ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک

 استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک

استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک

  

 

اونایی که میگن نمک در نمکدان شوری ندارد چرت و پرت گفتن!‏
اونا حتماً زبونشون تو نمکدون نمیرفته!من امتحان کردم خیلیم شوری داشت

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏ ‏

آشغالترین نوستالژی دوران کودکی :‏
منم بیام ؟!!‏
نه ، ما داریم میریم آمپول بزنیم

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏ ‏

دستام خسته شدند . پاهام طاول زدند
‏ از کمر افتادم  اصلا جون ندارم دارم میمیرم تو رو خدا
یکی از اندی بپرسه خوشگلا تا کی باید برقصن

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏ ‏

‏ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺩﻭﺳﺘﻤﻮ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﺩﯾﺪﻡ
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺧﺒﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﻦ 3 4 ﺭﻭﺯﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﻔﺮ!‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏ ‏

‏ دیشب دختر عموم اس ام اس داده :‏
امیرحسین وقتی با لپ تاپ میام اینترنت سرعتش بالاست
ولی وقتی با گوشی میام سرعتش پایینه
بهش گفتم : الان با چی هستی؟
میگه : با تاپ و شلوارک صورتی

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏ ‏

من اگه درس نمی خونم و می رم سر جلسه امتحان , نشونه تنبلیم نیس، نشونه ی جرأت و جسارت و شجاعتمه

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏ ‏

من هرچی ملکه ذهنم میشه ،
پادشاه ذهنم میاد مخشو میزنه ‏
دلیل عدم موفقیتم توی زندگیم همینه !‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏  ‏

آدمایی که زیاد میخوابن تنبل نیستن انگیزه ای واسه بیدار بودن ندارن وگرنه شما بگو فردا ساعت ۵ صب بریم شمال،هرکی پا ‏نشه !‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏  ‏

‏ شبا وقتی سوار تاکسی میشم به این فکر میکنم که مثلا رمز عابر بانمکو چی بگم به راننده،
یا اگه پیچید تو فرعی چجوری در ماشینو باز کنم بپرم بیرون !‏
توهم در حد مرگ !‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏  ‏

یه پسره تو وبلاگش نوشته بود:‏
جای خالی تورو انقد با چشام آب میدم...‏
تا باز کنارم سبز بشی!!!...‏
فک کنم مخاطبش یونجه بوده.‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏   ‏

یکی از رویاهام اینه
یه نامزد مو بلند داشته باشم ,‏
موهاشو از پشت بگیرم با لگد بزنم تو کمرش
دیوونه هم خودتی

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏   ‏

بـا ایـن وضـی کـه بـعـضـی پـسـرا پـیـش مـیـرن
فـک کـنـم مـوقـع عـروسـیـشـون عـروس بـا مـاشـیـن مـیـاد،
ایـنـارو از آرایـشـگـاه ور مـیـداره مـیـرن تــالار !‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏   ‏

یه رفیق داریم اسطوره مشکلاته، بدشانس، بدهکار، تنها، مشروط…! یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه. ‏زنگ زدم بهش، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟ همه چی آرومه… من چقد خوشحالم…!‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏  ‏

‏ تو فیلم هندیه
یارو پرواز کرد، هیچی!‏
تنهایی زد یه گردانو کشت بازم هیچی!‏
تا آخر فیلم سه تا پدر و شیش تا برادر پیدا کرد اینم هیچی!‏
دیگه با سر قطع شده تو دریا شنا کردنشو کجای دلم بذارم!‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏   ‏

مورد داشتیم
دختره هشت صبح جلو دانشگاه پارک دوبل میکرده بره بالا سر کلاس .‏
ساعت دوازده و نیم استاد از پنجره کلاس داد زده
نمیخواد پارک کنی,‏
کلاس تموم شد
منم حاضریتو زدم…‏

‏ ‏

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

‏   ‏

دیشب اینترنتم قطع شد تا رفتم تو حال بابام با چوب افتاد به جونمو هی داد میزد دزد دزد.....‏
یهو مادرم داد زد نزن نزن پسرمونه....‏
بابام تو چشاش اشک جمع شد گفت تویی پسرم؟
چقد بزرگ شدی

** استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک **

 

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد