ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

  

 

 

دیگر؛
آمَـــــــــدن…‏
مـــــــــاندن…‏
یارٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍَفتَــــــنَت…‏
فرقــــــــی نمیکند…‏
حال تنها یک چیز مهم است…‏
آنــــــــهم اینـــــــکه…‏
این"مــــــــــــــــــن"دیگرآن"مــــــــــــــــــــــن"ثابق نمیشود…!‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 

 

برای زندگی نه سقف میخواهم نه زمین…نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست…‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 


بیراهه رفته بودم "ان شب" ‏
دستم راگرفته بود و میکشید ‏
زین بعد همه عمرم را "بیراهه "خواهم رفت….‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)


ملیونها ماشین از جاده عبور میکنند ، فقط اونی که ترمز میکنه ردش میمونه …‏
کاش توهم از قلبم میگذشتی ..‏
ولی ترمز کردی ، جاش مونده هنوز چقدر بارون بیاد تا پاک شه ؟؟

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

‏⇜حرف های زیادی بلد نیستم
‏↯من تنها چشمان تو را دیدم●●●‏
و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید…‏
‏↙از عشق♡ چیزی نمی دانم اما دوستت دارم↘‏
‏⇜کودکانه تر از آنچه فکر کنی♥‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 


گلدونه های اطلسی..حس غریب بی کسی ‏
تو چادر سیاه شب …پر میشم از دلواپسی
دلم…‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 


دلم گرفته از خودم ‏
خودم اسیر غم شدم..‏
شدم غریب قصه ی خودم…‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 


تو با همه فرق داری
عشقم  دلیل زنده بودنمه
  با بودنت خوشبخترین مَرد دنیام
سمنم اومدی شدی زندگیم همه دنیام
  هر لحظه که میگذره بیشتر عاشقت میشم
 هر لحظه که میگذره بیشتر دلتنگ میشم
  دنیای من ، زندگی من ، همه وجود منه

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 

‏ ‏
نیوتن اگر جاذبه را درست میفهمید معشوقه اش از درخت متنفر نبود, و در دفتر خاطراتش نمی نوشت:‏
اشک های من هم به زمین می افتد… اما تو سیب را ترجیح دادی‏!‏ 

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 

عجب زمونه ای شده دیگه کسی وفا نداره ‏
تا به یکی دل میبندی میخواد اشکتو در بیاره ‏
عاشق شدن دروغه دوست داشتنا دورغه ‏
تمام این دل بستنا به اون خدا دروغه ‏
دروغه همه عشقای این زمونه ‏
دیگه کسی پای حرفاش نمیمونه ‏
تموم شد اون زمون که واسه هم میمردن ‏
دلای آدما مث ِ یه تیکه سنگه تو کویر….‏
دروغه همه عشقای این زمونه ……….‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 

این آینده کوووووووووو؟؟؟؟؟؟؟
نشون بدین به من
کی میاد این آینده که حال خودم و بخاطرش جهنم کردم؟؟؟؟

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 

 

بیهوده ورق می خورنــــــــد تقویـــــــــم هــــای جهــــــــــان
روزهــــای من همه یک روزند شنبــــه هایی که فقـــط
پیشوندشــــــان عوض می شـــــود …‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 

 

دلـــم ، عـشــــق مـیـــخــواد …‏
از ایــنـــ عــشقــاے افـســانــﮧ اے!!‏
از ایــنـــ عـشــقــا کـﮧ میــگن واسـﮧ تو قِــصّــﮧ هـاستــــــ
از ایـــنـــ عـشــقـــا کـﮧ کلــے هیجـان و دیــوونــﮧ بــازے داره …‏
مــن دلــــم یـﮧ "تــــــــ♥ـــــــو" میـــخـواد …‏

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 

چقد خوبه دارمت…‏
تویی که برات مهمه باهم چشامونو ببندیم و دعا کنیم خوابای خوب ببینیم
خدایا شکرت

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)


مانند پرنده باش ک روی شاخه مینشیند و شاخه میلرزد…‏
ولی پرنده ب آوازش ادامه میدهد…‏
چرا ک مطمئن است بال و پر دارد…‏

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 

‏ ((من،عشقم،خدا))‏
ساده بگویم،نگاه زاده ی علاقست…‏
اگردوچشم روشن((عشق))به تو نگاه کنند،دیگر تو ازآن خود نیستی…‏

 

 

عشق نوشته (پیامک های عاشقانه)

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد