ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار 5

  

 

فامیل دور : آقای مجری من با زوری که در این خر میبینم افق های روشنی در برابر خودم میبینم .‏
جیگر :‏
من خر نیستتتم !‏
من خر نیستتتتتم
من خر نیستتتتتتتتتتم
فامیل دور :‏
ببخشید جسارت کردم ، شما عقابی ، پروانه ای ،
من خرم که با تو توی این خونه موندم.‏

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

 


دیالوگ ماندگار
امیر(حامدکمیلی) پروانه خانم من خوشبختتون نمیکنم
پروانه(سارابهرامی) من خوشبختی نمیخوام.من امیرومیخوام...‏

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

 

 

مجری: امروز میخوام یه معما بپرسم ببینم کدومتون از همه باهوش تره
پسرعمه: ای بابا الآن میفهمه من از همه باهوش ترم ریا میشه!‏
مجری: فامیل دور چرا سرت رو انقدر تکون میدی!؟
فامیل: آقای مجری خیلی وقته از مغزم استفاده نکردم دارم گرم میکنم یه وقت رگ به رگ نشه!‏
مجری: اون چیه که تو غذا میریزن،اشک آدم رو هم درمیاره!‏
فامیل: گوشت!‏
مجری: تا حالا دیدی گوشت اشک کسی رو دربیاره!؟
فامیل: این مقاومت ماست که رفته بالا وگرنه با این پولی که بابت گوشت میدیم باید خون گریه کنیم

 

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

 

دیالوگ ماندگار بهروز وثوق:‏
اخه خدایا،نوکرتم،چرا اینقدر باهام کلنجار میری؟مگه من هم قد توام؟!؟

 

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

 

وقتی هوی شهرت مطلوب نیست، داشتن خانه ای که دلتنگ حصارش نشی نعمته و ما شاکر این نعمتیم.‏
دیالوگ ماندگار زنده یاد علی حاتمی (دلشدگان)‏

 

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

 

پدر: گریه کردی؟
نالان: نه!‏
پدر:ولی چشمات چیز دیگه ای میگن!‏
نالان:به چشمای من توجه نکنین..اونا خیلی وقته که مستقل از من عمل می کنن...!‏
‏**دیالوگ ماندگار فیلم خاطرات تلخ**‏

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

 

 

مرد بی سیبیل مثل ماهی بدون آب میمونه!!!!!!!!!‏
دیالوگ ماندگار حشمت خان سوری (فرهاد آییش) درسریال سه پنج دو

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

 


مجری : بچه ها بیاید ورزش کنیم فرض کنید جلومون یک جوب بزرگ هست که
باید هی ازش بپریم
فامیل دور : خوب چه کاریه قشنگ از پل رد بشیم من کمرم درده
پسرخاله : آقای مجری من فامیل دور رو کول بکنم از جوب ردش کنم
مجری : کدوم جوب ؟؟؟؟ داریم ورزش میکنیم !!!!‏

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

 

آقای مجری:یه خاطره تو زندگیت داری که توش در نداشته باشه؟
فامیل دور:ما یه بار رفته بودیم کاروانسرایی خوابیده بودیم جوون بودم اون موقع ها خسته شدیم رفتیم خوابیدیم صبح که اومدیم ‏بیرون درش رو دزدیدن بردن در نداشت
‏-بازم که در گفتی
‏-بابا در نداشت دیگه درش رو برده بودن
‏-نه اصلا یه خاطره دیگه اصلا راجع به چه می دونم مثلا کوه
‏-آره یه بار رفته بودیم دربند...‏
‏-نه ببین باز در داره راجع به دریا بگو که آب داره
‏-خب اونم در داره دیگه دیدی حالا چیزی بی در وجود نداره اصلا

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 

مجری: فامیل دور چرا ببعی رو گذاشتی رو سرت!؟
فامیل: آقای مجری امروز یه دکتره تو ماهواره میگفت اگه پشکل گوسفند بمالین رو سرتون موهاتون دوباره درمیاد
ببعی: دَدی انقد حرف نزن تمرکزم بهم میریزه!‏
فامیل: سیرداغ ببینم! 2ساعته داری تلاش میکنی هنوز موفق نشدی! من از بچگی آرزوم بوده مو داشته باشم،تو آخرش گند ‏میزنی به آرمانهای من!‏
ببعی: دستشوییم نمیاد...‏
فامیل: به آبشار فکر کن...نه نه اون مال یه چیز دیگه س...به وضعیت اقتصادیمون فکر کن! ولی فقط به وضع ده یازده سال ‏پیش فکر کنی ها،میترسم اگه به جلوتر فکر کنی کل هیکلم مو دربیاره!‏
مجری: آخه آدم واس خوشگلی هر کاری میکنه؟ واقعاٌ عقل هم چیز به درد بخوریه!‏
فامیل: نه آقای مجری...تو این دوره زمونه ای که مردم عقلشون به چشمشونه پشکل بیشتر به درد آدم میخوره!‏

 

 

جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد