ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

عشق مثله سیگار میمونه ،
‏ اگه خاموش بشه میتونی دوباره روشنش کنی اما هیچ وقت دیگه اون مزه ی اول رو نداره …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 


میگن سیگار به آدم آرامش میده !‏
کاش یکی پیدا میشد بتونه قد یه نخ سیگار باشه …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 


برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم …‏
منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 


دیگری مرا سوزاند و من سیگار را …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 


خیالت تحقق می یابد با کمی تنهایی و پاکتی سیگار …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 


یک نخ آرامش دود میکنم به یاد ناآرامی هایی که از سر و کول دیروزم بالا رفته اند …‏
یک نخ تنهایی به یاد تمام دل مشغولی هایم …‏
یک نخ سکوت به یاد حرفهایی که همیشه قورت داده ام …‏
یک نخ بغض به یاد تمام اشک های نریخته …‏
کمی زمان لطفا ، به اندازه یک نخ دیگر ، به اندازه قدم های کوتاه عقربه …‏
یک نخ بیشتر تا مرگ این پاکت نمانده !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

آدم برفی هم گفت : تو به جای هویج برایم سیگار بگذار ، خودم از پس بهار بر می آیم !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

بعضی‌ آدما با چشاشون گریه نمیکنن ، پا میشن یه سیگار بر میدارن و میرن تو بالکن …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 


یک کام ، یک نخ ، یک پاکت ، یک جوانی ، یک عمر …‏
این تاوان سنگین اشتباه من است !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 


کاش انتظار به اندازه کشیدن یک نخ سیگار بود !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 


نپرس چرا سیگار میکشی ، بپرس چی میکشی که انقدر سیگار میکشی !!!‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 


این سیگار که در دست من است می سوزد و صدایش در نمی آید ؛ درست مثل خود من …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 


تکلیف گفتنی ها که معلوم است …‏
زحمت نگفتنی ها هم می افتد بر گردن  سیگار …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 


این خاکستر که می بینی خاکستر سیگار نیست ، خاطرات منند که هر شب با خودم دود می شوند …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 


تنها سیگارم غم مرا میفهمد ؛ همپای من میسوزد و دم نمیزند …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار


‏ ‏

 

از آن سیگارهای روی لبت هم برایت کمتر بودم که توانستی به این راحتی ترکم کنی !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 


فقط دلم میخواست تو دوستم داشته باشی حتی به اندازه ی کشیدن یک نخ سیگار !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 


سیگار تلقینی برای آرامش نیست
تسکینی برای درد هم نیست
فقط تنبیهیست برای من تا دیگر نخواهمت !!!‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

نمی دانم عمر من زود به پایان می رسد یا این سیگار …‏
آتشش که زدم با خودم عهد کردم که آتش دلم را قبل از آتش سیگارم خاموش کنم …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

خاکستر سیگارم را به تو ترجیح دادم چون که او تنها حنجره ام را به آتش کشید و تو وجودم را …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

من و سیگار درد مشترکیم …‏
از هردویمان کسی خوب کام گرفت و بعد زیر پا له کرد درست زمانیکه به آخر رسیدیم !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

دختر کبریت فروش را یادت هست ؟
او کبریت را پشت به پشت روشن میکرد ، من اما سیگارم را …‏
من و او هر دو دنبال خاطره هاییم …‏
او از سردی هوا مرد اما من طولی نمیکشد …‏
‏ نگران نباش ؛ همه وجودم سردی هوای توست !‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

در سینه ام زخم های عمیقی هست ؛ انگار کسی مرا با زیر سیاری اشتباه گرفته …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

 

درد مرد را یا مرد می فهمد یا دود  سیگار …‏

 

 

جملات تیکه دار با کنایه از سیگار

 

دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد