ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جملات جالب و کوتاه و طنز

جملات جالب و کوتاه و طنز

جملات جالب و کوتاه طنز.!!

  


دختره پست گذاشته: دنبال یه مرد مهربون، تحصیلکرده، دست و دل باز، باوفا، قابل اعتماد و خانواده دوست می گردم؛ ‏نه برای ازدواج، خدا به سر شاهده فقط می خوام بدونم چه شکلیه‎!

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



دلیل اینکه من خلبان نشدم اینه که از خون می ترسم. درسته که ربطی نداره ولی به تو هم ربطی نداره. یاد نگرفتی تو ‏زندگی مردم دخالت نکنی؟‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



مرد اونه که قلبتو شارژ کنه نه سیم کارتتو‎
‎ 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4

برایت در رویاهایم گیتار می نوازم چون تو واقعیت یاد نگرفتم گیتار بزنم. فوقش بتونم با دبه ترشی برات بندری بزنم‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



مشکل ما فرار مغزها نیست، موندنه اسکل هاست‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



رفیق اونیه که تا می بینه ناراحتی بگه: باز چه مرگته نکبت؟‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



راننده عزیز من اگر پول خرد داشتم خودم می دادم. لطف کن وقتی هندزفری تو گوشمه ازم سوال نپرس‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4


زندگی به من آموخت تنها چیزی که با گذشت زمان درست می شه سیر ترشیه. بقیه چیزا با پول، تو سه سوت درست ‏می شه‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



‎ ‎دلم خیلی برای شب های پاریس تنگ شده. خیلی وقته نرفتم. تقریبا از وقتی به دنیا اومدم‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



‎ ‎طرف با 120 کیلو وزن تو علایقش نوشته هنرهای رزمی، یاد پاندای کنگ فوکار افتادم‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



‎ ‎امروز تو بقالی صد تومن از بقیه پولم مونده بود طرف پول خرد نداشت، یه دونه رنگارنگ باز کرد، یه گاز ازش ‏خورد بقیه ش رو داد به من‎!

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



‎ ‎ایکس در معادلات ریاضی خر است‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



انقدر که امسال زمستون گرمه، هفته ای دو بار هوس آبدوغ خیار می کنم‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



‎ ‎قابل توجه کسانی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند، 20 فوریه با دسته غازهای وحشی تالاب انزلی راه می افتیم. ‏هماهنگ کنید کسی جا نمونه‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



با این وضعیت بهاری هوا، فکر کنم هفته دیگه رو عید اعلام کنن‎
‎ 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4

‎ ‎یه زمانی مهمونی که می رفتیم واسه اینکه ثابت کنیم آدم های شکی هستیم موز برنمی داشتیم‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



‎ ‎یکی از دلایل علاقه ما به فست فود اینه که بعدش ظرف شستن نداره‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



‎ ‎اونهایی که وقتی بچه بودن مربا و عسلشون از سوراخ های نون تافتون می ریخت بیرون لایک کنن همدیگه رو پیدا ‏کنیم‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4



خیلی با زندگی خرس ها حال می کنم. 6 ماه می خوابن و 6 ماه میرن ماهیگیری‎

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری4


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد