ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جملات و جوک های خنده دار و جالب

جملات و جوک های خنده دار و جالب



  

دختره تو چالوس دماغشو از شیشه ماشین آورده بیرون یه نفسی بکشه

پلیس راه پشت بلندگو گفته آقا آرنجتو ببر تو خطرناکه

...............

بعضی از پسرا یه جوری خودشونو میگیرن

انگار دختری بهشون نظر داره

شل کن برادر کسی کارت نداره

................

دختره نوشته مطمئنم اولین و آخرین پسری که

بخوام جلوش زانو بزنم پسرم خواهد بود

آن هم برای بستن بند کفش هایش

یکی اومده زیر استاتوسش کامنت داده

شوما اول ببین میتونی شوهر پیدا کنی

بعد تصمیمای مهم زندگیتو بگیر

.............

بسلامتی پسری که پول نداره زن بگیره

بعد به مامانش میگه: عمرا تنهات بذارم

...........

بچه که بودم یه بار با مادرم از تو کوچه رد میشدیم

یهو جلو یه خونه گفتم مامان مامان از تو این خونه بویه بابا بزرگ میاد!

مادرم یکی زد تو سرم گفت آبروریزی نکن پدر سوخته بویه تریاکه

........

زن به شوهر:

اگه من ازت جدا شم چی می شه؟

مرد: دیوونه می شم

زن: نمی ری دوباره زن بگیری؟

مرد: به دیوونه که اعتباری نیست!

............

یه ضرب المثل استاد دانشگاهی هم هست که میگه:

لذتی که در دادن نمره 9/75 به دانشجو هست

در دادن 6 نیست !

..........

ترسم از اینه پسرایی که شلوار قرمز و صورتی می پوشن

کم کم رو بیارن به جوراب شلواری

.........

دخترهمسایه اومد میگه ببخشید بابام نیست میتونیدشیر گاز رو محکمش کنین

نشتی میده..گفتم باشه رفتم خونشون گفتم خوب فرانسه کجاست؟

یه لبخندی زدو گفت مادخترا انقدرام خنگ نیستیم خوب پایین تر از آلمانه دیگه

اینقدخندیدم که بیچاره قاطی کرده بود همش میپرسید

کناراسپانیا؟

وسط آفریقا؟

بالای قطب شمال؟

گفتم نه عزیزم توجعبه ابزارکنار دستت

............

از خدا پرسیدند: چه انگیزه ای از آفریدن پسرها داشتی؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خدا نگاهی به جبرییل کرد و گفت : مگه نگفتم با خاکای اضافی مسخره بازی درنیار؟

هر دختری کپی نکنه هویجه

هویججج..^__^

پسرا مجبور شدم ببخشید

.........

زندگی همینه ... اونی که حالا دستش تو دستاته . . .

قبلنا یه زمانی دستش تو دماغش بوود .. بله اینجوریاس ^_^

...........

دیروز تاریخچه گوگل رو تو خودش سرچ کردم

بیچاره ذوق مرگ شد.

گفت: «بالاخره یکی منو به خاطر خودم خواست!»

............

زنگ زدم به یک نفر آهنگ پیشوازش محسن چاوشی است.

همینطور که شما منتظرید گوشی را بردارد می شنوید:

بگو چه مرگته که... بازم پر از حرفی؟!


منبع: نمکستان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد