ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

زنگ لبخند..!!

 زنگ لبخند..!!

زنگ لبخند..!! سری 66

  

 

 

 

یه فرند دارم اسمش گوهره.حالا این نابغه اسم پروفایلشو اینجوری نوشته: ‏Goh ar‏.......هروخ دارم با ایشون میچتم مینویسه ‏goh is writing‏...ینی آدم تو اون لحظه حالت تهوع پیدا میکنه !! خدایااااا دمت گرم اینا رو خلق کردی...میسی خدااااا !!! ‏‏:)))‏

 

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 


سلام .با دوستم رفته بودیم بیرون.یه بچه دیدیم اینم اومد خودشیرینی کنه رفت لپشو کشید .بچه هم انگار از دماغش سیل رون ‏بود.هرچی دماغی داشت چسبید به دست دوستم..منم یه کف دست و چهارتا انگشت زدم تو گوشش گفتم تا تو باشی از خود ‏شیرینی نکنی.‏
والا...ایشششش اوووووووقمون گرفت.مخصوصا وقتی کش میومد تو دستش .اوووووووووق. ‏
دوستمم چاره ای نداشت رفت دستشو کشید تو خاکا.‏

 

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 


ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﻭ ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﻋﺰﯾﺰ ﻭ ﮔﺮﺍﻣﯽ :‏
ﺧﻂ ﻟﺐ
ﺧﻄﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺭﻭ ﻟﺐ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ
ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺩﻣﺎﻍ ﺷﺮﻭﻉ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ؟
ﻧﻘﺎﺷﯿﺖ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ ؟
نکش
ﻭﺍﻻﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ
ﺷﺘﺮﯼ ﻣﮕﻪ ؟؟؟؟؟؟
ﻟﺐ ﺷﺘﺮ ﻫﻢ ﺍﻧﻘﺪ ﻧﯿﺴﺖ ..‏

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 

 


ﯾﺎﺭﻭ کامنت گذاشته ﺩﯾﮑﺘﻪ ﯾﻪ ﮐﻠﻤﻪ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﯿﺪ. ﻏﺒﺮﺍﻕ ﯾﺎ ﻗﺒﺮﺍﻍ ﯾﺎ ﻏﺒﺮﺍﻍ ﯾﺎ ﻗﺒﺮﺍﻕ؟؟
ﺑﻌﺪ ﻣﻠﺖ ﻫﻤﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ:...  !‏ghebragh

 

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 


داشتم با دختره چت میکردم
اسم پروفایلش ‏Sag har‏ بود...‏
گفتم بچه کجایی سگ هار؟!‏
هر چی از دهنش در اومد بارم کرد...‏
نگو اسمش ساغر بوده گور خر فضایی :|‏

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 

 


طرف تو پروفایلش میذاره:آخه چیه بعضیاتون عین دهاتیا میرین حموم کیسه میکشین؟؟....خجالت داره والا!!‏
یه سوالی برام پیش اومده که:‏
دوست گرام...شما تو شهرتون میرین حموم واسه از بین بردن میکروباتون تو وایتکس میخوابین؟؟
‏.‏
‏.‏
‏.‏
بله!! از اتاق فرمان اشاره میکنن موزائیک شورم گزینه مناسبیه!! ^ـ^‏

 

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 


یه رفیق دارم.چن روز پیش تو واتس اپ بهش گفتم یه عکس سلفی از خودت بذار.‏
گفت : نه من اهل سلفی و این مسخره بازیا نیستم.‏
گفتم پس عکس پروفایلت لاینت چی میگه؟؟
با اعتماد به نفس تمام برگشته میگه:اون که سلفی نیست ، با دوربین جلو گرفتمش!!!!!‏
موندم تو این گرونی پول از کجا بیارم اسید بخرم :)))))))‏

 

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 


پیج مشکلات زناشویی...««««صرفا جهت خنده»»»»‏
سلام مردی هستم94ساله.همسرم به من بی توجهی میکنه و

من باهاش دعوا کردم اونم رفته خونه باباش چیکار کنم که بهم ‏توجه کنه؟

.

.

.

.

.
حالا کامنتای ملت غیور
‏_شما دو روز دیگه صبر کن بصورت اتومات میمیری....
‏_لامصب تو رو باید بذارن تو موزه آثار باستانی...........
‏_مرتیکه دیگه داری کپک میزنی اون وقت سره پیری یاده عشق بازیه جوونیات افتادی؟
‏_از کفشه تنتاک استفاده کنo_O......................
‏_زیره چشاتو بوتاکس کن. پوستتم بکش زنت که هیچ آمبولانس پستت کشته جم میکنه :‏O
‏_آخه فصیل الآن تو چجوری زنده ای ؟......................
‏_یه پیره زن سراغ دارم درحد نو. مادر یه خانم دکتر بوده صب باخودش میبرده مطب شبم میاورده خونه. خلاصه چشم و ‏گوشبسته و نجیب. ‏o_O...............................
‏_من همون مورد چهارم هستم میخواستم بگم بالشت زانکو معجزه میکنه 0_0‏......
‏_تو خودت 94سالته دیگه دا ی نفسای آخرو میکشی اون وقت پدر زنت هنوز زندس؟...
‏_کصافط جوونای الآن با یه مرض زرتی میمیرن اون وقت تو.... ‏...........................

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 

 

چشمانت را ببند
و تصور کن که رفته‌ای بیمارستان و دکتر صاف رو به رویت ایستاده و می‌گوید:‏
‏«یک‌هفته بیش‌تر زنده نمی‌مانی»!‏
درگیر لایک و کامنت و روزگار و رفقا نباش؛ به خودت فکر کن.‏
چشمانت را باز نکن!‏
هنوز زود است!...‏
تو از حالا ۱۶۸ ساعت وقت داری...‏
خودمانیم!‏
اما به گمانم وجه شباهت همه‌ی ما حسرتی باشد که می‌خوریم...‏

 

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 


سهراب جون مادرت قایق رو ول کن کشتی هم نساز بیا همینطوری شنا کنیم .فقط بریم ...‏

 

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 

ذهنم آشفته،
خواب هایم پریشان،
خنده هایم فتوشاپی ،
درد و دل هایم با دیوار سایت و وبلاگ !‏
میزان همدردی ها هم با لایک و کامنت !!!‏
وتکــــــــــــــرار پشت تکـــــــــــــرار

 

 

جوک و اس ام اس خنده دار  زنگ لبخند سری 67

 


والا من دیگه نمیدونم چیکار کنم
هر جای نت که پامو میذارم یه مشت دهه هشتادی ریختن اونجا!‏
این از اینستاگرام
اینم از فیسبوک و لاین
خدآیا خودت رحم کن!‏
این گودزیلاها چین آخه؟؟یکیشون تو اینستا زیر پست دوستم(دختره) کامنت گذاشته بود:‏
عزیزم اگه سینگل بودی میگرفتمت... واقعا حیف که سینگل نیستی
گودزیلا ها!!‏

 



 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد