ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جدیدترین جوک ها(زنگ لبخند)

جدیدترین جوک ها(زنگ لبخند)

  

 

یه پسر خاله دارم 8 سالشه.به نظر من باید مدال جمله سازی بهش بدن.چنتا از جملات برترش:
شایسته:من شایستگی خود را دارم و شایستگی بقیه را هم دارم
شیرینی فروش:شیرینی فروش به ما میوه میدهد
عزیز:بچه های عزیز
من :)خالم :|
شوهر خالم :)
مایکل جکسون تو قبر در حال خوندن بیت ایت :()
کتاب فارسی :/
جمله سازی :\
پسر خاله جمله سار و جمله نویسه ما داریم

 

...

 


یعنی آدم سگ باشه دانشجو دانشگاه آزاد نباشه .
 میام هر کار کنم بابام میگه این ترم 900 تومان شهریه دانشگاتو دادم . میترسم دیگه غذا هم بهم نده .

 

 

...

 


دخترم 17 ماهشه
چند روز پیش اومده ازم پول گرفته منم کلی ذوق کردم بعد دیدم رفت دو دستی تقدیم کرد به خانومم!!!!!!
خداوکیلی اینم فک و فامیله کلاه برداره که ما داریم؟!!!!

 

...

 


یادمان نرود که ما زندگیمان را مدیون زنانمان هستیم
اگر آنها نبودن ما از خوشی میمردیم

 

...

 


راه حل تضمینی برای افزایش سرعت اینترنت:۱٫ کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع میشه!
۲٫ بعد یهو ولش کنین! اینترنت با فشارمیاد تو مودمتون حالشو می برید!!!
تذکر: سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه، بترکه کف اتاقتون اینترنتی شه!!!

 

 

...


یه بنده خدایی فوت می کنه، زنش می ره سر قبرش می گه کجاااااایی آقا،
 پسرت کفش نداره،
 دخترت مانتو نداره،
 پسر کوچیکت شلوار نداره...
 شب مرده میاد تو خواب زنش می گه خانم من مُردم! نرفتم دوبی جنس بیارم که

 

...

 


کهنه فروش تو کوچمون داد می زد: چراغ کهنه می خرم، کمد شکسته می خرم...
 رفتم دم پنجره گفتم: کهنه فروش دل شکسته می خری؟
 با یه لبخند تلخی گفت: زر نزن بابا

 

...

 


ﺍﯾﻨﻘﺪﺭﯼ ﮐﻪ “ ﻻﮎ ” ﺑﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ
ﻣﯿﺪﻩ !
ﺷﻤﺸﯿﺮ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﻣﻮﺭﺍﯾﯽ ﻧﻤﯿﺪﻩ

 

...

 


یه روز یه خیاشور شورشو درمیاره میشه خیار
اصن بد وضی شده

 

...

 


چرا میگن مثل مرغ پرکنده بیقرارم ؟
من هرچی مرغ پرکنده دیدم خیلی آروم تو فریزر خوابیده بوده !

 

 

...


ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ
ﻫﯿﭻ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ یاد بگیرم

 

 

...


اینکه میگن هیچ جا مثه خونه آدم نمیشه ، همش دوروغه محضه !
مردونه یه هفته تو هتل ۵ ستاره بودیم
به این برکت قسم راضی نمیشدم بیایم خونه

 

 

 


 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد