ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

پ نه پ های جالب و خنده دار

 پ نه پ های جالب و خنده دار

پ نه پ های جالب و خنده دار

  


 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

مانتوش بیشتر شبیه جلیقه
‏ آرایششم که شبیه جن شده
موهاشم مثل آنشلی قرمز کرده و باید با میکروسکوپ روسریشو دید
می گه به نظرت برم بیرون گشت ارشاد می گیرم ؟
پ ن پ می برنت صدا و سیما تو برنامه‌ی زلال احکام به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی

 

‏ ‏

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم


به بابام میگم پول بده
میگه اونی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟ نکنه همشو خرج کردی؟
تا اومدم بگم پـَـ
زد تو دهنم نذاشت حرف بزنم
من فقط می خواستم بگم پس اندازشون کردم ‏
بخدا پ نه پ در کار نبود

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 


تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده 4 لیتری تکون میدیم
طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟
پ نه پ می گیم هورا هورا ما هم از این دبه ها داریم

‏ ‏

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 


‏ بهش می گم : زود باش دمپاییتو بده تا سوسکه نرفته
میگه : مگه میخوای بکشیش؟
پ نه پ می خوام بدم سوسکه پاش کنه نجس نشه
‏ ‏

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 

 

فامیلمون اومده آکواریومم رو دیده می گه غذای مخصوص بهشون میدی؟
پ نه پ پول تو جیبی میدم بهشون خودشون میرن واسه خودشون غذا می خرن

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 


زنگ زدیم آتش نشانی می گه جایی آتیش گرفته؟
پ نه پ زنگ زدم ببینم امشب خونه ای بیایم مهمونی

‏ ‏

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 


از راننده اتوبوس میپرسم چقدر شد؟
می گه 350 ‏
بهش 400 تومن دادم
می گه یه نفری؟
پ نه پ کل اتوبوس مهمونه من

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 


شب بود.به پسر خالم گقتم: پتو رو بده گفت: میخوای به خوابی!!‏
منهم گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام زیرش بوق بزنم و بو کنم

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 


مخاطب خاصم سرکار دستشو بریده بهش میگم ازش خون هم اومد؟
میگه :پَ نَ پَ آب اومد.‏
اینم مخاطب خاصه مخاطب خاص من داره.؟؟؟؟؟

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 


داشتم روزنامه ورق میزدم دوستم پرسید میخوای روزنامه بخونی؟
‏ گفتم :پ ن پ سبزی خریدم فقط الان نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتمش دارم دنبالش میگردم

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 

 

زنگ زدم به دوستم میگم شماره ی مهدی رو داری؟
میگه شماره تلفنشو
پ ن پ شماره ی پاشو میخوام براش کفش بخرم

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 


داشتم لباسام رومرتب میکردم یهو بلند شدم سرم خورد به کمد ورم کرد حالادوستم من روسرکوچه دیده میگه:سرت به جایی ‏خورده ورم کرده؟گفتم پ ن پ ازتورم زیاد اقتصادی اینطوری شده!‏

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری چهارم

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد