده

با این که سخته باورش اما،انگار حق با دکترم بوده

تو نیستی و با خاطرات تو،با هر چی از تو مونده درگیرم

من یادگاری پس نمیفرستم،من یادگاری پس نمیگیرم

دنیا بدون تو برای من،محدوده به اندازه ی تختم

از این که دل کندی نمیترسم،بعد از تو مَردِ روزای سختم

بعد از تو تنها موندم و هیچ کس،از حال من چیزی نمیپرسه

اصلاً مهم نیست که پیشم نیستی،قرصام اگه باشن دلم قرصه



قوی سیاه



تنظیم:بهروز پایگان

ترانه سرا:احسان گودرزی

پایه ی فرار من باش از تو این شهرِ خود آزار
بو گرفته این تمدن بیا برگردیم توی غار
بیا برگردیم به جنگل مثل انسان نخستین
شیمایی شدم اینجا توی این هوای سنگین
فقط عاشقِ تو هستم توی این شهر درندشت
پایه ی فرار من باش رفتنی بدون برگشت
مهریت یه ابر زخمی شیربهاتم شیر آهو
میشه آرامشو حس کرد بی شکنجه بی هیاهو
سر بکشیم این اتوبانو عشقِ من درشکه میخواد
ما مکافات زمینیم وسط این همه خون باد
ما دوتا قوی سیاهیم که پَرامونو بریدن
دیگه جلد فاضلابیم جلد دود و دم و آهن
ماهُ رنده کن تو دستام پشته شهر بد قواره
من که پابنده تو هستم اگه آینده بزاره
خون نمیرسه به مغزم گیرِ لکنت زبونم
بذار تو حریمه رویات یه پناهنده بمونم
تو نماد شهر من باش توی جنگل سپیدار
ما دوتا نقاشی میشیم روی دیواره ی یک غار


کسی از جهان

تنظیم:میلاد عدل

ترانه سرا:سروش دادخواه

کسی از ما جهان آرا نمیشه،حتی یه قهرمان تو نسل من نیست
هوا انقدر آلودست که انگار،نیازی به شیمیایی شدن نیست
ما صبر کردیم واسه فردایِ بهتر،ما صبر کردیم ولی فردا نمیشه
جهان ما قدِ خرمشهر هم نیست،کسی اینجا جهان آرا نمیشه
نمی گیره کسی دستای ما رو،داریم با چشم بسته راه میریم
یه عمره که پلاکامونُ حتی،نمیدونیم باید از کی بگیریم
زیرِ پامونو خالی کردن اما،هنوز اینجا پر از میدون مینه
ببین ویرونه ای که از تو داریم،هنوز زیباترین جای زمینه
فقط یه زخم کهنه باقی مونده،برای نسلی که ترکش نخورده
برای نسل من که قهرمانش،زیر رگباری از خاطره مُرده
همه رویای ما رو باد برده،نشستیم روی مرز بی خیالی
برای ما که سنگری نداریم،فقط مونده همین تفنگ خالی
کسی از ما جهان آرا نمیشه،همه روزای ما با قصه سر شد
یه روزی توی تاریخ مینویسن،یه جا این نسل مفقود الاثر شد



تحویل سال


تنظیم:رضا یزدانی

ترانه سرا:ساعده امجدی

امسال مثل سال قبلم نیست،امسال بی تو شعر میخونم
این اولین سال که وقت عید،تو چشم تو خیره نمی مونم
سبزه بدون تو دیگه پژمرد،این روی سکه تلخ و تاریکه
سیبی که تو چیدی پلاسیده،هرچند روز عید نزدیکه
از تو نمیشه سیر شد وقتی،حکاکی چشمات تو سینم
حوای من شو من تموم عمر،هر روز واست سیب می چینم
ساعت یه عمر خواب می مونه،حتی همین تقویم رو دیوار
حتی همین تحویل سال نو،حتی تو این نیمه شب بیدار
تو خونه جای عطر خوبه گل،پیچیده بوی سمی  سیگار
تحویل میشه سال من بی تو،خط میزنم تقویمو رو دیوار
من هفت سین سالمو چیدم،اما یه سین تازه میزارم
سین جدیدم این سوالِ من،چند روز میشه بی تو تب دارم
امسال با من نیستی،امسال حالم ناخوشه
وقتی نباشی سال نو،فردامو حتی می کشه
تحویل می شه سال من بی تو،چشماتو می بندی و شب می شه
این خونه بی حضور تو،انگار داره جون به لب می شه
من فال امسالم به نام توست،حافظ میگه میخواد برگرده
میگه که اونم سال نو شو با،فال چشای تو شروع کرده



نوستالژی


تنظیم:محمد خرمی نژاد

ترانه سرا:حسن علیشیری

پشت خط قرمز ترانه ها عابر یه شهر گمشده تو دودراوی خاطره های زخمی ام، پر نوستالژی روزای کبود
پر بغضم پر بهت و انتظار، انتظاری عبث و پوچ و محال
انتظار با تو هم سفر شدن دوباره میون جاده شمال
دلم پره بیا بازم با هم دیگه بریم سفر جای ما اونجا خالیه
منو ببر منو ببر، یه عمر جاده شمال منتظر عبور ماست
نمی دونه یکی از اون دوتا قناری بی صداست
من پر از خوابای نیمه کاره ام پر یاد روزای رفته به باد
چشامو می بندم و وا می کنم تا شاید عطرت بخاطرم بیاد
تا شاید دوباره هم سفر بشیم توی جاده ای به مقصد جهان
با همون پیکان قراضه که یه روز یکی جاش گذاشت کنار اتوبان
یه پیکان قراضست ولی توی رویاش هنوزم جوونه
خیالش هنوزم می تونه بازم توی جاده یه کله برونه
خیالش هنوزم موتور مونده باقی تو صندوق سینه
یه پیکان قراضه کنار اتوبان داره خواب می بینه
از کنار کودکی هام می گذرم، از رها ترین روزای زندگی
کاش می شد یه لحظه تکرار بشه اون هوای سربه زیر سادگی
کاش می شد دوباره پا به پا بشیم،کاش می شد حتی شده واسه یه بار
 کودکانه های دوباره گل کنن تو عبور از خیابون لاله زار
لاله زار کاش می تونستیم همیشه بچه بمونیم
عمو زنجیر بافُ بازم توی کوچه هات بخونیم
لیموناد شیشه ای دوزار، لواشک برگی یه شاهی
 بابا نون نداد نوشتن، توی دفترای کاهی
لاله زاری که هنوز تو کوچه هاش خاطره های ما پرسه می زنه
سر کوچه ملیش مردیه که داره توی رویاهاش جون می کنه
سر کوچه ملی یه مرده یه مرد که سی سال پیش ساعتش یخ زده
نمی دونه دنیا چه رنگی شده نمی دونه کی رفته کی اومده
سر کوچه ملی یه مرده یه مرد توی پالتوی کهنه عهد بوق
داره عابرا رو نگاه می کنه که رد می شن از کوچه های شلوغ
حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و دربه دری
کافه چی دکمه برگشتو بزن به روزای خوب کافه نادری
چشمک ستاره ها رو می شمردیم یادته
واسه تنهایی شب غصه می خوردیم یادته
من مثه سایه تو، تو واسه من مثه نفس
هردومون برای همدیگه می مردیم یادته


تهران گردی


تنظیم:محمد خرمی نژاد

ترانه سرا:محمد علی بهمنی

خورشیدم و، شهاب قبولم نمیکند
سیمرغم و، عقاب قبولم نمیکند
عریان ترم ز شیشه و مطلوب سنگ سار
این شهر بی نقاب قبولم نمیکند
این چندمین شب است که بیدار مانده ام
آنگونه ام که خواب قبولم نمیکنم
بی تابِ از تو گفتنم، افسوس که قرن هاست
آن لحظه های ناب قبولم نمیکند
گفتم که با خیال دلی خوش کنم ولی
با این عطش سراب قبولم نمیکند
بی سایه تر ز خویش، حضوری ندیده ام
حق دارد آفتاب قبولم نمیکند
خورشیدم و، شهاب قبولم نمیکند
سیمرغم و، عقاب قبولم نمیکند
عریان ترم ز شیشه و مطلوب سنگ سار
این شهر بی نقاب قبولم نمیکند



تنظیم:بهروز پایگان

ترانه سرا:هومن حسن پور

یخبندونای قطبی چشمات، حرارت دستامو کم کرده
چشمای من ماسیده رو عکسات،از بس نخوابیده ورم کرده
هوا چهل درجه تب داره، اخبار میگفت آسمون صافه
اما من امشب ابر میسازم، از دود سیگار عطر نسکافه
خونه دلتنگه، صندلی خستست، کوچه لج کرده بی تو بن بسته
رادیو دق کرد،قبضِ رو تاقچه صداتو روی تلفن بسته
قرصا کم میشن، ساعتا خوابن، خودنویس از تو گریه میسازه
خندتو بردی، آینه تب کرده، راهو برگردون، در هنوز بازه
امشب دلم بدجورآشوبه، دستای تو صد سال ازم دورن
توی دلم یه پادگان سرباز، انگار رختاشونو میشورن
من میزنم بیرون از این خونه، وقتی چراغا همه خاموشه
وقتی نباشی دیگه هیچ عشقی پیراهن تورو نمی پوشه
خونه دلتنگه، صندلی خستست، کوچه لج کرده بی تو بن بسته
رادیو دق کرد،قبضِ رو تاقچه صداتو روی تلفن بسته
قرصا کم میشن، ساعتا خوابن، خودنویس از تو گریه میسازه
خندتو بردی، آینه تب کرده، راهو برگردون، در هنوز بازه



تنظیم:بهروز پایگان

ترانه سرا:سروش دادخواه

هنوز دلم واسه تو تنگ میشه، هنوز بی تو درگیر عذابم
ببین ساعت خوابیده اما من از دوریت نمیتونم بخوابم
توی رویام تورو میبینم اینجا، که شاید ترس تنهاییم بریزه
خودت نیستی ولی هم صحبت من هنوزم قاب عکس روی میزه
من شک ندارم نمیای ، دوریت میشه عادتم
از بس خیالم راحته، از همه چی ناراحتم
خوابت رو میبینم مدام، این کار هر شبه منه
بگو شبا تو خواب تو کی داره پرسه میزنه
تماشایی ترین تصویر دنیا، برای دیدنت راهی ندارم
نمیدونم قرارمون چی بوده، من از وقتی تو رفتی بی قرارم
هنوزم غصه ی نبودن تو ، توی این قلب تنها جا نمیشه
یه چیزی گم شده تو روزگارم، که بعد از تو دیگه پیدا نمیشه
من شک ندارم نمیای ، دوریت میشه عادتم
از بس خیالم راحته، از همه چی ناراحتم
خوابت رو میبینم مدام، این کار هر شبه منه
بگو شبا تو خواب تو کی داره پرسه میزنه



تنظیم:میلاد عدل

ترانه سرا:احسان گودرزی

وقتی هستی خوبِ خوبم، بی تو غصه منهدم نیست
با تو دغدغه ندارم، دیگه هیچ چیزی مهم نیست
نه مهم نیست، سیل و آتیش، سونامی ، زلزله، بهمن
وسط این همه وحشت بیا هم قدم شو با من
خبرای بدو کر کن، با ترانه ای رمانتیک
جیک غصه در نمیاد زیر بارون کلاسیک
با تو ذوب میشه جهنم، با تو ارزونه تورم
از تو آب میخوره دریا، با تو نون میپزه گندم
تو یه عشق پست مدرنی، حسی با ورژن تازه
تو یه تعریف جدیدی از یه مفهوم قراضه
میشه با تو به سفر رفت تو یه ویلای فرضی
جاده چالوسُ قورت داد با یه کارت سوخت قرضی
وقتی هستی خوبِ خوبم، بی تو غصه منهدم نیست
با تو دغدغه ندارم، دیگه هیچ چیزی مهم نیست
نه مهم نیست، سیل و آتیش، سونامی ، زلزله، بهمن
وسط این همه وحشت بیا هم قدم شو با من
دیگه اکسیژن نمیخوام، تویی کربنِ نفس سوز
تو تنفسِ جدیدی، من دوزیست میشم از امروز
یه هواپیما توی برج ، نئونازی با تپانچه
نرو تو جنگ جهانی، اصلا این حرفا به ما چه
کشف آب تو کره ماه، صد تا اختراع بی خود
یا یه کهکشهان تازه، که تو آسمون رصد شد
هیچ کدوم برام مهم نیست، وقتی اتفاق تو هست
وقتی میشه با تو خوش بود، وقتی میشه دل به تو بست
برو تو مدار خورشید، تو که میتونی بتابی
شب و روزمو یکی کن با یه آسمون آبی
واسه دردای تو قلبم حکم تخلیه گرفتم
انقده غصه نخوردم سو تغذیه گرفتم
وقتی هستی خوبِ خوبم، بی تو غصه منهدم نیست
با تو دغدغه ندارم، دیگه هیچ چیزی مهم نیست
نه مهم نیست، سیل و آتیش، سونامی ، زلزله، بهمن
وسط این همه وحشت بیا هم قدم شو با من
وقتی هستی خوبِ خوبم
وقتی هستی خوبِ خوبم
وقتی هستی خوبِ خوبم
وقتی هستی خوبِ خوبم
 



تنظیم:میلاد عدل

ترانه سرا:علیرضا باران


یه جور توی رویا قدم میزنی که طعمش رو تو لحضه هام میچشم
همین که یه کابوس ازم کم بشی، از این ماجرا، پامو پس میکشم
چقد گرده دنیای دورو برم، زمانی که تو چشم تو خیره شم
دوتا تیله آبی تو چشماته، باهاش آسمونو نفس میکشم
یه جور گرده دنیای من این شبا، که هرجایی میرم تویی رو به روم
تو تعبیر رویای دور منی، بزار با تو تعریف شه آرزوم
هزار تا ترانه ، هزار تا سکوت واسه گفتن حس من کافی نیست
سر این قراره خیالی اگه، یه جا تا ابد وایسم الافی نیست
هزار تا ترانه ، هزار تا سکوت واسه گفتن حس من کافی نیست
سر این قراره خیالی اگه، یه جا تا ابد وایسم الافی نیست
تلافی کن احساسمو، خوب باش، بذار دنیا هرجور میخواد تا کنه
بذار دنیا بی عاطفه بودنو رو فرق سرش حلوا حلوا کنه
جاهایی که با دل غلط میکنم، غلط کردنم کیف و حالی میده
که مثل شنا بر خلاف جهت، خبر از تب احتمالی میده
بذار تب کنم، آرزوی تورو که هذیونی بهتر بلد نیستم
تلافی کن احساسمو خوب باش، که من بی جنون مستند نیستم
هزار تا ترانه ، هزار تا سکوت واسه گفتن حس من کافی نیست
سر این قراره خیالی اگه، یه جا تا ابد وایسم الافی نیست
هزار تا ترانه ، هزار تا سکوت واسه گفتن حس من کافی نیست
سر این قراره خیالی اگه، یه جا تا ابد وایسم الافی نیست



تنظیم:رضا یزدانی

ترانه سرا:هانیه ترکمان

مهتاب تو فانوس ، چالوس تا دریا
پوشیدن موجا تو بطن یک رویا
هم باور و هم پا از کافه تا مترو
سرگیجه تو رویا با عطر اسپرسو
از سینما فرهنگ با برف تا دربند
دستا گره خورده لبخند در لبخند
شب با صدای تو ، شمع و تو و گیتار
شب های بی خوابی تاریخ بی تکرار
رقص جنون آمیز زیر تن بارون
چشم و دل و بستن رو منطق و رو قانون
لبریز شعر نو از دفتر سهراب
هم پرسه با فرهاد توی شب مهتاب
گس کردن پاییز ، بو کردن بَرگا
یک استکان چایی، تو دل دل سرما
تعطیلی اخبار ، دنیا همین خونست
قهر تو آتیشه ، لبخندت آتش بس
رویا همین شعره در انعکاس تو
هر لحظه ی با تو یک اتفاق نو
دنیا همین لحظست امروزو باور کن
بی واژه میخونم حرفامو از بَر کن
فردای واهی رو ، به آدما بسپار
به آدمای تو روزنامه و اخبار



تنظیم:آرش زمانیان

ترانه سرایان:رضا یزدنی/مهدی ایوبی

میدونم با تو سقفی ندارم
میدونم باید خودمو کنار بزارم
میدونی با من این کوچه بن بسته
میدونی این راه با بی راهه هم دسته
میدونم که این دل به قلبت گره خورده
میدونم دل تنگی هوش و حواست رو برده
میدونی سرنوشت واسه ما دوتا یکی نیست
میدونی این جا پره از تابلو های ایست
احساس میکنم از وقتی دیدمت
دنیام پر شده از عشق و اضطراب
با چشم روشنت خورشیدُ ساده کن
از نیمه های شب به زندگیم بتاب
من عاشقت شدم،درکم کن و بفهم
تو بغض و انتظار،سر به سرم نزار
از من که عاشقم چشماتو بر ندار
دشواره این مسیر تو عشق کم نیار
چشمامو بستم و هم دست بچیگم
از راهی رد شدم که به تو میرسید
تو این شب سپید جز تو که عاشقی
کی اشکامو شمرد کی بغضمو شنید
تو جزر و مد ماه،زل میزنم به تو
دریا رو با چشات هم سطح میکنم
تو نقشِ اول این عاشقونه ای
من با تو گیشه ها رو فتح میکنم
از بغض و خاطره پل میزنم به تو
به روز های قبل،به روز های خوب
به روزهایی که گم میشدیم با هم
تو عمق کوچه ها از صبح تا غروب
این کوچه ها هنوز از عطر تو پرن
با این که دلخورن از دل نبستنت
نبض منو بگیر تا حس کنی تبُ
من موندمو شبو،چشمای روشنت
ما میرسیم به هم هرجوری که شده
من رو ببخش اگه،بی منطقم هنوز
من رو ببخش اگه،درکت نمیکنم
دست خودم که نیست،من عاشقم هنوز
تو جزر و مد ماه،زل میزنم به تو
دریا رو با چشات هم سطح میکنم
تو نقشِ اول این عاشقونه ای
من با تو گیشه ها رو فتح میکنم


تنظیم:میلاد عدل

ترانه سرا:مهدی ایوبی

دوست داری تو کدوم فیلم دوباره عاشقت شم
دوست داری تو کدوم فیلم دست تورو بگیرم
کدوم سکانسو باید هدیه بدم به چشمات
دوست داری تو کدوم نقش برای تو بمیرم
تو فیلمای رومانتیک یا فیلمای پلیسی
با حرفه ای بیام یا بیمار انگلیسی
راسل کرو بشم تو فیلمِ گلادیاتور
یا برسم به نقش آرنولدِ ترمیناتور
تام هنکس نیستم اما،این رول باید بمونه
راکی جهانی شد با سیلوستر استالونه
دوست داری با چه فیلمی خستگیتو در کنی
چاپلینو بازی کنم،اخماتو پرپر کنی
دوست داری تو کدوم فیلم دوباره عاشقت شم
دوست داری تو کدوم فیلم دست تورو بگیرم
کدوم سکانسو باید هدیه بدم به چشمات
دوست داری تو کدوم نقش برای تو بمیرم
برای فتح قلبت،برای فتح گیشه
هیچ عاشقی حریف آلن دلون نمیشه
آنتونیو بندراسم تو فیلم دسپرادو
که رد میشه از خطر به عشق چشمای تو
تو گادفادر چه جوری عشقمو راضی کنم
پاچینو یا براندو،کدومو بازی کنم
میخوام بیام سراغت،حتی تو خاک دشمن
میخوام نجاتت بدم درست مثل سوپر من
با جانی دپ میامو تلخی مرد مرده
شاید بفهمی عشقت چی به سرم آورده
باور کن اینو که من تو فکرت هستم هنوز
هر چیزی ممکن میشه تو فیلمای تام کروز
دوست داری تو کدوم فیلم دوباره عاشقت شم
دوست داری تو کدوم فیلم دست تورو بگیرم
کدوم سکانسو باید هدیه بدم به چشمات
دوست داری تو کدوم نقش برای تو بمیرم
زل میزنم به چشمات با میمیک برد پیت
تو نقش رو به رومی آهای خانومِ اسمیت
راننده تاکسی شم یا ستاره کازینو
دوست داری عاشقت شم مثل رابرت دنیرو
دوست داری عاشقونه ،دوست داری شیک بمیرم
موافقی مثل جک تو تایتانیک بمیرم
فقط بگو چه فیلمی،فقط بگو چه جوری
کجا به من میرسی تو پاپیون یا کوری
دوست داری تو کدوم نقش زندگیمو ببینی
توی کدوم لوکیشن کنار من بشینی
با نقش اول بیام یا با سیاهی لشکر
چه جوری عاشقت شم توی سکانس آخر



تنظیم: بهروز پایگان
شاعر: عدبالجبار کاکایی


بی هیچ اسمی میشه عاشق شد - بی هیچ رد آشنا رو خاک
من سالها عاشق شدم بی تو - یه حس بی تفسیر وحشتناک
من عاشق رفتارهای تو - این ترس بی اندازه شیرینم
تو عاشق چیزی که پنهونه - من عاشق چیزی که می بینم

بی هیچ اسمی میشه عاشق شد - جادوی این دلدادگی کم نیست
با عشق و بی تابی مدارا کن - حوای من تقصیر آدم نیست

حس دلتنگیمو بشناس - حس عاشقانه من
راز این خونه سکوته - حرمت سکوت و نشکن
اگه این ترانه هر شب سرشو بدر نکوبه
کی می دونه بی تو بودن واسه من بده یا خوبه

دور از تو افتادم ولی هر شب - حس می کنم بسیار نزدیکی
خاموش شد فانوس من ای کاش - عادت نمی کردم به تاریکی
بی هیچ اسمی میشه عاشق شد - بی هیچ نامی از تو یا از من
بیدار کن این ترس پنهونو - این عادت هر روزه رو بشکن

بی هیچ اسمی میشه عاشق شد - جادوی این دلدادگی کم نیست
با عشق و بیتابی مدارا کن - حوای من تقصیر آدم نیست
 
حس دلتنگیمو بشناس - حس عاشقانه من
راز این خونه سکوته - حرمت سکوت و نشکن
اگه این ترانه هر شب سرشو بدر نکوبه
کی می دونه بی تو بودن - واسه من بده یا خوبه


آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: میلاد عدل)
ترانه سرا : حسن علی شیری


نمی دونم چرا یادم نمی یاد، کجا دستای ما با هم گره خورد
چه روزی قلبم از عشق تو لرزید ، کدوم ما دل اون یکی رو برد
چرا درگیر احساست شدم من ، چه جوری اولین دیدار رخ داد
تو بهمن بود یا نزدیکِ مرداد، نمی دونم چرا یادم نمیآد
نمیدونم چرا سرگیجه دارم ، چرا دستای تو اینقدر سرده
بگو این حس تلخ شک و تردید ، چه جوری تو وجودم رخنه کرده
چی شد بعد یه عمر هم سقف بودن،  توی یک آن سقف رویاها فروریخت
کی عکس این کلاغ نحس و شومو, رو دیوار سپید خونه آویخت
باید یادم بمونه این دقیقه ، همین لحظه که تو از خونه میری
اگر چه حسم رو از من گرفتی، نباید تو وجود من بمیری


خواننده: رضا یزدانی
آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: بهروز پایگان)
ترانه سرا : گلبرگ شعبانی


ببار برایم
تو که هزاران چشمه ی جوشان
پشت مردمکهایت پنهان کرده ای
ببار برایم
 اشکهایت همان آب حیاتیست
 که خضر نوشید و هنوز
 در به در جاودانگیست

ببار برایم
ساعت چشمهایم
عجیب با ساعت ابرها کوک است
عقربه هایی خلاف مسیر زندگی
 که بهم نمیرسند و فقط جفت میشوند
ببار برایم
که تو اشک هایت
 برف آب شده ی کوهستان است
بکر و جاری
 ببار
سیلاب دردهایت را دوست دارم


خواننده: رضا یزدانی
آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: میلاد عدل)
ترانه سرا : علیرضا باران, پویان بوترابی


کمک کن ببندم چمدونمو، لباسامو باید خودت تا کنی
تو بارون یکریز این پنجره، باید رفتنم رو تماشا کنی
نباید پر از گریه شی پشت من، نذار فکر من باشی دیوونه وار
بذار آیینه خیس هق هق بشه، ولی تو به روی خودت هم نیار
تا کی نقش حوا برای توئه، تا کی می خوایی این مردو آدم کنی
خودم باید از بغض تو رد بشم ، نباید بذارم تو ترکم کنی

کجای این دنیا میشه که با تو آروم بگیرم
کی میرسی کی میرسی بگو که ساعت بگیرم
کجای این دنیا میشه بی واهمه بهم رسید
پشت شبای بی نفس روزای بهتری رو دید

گلوی ساعت شنی هم بغض لحظه هام میشه
یه روزی از این فاصله طوفان شن بپا میشه
یه روزی تکیه میکنی به کوهی که بغض منه
کوهی که با هر نفست منتظره یه بهمنه

من پشت خط قرمزم تو پشت شیشه ی قطار
پشت چشمای بارونیم قراره بعدی رو بذار
روی کدوم نقطه باید رها شد از این دلهره
که فکرم از دغدغه ی باید نبایدها پره
توی سینه ی من یه نفس دیدن تو یک دم شده
تا میرسم حس می کنم لحظه ی برگشتن شده
دنیا حریمی نداره دور دلت خط میکشم
نزدیکی شبامونو از دور حسرت میکشم

گلوی ساعت شنی هم بغض لحظه هام میشه
یه روزی از این فاصله طوفان شن بپا میشه
یه روزی تکیه میکنی به کوهی که بغض منه
کوهی که با هر نفست منتظره یه بهمنه



آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: بهروز پایگان)
ترانه سرا : رضا یزدانی


گلدونای توی خونه پوسید
تابلو های روی دیوار کج شد
قناریِ توی قفس دغ کرد
حتی خودم دیگه با من لج شد

وقتی تو رفتی,وقتی تو رفتی
وقتی تو رفتی,وقتی تو رفتی

اینجا سرده تو هم نیستی
اینجا سرده منم تنهام
نمی تابی یخه عمرم
نمی تابی شبه دنیا

وقتی تو رفتی,وقتی تو رفتی
وقتی تو رفتی,وقتی تو رفتی

من اتفاقی بودم که انگار
 تنها با چشمای تو رخ میداد
این زندگی از جون من
 اما دیگه نمیدونم که چی میخواد
حنجرم خشکیده دیگه کارم سکوت شد
گیتارم شکست و قلبم...

از وقتی تو رفتی,وقتی تو رفتی
وقتی تو رفتی,وقتی تو رفتی


خواننده: رضا یزدانی
آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: میلاد عدل)

ترانه سرا : حسن علی شیری


دنیا شبیه سینماست،از وقتی چشم وا میکنی
روی یه پرده ی سفید، فقط تماشا می کنی
میآن و میرن آدما، نقش اونا عوض میشه
یه روز تماشاچین و، یه روز دیگه هنرپیشه

یه روز حمید هامونن اسیر شک فلسفی
یه روز رضا مارمولکن در میرن از هر طرفی
بعضی ها زیر پوست شب اسیر خون بازی میشن
مثل علی سنتورین به مرگشون راضی میشن
خیلی ها تا آخر عمر فقط یه سیاهی لشگرن
تو بازی نقشی ندارن نه می بازن نه میبرن

توی درام زندگی بگو که نقش ما چیه؟
کی آخرین کات رو میگه سناریو دست کیه؟

دنیا شبیه سینماست پر از غم و پر از خوشی
شاید واسه تو پیش بیاد قصه ی فیلم سگ کشی
شاید منو تو باید از روبان قرمز رد بشیم
زبون حاج کاظم رو ما شاید بازم بلد بشیم
وقتشه که رها بشیم از حکم آقای رئیس
زندگیتو دوباره رو کاغذ بی خط بنویس
حالا وقته ضیافته تو قصه های پریا
وقت ستاره بازیه شبونه ی مشرقی ها
ماشینمون گیر کرده باز توی شنای ساحلی
کی میدونه بالاخره چی اومده سر الی

توی درام زندگی بگو که نقش ما چیه؟
کی آخرین کات رو میده سناریو دست کیه؟


خواننده: رضا یزدانی
آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: بهروز پایگان)
ترانه سرا : علی کمارجی نژاد


کافه ی خاطره بازی ، پره از قصه و رویاست
همه فکرام پریشون، بورس خاطره همین جاست
آدماش بیدارن اما، تو بیداری خواب می بینن
چشاتو ببند و گوش کن، به صدای خسته ی من

یکیشون فکرِ تئاتر طرفای لاله زاره
اون یکی فکر سکانسِ آخره یه مشت دلاره
یکی گیج شعر شاملو وسط دفتر آیدا
یکی داغ سینما رکس وقت اکران گوزن ها
یکی زخمی رفاقت با یه سینه ی پر خون
اونکه عاشقه تو فکر قصه لیلی و مجنون
یکی فکر بوف کور و مرگ صادق هدایت
آخ چقدر خاطره داره روزگار بی مروت

داره پیرت میکنه غبار سرد خاطره
دست رو دستات گذاشتی و شب از شبت نمیگذره
چینیِ نازک رویات پر صدتا ترکه
کاش می فهمیدی این زندگی نیست فلش بکه

یکی فکر عطر بارون توی جاده ی شماله
اون یکی مست خیاله سهراب و رستم و زاله
یکی تو فکر مصدق زخم 28 مرداد
اون یکی تو فکر شعر یه شب مهتاب فرهاد
یکی به یاد عزیزش خسته از این همه دوری
یکی فکر شعله های شبای چارشنبه سوری
یکی فکر جنگ و نفت و خاطره های جنوبه
یکی خسته از توهم مشتشو رو میز میکوبه

داره پیرت میکنه غبار سرد خاطره
دست رو دستات گذاشتی و شب از شبت نمیگذره
چینیِ نازک رویات پر صدتا ترکه
کاش می فهمیدی این زندگی نیست فلش بکه


آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: آرش زمانیان)
ترانه سرا : امیر جمشیدی


بدون تو هیچم یه خالی تو هم
تصویری مخدوشم از پازلی مبهم
یه اشک بی بغض و یه ابر بی بارون
یه درد بی درمون یه زخم بی مرهم
بدون تو هیچم یه سایه تو سایه
تو خونه ی وحشت بدون همسایه
یه پیچک رو دیوار به هیچی میپیچم
بدون تو هیچم, بدون تو هیچم

بدون تو هیچم موجی سرازیرم
یه رفت تو برگشت فقط عقب میرم
یه شعر بی شاعر یه عشق بی معشوق
یه کوه بی قله یه دشت بی شیرم
بدون تو هیچم,یه تانگوی مفرد
یه جاده بی مقصد یه پوچی ممتد
سرابی تودرتو پس ته پیچم
بدون تو هیچم, بدون تو هیچم

بدون تو هیچم یه درد تو دردم
تو کوچه ای تاریک تنها ترین مردم
قرار کنسل و یه کافه تعطیل
یه سیگار خیس و یه قهوه سردم
بدون تو هیچم یه خالی سرشار
یه تیزی روی رگ تو روزای شب وار
اتاقی در هم و چندکاغذ پاره
یه تقویم سوخته یه ساعت بیکار


آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: بهروز پایگان)
ترانه سرا : مهدی ایوبی


از بس رو کارتن خوابید از تخت می ترسه
از عابرای ظاهرا خوشبخت می ترسه
از کوچه از تنهایی از هرچی تو دنیاشه
از گربه های گشنه حتی سخت می ترسه

چند ساله از هیچ کس دلش پر نیست
چند ساله از چیزی نمی رنجه
هر روز تو رویاهاش پی نقشه
هر شب تو آشغالا پی گنجه
چند ساله که تاریک و کم حرفه
چند وقته که خالی از احساسه
چند ساله چیزی رو نمی بینه
جز برق سکه تو شب کاسه

از بس رو کارتن خوابید از تخت می ترسه
از عابرای ظاهرا خوشبخت می ترسه
از کوچه از تنهایی از هرچی تو دنیاشه
از گربه های گشنه حتی سخت می ترسه

بارون با بغضش هم نفس میشه
وقتی که جوب از گریه سر میره
از عابرا تصویر می گیره
عمرش همی نجوری هدر میره
دنیا براش جای قشنگی نیست
دنیا براش تلخ و نفس گیره
چند ساله که از تنهایی خسته ست
چند ساله که از گشنگی سیره
با برفی که چند وقته بی وقفه
روی موهاش می شینه میسازه
از پیت های خالی روزنامه
تو رویاهاش شومینه میسازه
زل میزنه به آسمون گاهی
سقفش چقدر از بسترش دوره
راه رفتن آسون نیست, واسه مردی
که عابرا فکر میکنن کوره

از بس رو کارتن خوابید از تخت می ترسه
از عابرای ظاهرا خوشبخت می ترسه
از کوچه از تنهایی از هرچی تو دنیاشه
از گربه های گشنه حتی سخت می ترسه



خواننده: رضا یزدانی
آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: بهروز پایگان)
ترانه سرا : حسن علی شیری


احساس می کنم تورو، از پشت این همه سکوت
تو کافه بارون می گیره،وقتی می شینم رو بروت
از راه که می رسی بازم،عطرت می پیچه تو هوا
فنجونمو پر میکنی از حس طعمی, آشنا
وقتی نگاهم می کنی خورشید تکراری میشه
همین جا روی میزمون، رود عسل جاری میشه

حوا تویی هرجا تو باشی بهشته
سیبی که چیدی ابتدای سرنوشته
کافه ,خیابون, خونه یا هرجا که باشیم
میتونیم از دنیا و تلخی هاش جدا شیم

چیزی بگو بانوی من کلافه ام ازین سکوت
میشکنه بغض آخرم وقتی می شینم رو بروت
چیزی بگو شاید صدات حریف دلتنگی بشه
شاید شب سیاه, سفید با واژه هات رنگی بشه
شاید که بیدارم کنی از خوابی که کابوسمه
دارم به دریا میزنم چشمای تو فانوسمه

حوا تویی هرجا تو باشی بهشته
سیبی که چیدی ابتدای سرنوشته
کافه ,خیابون, خونه یا هرجا که باشیم
میتونیم از دنیا و تلخی هاش جدا شیم


خواننده: رضا یزدانی
آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: بهروز پایگان)
ترانه سرا : اندیشه فولادوند



یه سری حرفای شخصی، یه ترانه ی خصوصی
می نویسم رو پیانو ، با یه خودنویس طوسی
یه قشنون حس منظم، مثل یه ارتش محکم
پشت تو وایستادن اینجا ، توی این طوسی مبهم
عصبی تر از همیشه، این روزا خیلی کلافم
روحمو میشکافم این بار،  تا یکی از نو ببافم
ذهن خلاق حقیقت،  با سلیقه م نمی خونه
نوسان داره و درمن، همه چی رنگ جنونه

من به سبک خودم این بار، بیمه میشم تو ترانه
با همین حرفای شخصی، که ندارن عاشقانه

از همیشه عاطفی تر، مستقل شدی تو از من
توی جسمم مُرد باتو، روح آخرین تهمتن
یه شناسنامه ی تازه، واسه ی خودم گرفتم
یه شناسنامه که قلبم، باید عادت کنه کم کم
واسه من دیگه مهم نیست، کی کجای قصه جاشه
چه کسی بدون دعوت، پاش تو این ترانه واشه
دیگه یا زنگیه زنگی ، یا که نه رومیِ رومی
خسته ام از این تعادل، این تعادل عمومی

من به سبک خودم این بار، بیمه میشم تو ترانه
با همین حرفای شخصی، که ندارن عاشقانه

من یه عمریه نشستم، به هوای یه نشونه
با یه مشت فکری که انگار دو هزار سالشونه
یه نشونه یا یه آدرس، که به سمت تو نباشه
کوه خاطرات با تو، یه دفعه از هم بپاشه
فاجعه خیلی عمیقه، قلب تحت کنترل نیست
من دیگه اسمی ندارم، تو بهم میگی آنارشیست
اینارو میگم که شاید، درد دوری عادی تر شه
این ترانه ی خصوصی، یکمی عمومی تر شه


من به سبک خودم این بار، بیمه میشم تو ترانه
با همین حرفای شخصی، که ندارن عاشقانه



تیمارستان
آلبوم: ساعت فراموشی
خواننده: رضا یزدانی
آهنگساز : رضا یزدانی (تنظیم: میلاد عدل)
ترانه سرا : مهدی ایوبی


تو تیمارستان عشقت، واژه هامو بستری کن
شبامو لبریز خورشید , روزامو خاکستری کن
منو از خودت نرنجون، نگو دیوونگی ننگه
وقتی باتو باشم حتی، دیوونگی هم قشنگه
مگه عیبی داره از تو، حرف زدن با گل و گلدون؟
بگو کی می خواد بخنده، به یه شبگرد غزل خون؟
دوست دارم که عابرا رو، با تو اشتباه بگیرم
حتی وقتی تو اتوبوس ، نیستی واست جا بگیرم

دیوونه ام اینو شنیدی
عاشقی اینو شنیدم
یه تیمارستان بهم ریخت
دوباره خوابتو دیدم

می بینی وضعم خرابه، می بینی روبه راه نیستم
ولی با این همه بازم، پای عشقمون وا میستم
تو منو دیوونه کردی، نگو نه که خیلی دیره
قول بده هیچوقت نذاری، والیوم جاتو بگیره
قول بده که تا همیشه ، می شه رو قولت حساب کرد
خیلی وقتا بچه هارو ، می شه با یه قصه خواب کرد
دوست دارم از تو بخونم، وقتی آسمون سیاهه
بقیه خوابن که خوابن، مگه بیداری گناهه

دیوونه ام , اینو شنیدی
عاشقی اینو شنیدم
یه تیمارستان بهم ریخت
دوباره خوابتو دیدم


» متن ترانه :  قبولم نمیکند
» خواننده : رضا یزدانی
» البوم : ساعتا خوابن
» سال انتشار : 1392
» ترانه:  محمدعلی بهمنی
 » تنظیم: محمد خرمی نژاد

خورشیدم و شهاب قبولم نمی کند
سیمرغم و عقاب قبولم نمی کند
اریانترم ز شیشه ا مطلوب سنگ سار
این شهر بی نقاب قبولم نمی کند
این چندمین شب است که بیدار مانده ام
آنگونه ام که خواب قبولم نمی کند
بیتاب از تو گفتنم افسوس که قرن هاست
که اون لحظه های نآب قبولم نمی کند
گفتم که با خیال دلی خوش کنم ولی
با این عطش سراب قبولم نمی کند
بی سایه تر ز خویش حضوری ندیدم
حق دارد آفتاب قبولم نمی کند

» ترانه:  ساعده امجدی
» تنظیم:   رضا یزدانی


امسال مثل سال قبلم نیست
امسال بی تو شعر میخونم
این اولین سال که وقت عید
تو چشمه تو خیره نمی مونم
سبزه بدون تو دیگه پژمرد
این روی سکه تلخ و تاریکه
سیبی که تو چیدی پلاسیده
هرچند روزه عید نزدیکه
از تو نمیشه سیر شد وقتی
حکاکی چشمات تو سینم
حوای من شو من تموم عمر
هر روز واست سیب می چینم
ساعت یه عمر خواب می مونه
حتا همین تقویم رو دیوار
حتا همین تحویل سال نو
حتا تو این نیمه شب بیدار
تو خونه جای عطر خوبه گل
پیچیده بوی سمیه سیگار
تحویل میشه سال من بی تو
خط میزنم تقویمو رو دیوار
من هفت سین سالمو چیدم
اما یه سین تازه میزارم
سین جدیدم این سال من
چند روز میشه بی تو تب دارم
امسال با من نیستی
امسال حالم ناخوشه
وقتی نباشی سال نو
فردامو حتی می کشه
تحویل می شه سال من بی تو
چشماتو می بندی و شب می شه
این خونه بی حضور تو
انگار داره جون به لب می شه
من فال امسالم به نام تست
حافظ میگه میخواد برگرده
میگه که اونم سال نو شو با
فال چشای تو شروع کرده

نظرات 1 + ارسال نظر
گروه انسانهای سبز پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 09:41 ب.ظ http://gpg.ir

[گل][گل]

گروه انسانهای سبز در راستای گسترش فعالیتهای مردمی

آماده تبادل لینک با سایت ها و وبلاگها میباشد.

شما میتوانید پس از ثبت لینک یا لوگوی ما از طریق پیام اعلام نمایید تا

در اولین فرصت اقدام به ثبت لینک شما نماییم.

با شما سبز می اندیشیم و سبز میمانیم

گروه انسانهای سبز

www.GPG.ir

[گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد