ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

دل نوشته های عاشقانه و رمانتیک

 دل نوشته های عاشقانه و رمانتیک

   

آه … ای خورشید
سایه ام را از چه از من دور می سازی؟
فروغ فرخزاد

 

...

 

اگر همیشه سعی کنی معمولی باشی،
هیچ وقت نخواهی فهمید که چقدر می توانی شگفت انگیز باشی …
مایا آنجلو

 

...

 

دلم گرفته خدا را تو دلگشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن
هوشنگ ابتهاج

...

 

 

به بضیا باید گفت
شما نگران برخورد سرد من نباشید
با اونی که باید گرم باشم
داغ داغم …

 

...

 

فقط در شرایط بحرانی زندگی ات متوجه می شوی
چه کسی کنار توست و چه کسی مقابل توست …
کسی که کنار تو می ماند
حتی اگر از خونت نباشد، همخون توست!
نسرین بهجتی

 

...

 

گاهی برای از تو نوشتن کم می آورم
باورکن
تمامی این شعرها بهانه است
تنها میخواستم بگویم:
دلم برایت تنگ شده …
حاتمه ابراهیم زاده

 

...

 

شاید سخت ترین رابطه
این باشد که دو انسان مغرور
عاشق هم باشند …
میکل آنجلو آنتونیونی

 

...

 

زن ها از عادی شدن
از تکراری شدن
از مثل روز اول نبودن
می ترسند!
گاهی زن ها را مثل روز اول دوست بدارید …
مهدیه لطیفی

 

...

 

همه میگن:
غیر ممکن، غیر ممکنه ..!
من میگم:
به تو فکر نکردن ..!
آیت عبادى

 

...

 

خدایا …
حالا یه بارم شرایط بیاد خودشو با ما وفق بده،
چی میشه مگه!؟
میمیره؟

 

...

 

گاهی برای او چیزهایی می نویسی
بعد پاک می کنی...پاک می کنی
او هیچ یک از حرف های تو را نمی خواند
اما تو تمام حرف هایت را گفته ای

 

...

 

چه فرقی می کند کجا زندگی کنی؟!!؟
وقتی زبانت را نفهمند
همه جا غریبه ای

 


 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد