ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ادبیات مرد ها را بشناسیم .. ( طـــنز ..!! )

 ادبیات مرد ها را بشناسیم .. ( طـــنز ..!! )

ادبیات مرد ها را بشناسیم .. ( طـــنز ..!! )

  

وقتی مردان این جملات را میگوین بدانید و آگاه باشید که اینگونه است:‏

برای من فرقی نمیکنه دیوار آشپزخونه چه رنگی باشه .‏
یعنی : تا وقتی که آبی، سبز، زرد، صورتی، مشکی، یشمی، خاکستری، عنابی، سفید و ... نباشه اشکالی نداره .‏

این یه کار، مردونه است .‏
یعنی : تو این کار هیچ منطق درستی نیست و تو هم سعی نکن دلیلی برایش پیدا کنی.‏

میخواهی تو درست کردن شام کمکت کنم؟
یعنی : پس چی شد این شام ؟ چرا رو میز آماده نیست ؟

چه فکر خوبی !‏
یعنی : این کار شدنی نیست و من کل روز رو برات کرکری می خونم وحالت رو می گیرم .‏

بله عزیزم یا حتما حتما
یعنی : این یکی اصلا معنی نداره و چون شرطی شده ام از دهنم پریده .‏

زنم منو درک نمیکنه !‏
یعنی : همه قصه ها و خاطره های منو شنیده و دیگه خسته شده .‏

ماجرایش طولانیه و سر فرصت برات تعریف می کنم .‏
یعنی : اصلا خودم هم نفهمیدم چی شد .‏

من اخیرا" خیلی ورزش می کنم .‏
یعنی : باتری کنترل از راه دور تلویزیون تمام شده.‏

دسپتخت تو مثل دستپخت مادر مرحومم می مونه.‏
یعنی : تو هم که غذا رو می سوزونی.‏

کمی استراحت کن عزیزم خسته شدی!‏
یعنی : بابا این جارو برقی رو خاموش کن می خوام فیلم ببینم.‏

چه جالب!‏
یعنی : آخ که چقدر حرف می زنی!‏

عزیزم مادیات در عشق ما هیچ نقشی نداره !!‏
یعنی : باز سالگرد ازدواجمون رو فراموش کردم و کادو نخریدم.‏

این واقعا" فیلم خوبیه !‏
یعنی : تو این فیلم پر از بکش بکش و بزن بزن و ماشین سواریه.‏

این یه کار زنونه است!!‏
یعنی : این کار سخت کثیف و بی جیره و مواجب است.‏

با من ازدواج می کنی؟
یعنی : رخت چرکهام تلنبار شده و کسی نیست دکمه های پیرهنم رو بدوزه؟

تو که می دونی من چه حافظه ی بدی دارم!!‏
یعنی : من شعری رو که کلاس سوم ابتدایی خوندم از حفظم نمره ماشینم رو که سالها پیش فروختم ازبرم و ... اما تاریخ تولد ‏تو رو یادم رفته

من برای این کارم دلیل دارم !!‏
یعنی : بذار فکر کنم ببینم چه دلیلی می تونم برای این کارم پیدا کنم .‏

منظورت چیه؟ تو که لباس داری؟
یعنی : یادت رفته چهار سال پیش برای خودت لباس خریدی؟

دلم برات تنگ شده!!‏
‏...یعنی : نمی تونم جورابامو پیدا کنم. بچه ها گشنشونه و ...‏

ما تو کار خونه با هم مشارکت می کنیم!!‏
یعنی : من ریخت و پاش می کنم او جمع و جور می کند.‏

 

 

دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد