ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

زنگ لبخند..!!

 زنگ لبخند..!!

زنگ لبخند..!! سری 54

  

 

مادر بزرگ مادرم 120 سالشه
دیدمش لبــاس ورزشی پوشیده داره نرمــش می کنه بهش می گم
ننجون شما هم ورزش می کنی؟
گفت : چرا که نه….‏
گفتم فیس بوک هم میرید؟
گفــت پ ن پ از فیس بوک بر می گردم
فکـــر کردی دوست دخــــتری که الان تـــو فیس بوک داری کیه ؟
‏2 دستی زدم تو سر خودم
این فک و فامیل ما داریم

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54

‏(سوکس شم اگه دروغ بگم) سر سفره نشسته بودیم مامانم گفت برو اون فلفل ها رو بیار با آبگوشت بخوریم پا شدم آوردم ‏تعارف کردم هیشکی نخورد بعد خودم یه دونشو خوردم از بس تند بود آتیش گرفتم بعد مامانم به بابام میگه مرد دیدی گفتم این ‏فلفلا شیرین نیستن؟یه لحظه از شدت محبت اشک تو چشمام حلقه زد فک کنم شرایط من از بچه سر راهی گذشته در حد موش ‏آزمایشگاهی روم حساب میکنن تو خونه

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54


اگر مایلید با یک انسان عقب افتاده ازدواج کنید موارد زیر را به خاطر داشته باشید؛ ‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
واقعاً مایلی؟!‏
دمت گرم بابا‎

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54

 


تصور کن... ‏
قورت دادنه سوسکی رو که جفت پای عقبش لای دندونات گیر کرده ‏
و عاجزانه داره رو زبونت واسه زنده بودن تقلا میکنه
و تو سنگدلانه دندوناتو رو کمرش فشار میدی و اونم خرچ صدا میده
چندشم خودتی. میخواستی تصور نکنی

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54

 


دختره پست گذاشته:‏
مُردم از تنهایی
پسره زیرش نوشته:‏
آدرس بده با بچه محلا بیایم خونتون تا از تنهایی درت بیاریم!!! ‏D‏:‏
واقعن وقتی این پسرای با معرفت
که به فکره بچه محلاشون هستن رو میبینم
بغض راه گلومو می بنده

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54


ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﺳﻬﺮﺍﺏ: ‏
‏* ﭼﻨﯿﻦ ﮔﻔﺖ :ﺭﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﯾﻞ* ﮐﻪ ﻣﻦ ﺁﺑﺮﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻧﺪﺭ ﻣﺤﻞ *‏
‏* ﻣﮑﻦ ﺗﯿﺰﻭﻧﺎﺯﮎ ﺩﻭ ﺍﺑﺮﻭﯼ ﺧﻮﺩ * ﺩﮔﺮﺳﯿﺦ ﺳﯿﺨﯽ ﻣﮑﻦ؛ ﻣﻮﯼ ﺧﻮﺩ *‏
‏*ﺷﺪﯼ ﺩﺭ ﺷﺐ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﭼﺖ * ﺑﺮﻭﮔﻤﺸﻮ ﺍﯼ ﺧﺎﮎ ﺑﺮﺳﺮﺕ *‏

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54


طبقه بالامون شرکته،ب بابا میگم بابا اینا منو نمیخوان؟خواهرم چپ چپ نگاه کرد،گفتم ب عنوان آبدارچی،مامانم ی نگاه عاقل ‏اندر سفیه بهم کرد گفت آبدارچی؟تو دلم گفتم الان میگه اینهمه درس خوندی ک آبدارچی شی،یهو دیدم برگشته میگه آخه تو ‏بلدی چای دم کنی ک میخوای آبدار چی شی؟یعنی له شدما

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54

 

بابام خیلی مرده!‏
سر ناهار دستم خورد به پارچ اب همش ریخت تو غذاش.هر کی بود یه چک میخوابوند زیر گوش بچه اش. ‏
ولی بابام نزد!!!!!فقط بشقابشو باهام عوض کرد
خدایی اوچ مهربونی ومرام از پدر فداکار من همینطوره که در حق من سرازیر میشه ‏
منم اب شدم رفتم طبقه پایینیمون:‏
یکی نیست بگه فک وفامیله که داریم!!!!؟؟؟

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54

 

دیشب داداشم تو خواب هذیان می گفت و جیغ می کشید …‏
رفتم اتاق می بینم بابام بالا سرشه !‏
میگم خوب بیدارش کن !‏
میگه بذار کابوسشو ببینه
اینهمه پول دی وی دی میده فیلم ترسناک می گیره
بزار سه بعدیشم ببینه
این فک و فامیل ما داریم

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54

 

بعد عمری یه خبرنگار اونم خانوم داشت باهام مصاحبه میکرد تو محلمون
منم بادی به غبغب انداخته بودم و خیلی شیک داشتم جوابشو میدادم
یهو یکی از اون طرف خیابون داد زد با این مصاحبه نکنید بابا این اسگله !‏
نیگا کردم دیدم داداشمه !‏
این فک و فامیل ما داریم

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54


ﺑﺎﺑﺎﻡ زنگ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﺩه ﻣﻴگم ﺑﻠﻪ؟
میگه بیا ﺩم ﺩﺭ!‏
ﺭﻓﺘﻢ ﺩم ﺩﺭ میگه ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ سوییچ ﻣﺎشینو وردار ﺑﻴﺎﺭ!‏
این فک و فامیل ما داریم

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 54

 

مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم
ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو می شکنم
فک و فامیله داریم

 



دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد