ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 اس ام اس ضد پسر سری دهم

   

 

پسره تو پروفایلش نوشته : از همه ی دخدرا بدم میاد!!‏
جالب اینجاست جواب کامنت پسرا رو که نمیده هیچ ، زیر کامنت دخدرا شمارشم میزارهههههه!!!!!!‏
نکن برادرم نکن
منظوری نداشته بیچاره:| ‏

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 

 

دختره تو فیسبوک نوشته :"درد زایمان خیلی زیاده" :|‏
پسره کامنت گذاشته :"درکت می کنم" :| :|‏
پیشرفت زیادی داشتن پسرا، دیگه کار از ور داشتن زیر ابرو گذشته... :-)) :-)‏

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 

 

تو فیس بوک بودم دیدم پسره (با اسم امیر محمد)درخواست فرستاد
گفتم تا هست اددش کنم بپرسم کیه
پرسیدم:‏u‏???‏
جواب داده: امیر دیگه
نمیدونستم کجا را باید گاز بگیرم
خدایا مارا با کیا کردی 75 میلیون نفر!!!!‏

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 

 


کم کم داریم به زمانی نزدیک میشیم ک پسره عکسشو بزاه پروفایلشو زیرش بنویسه:اینم من بدون ارایش!!!!!!‏
‏ والااااادیروز صاب مغازه همچین خط چشم کشیده بو ک من پاکش کردم!!!‏

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 

 


مورد داشتیم پسر 13 ساله توی پروفایلش زده :دیگه فقط من موندم و سیگارم دیگه هیشکیو ندارم...‏
آخه تو باید بنویسی دیگه من موندم و هیشکی نیس پوشکمو عوض کنه :)))‏

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 

 

دخدره استاتوس زده : گوشمو دوتا سوراخ جدید کردم دارم از دردش میمیرم
یه پسره کامنت گذاشته : منم این درد رو کشیدم می فهمم
هیچی دیگه ... 2 ساعته دارم دنبال وسایل خودسوزی میگردم
یه 4 لیتر بنزین دارم کسی با من نمیاد ؟؟؟

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 

 

دوست داداشم قدوبالا و تیپو قیافش شبیه سمندونه(دراون حد افتضاح)‏
بعد تو پروفایلش زده
گم میشی تومنو پیدا نمیشی...‏

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 


پسره تو فیسبوک ( استغفرالله ) یه عکس از خودش با لباسای شیک گذاشته
کامنت دخترا : چقدر بهت میان عششششقم !‏
کامنت پسرا : باز از کی قرض کردی ؟؟؟ هنوز اون کت سفیده منو که دفعه
پیش باهاش عکس انداختی رو پس ندادیا !!!‏

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 

 


پسره تو پروفایل دختره نوشته بود: تولدت مبارک ایشالا 093987654321 ساله بشی
یعنی خلاقیت شماره دادنش نابودم کرد!!!!!!‏

 

 

اس ام اس ضد پسر سری دهم

 


دختره تو فیس بوک پست گذاشته
دلم گرفته
دو تا شماره موبایل هم زیرش نوشته
ما هم حس انسان دوستیمون یهویی شکوفه داد بعد گل شد و سپس به بار نشست و میوه شد ، زنگ زدیم دلداریش بدیم
یارویی با صدای نتراشیده نخراشیده گوشی رو برداشت همینجوری نه سلامی نه علیکی گفت عامو میخوای چاه خالی کنیم ‏برات یا زنگ زدی دلداریمون بدی ؟؟؟؟؟
دیدم امروز تو فیس بوک بو سوختگی میاد ما فکر کردیم عیال غذا رو سوزونده نگو دوستان زیادی مثل من دماغشون سوخته ‏بوده
الهی اسهال لاعلاج بگیری دختر !!!!!!!‏

 

 



اس ام اس   اس ام اس جدید   اس ام اس خنده دار   اس ام اس سرکاری پسر   اس ام اس ضد پسر   اس ام اس ضد پسر جدید   جدیدترین اس ام اس های ضد پسر   اس ام اس ضد پسر و دختر   اس ام اس های جالب   پیامک   پیامک های ج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد