ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جوک و اس مردونه

جوک و اس مردونه

جوک و اس مردونه سری2  ( دختر ،پسرا بفرمایید خنده)

  

*  مطالب صرفا با جنبه طنز و برای خنده   *

*    ورود همه مجاز ^-^   *

*     تا میتونید نظر و کامنت بزارید     *

جوک و اس مردونه

 

 

یکی از صحنه هایی که کمر آدمو میشکنه اینه که :‏
یه پسر با ابرو های برداشته شده بهت بگه نوکرم داش !‏
‏^_^‏
ولی به نظرم اینا باید بگن میسی عسیسم !‏

 

 

جوک و اس مردونه

 


هــــــعـــعــــعـــی....ایــنو کـــوجای دلـــم بـــذارم آخــه...‏
مامانم به داداشش (داییم!) زنگیده میگه : آماده ای؟؟؟
داییم: واسه چی؟؟
مامانم: عه...مگه بت نگفتن؟
‏ فردا بعدازظهر قراره واست بریم خواستگاری..!‏
‏ داییم: راست میگی؟ دمت گرم،  فقط "مـــــــــن چـــــی بــ‍پـوشـــمـــــــــ"..؟؟؟

 

 

جوک و اس مردونه

 


هر پسری تو زندگیش حداقل یه بار دو جمله‌ی زیر رو بکار می بره :‏
‏1) ولم کنید ، بذارید ببینم چی میگه !‏
‏2) ولش کنید ، بیاد ببینم چی میگه !‏

 

 

جوک و اس مردونه

 


ما مردا معتقدیم:‏
دختری که بلد نباشه کِــــل بکشه ، یعنـــی دیگه هیچی!!!!‏

 

جوک و اس مردونه

 


دوست دخترم اومد منو با یه خط دیگه امتحان کنه اس داد :‏
سلام آقا سپهر
ببخشید میتونم شمارتو داشته باشم؟؟؟
ینی ای کیو در حد بزغاله
خدایا خودت رحم کن^_^‏

 

جوک و اس مردونه

 

 

مرده رفته بوده تو توالت عمومی نشسته داره کارشو میکنه.....یهو زنش میزنگه
الووووو.....امیرجوووون،کجایی عزیز دلم؟
‏_سلام عزیزم،از سرکار داشتم برمیگشتم گفتم ی سر برم خونه مامانتینا، الانم اونجام (با لبخند مرموز)‏
زنه:باشه گلم،من دارم با دوستام میرم استخر،ناهار نمیزارم همونجا یه چیزی بخور
خخخخخخخخخخخ

 

 

جوک و اس مردونه

 

 


مرد:ببین ضعیفه من نفسم بکشم تو باید از ترس بمیری ..اوفتاد ..‏
زن:وای عجقم همیشه مرد رویاهام اینجوری بود هاااااااا
مرد:نفسی میخای دوباره بگم بخندیم خخخخ
زن:اوره..میسی
مرد:^_^‏
زن^_^‏

 

 

جوک و اس مردونه

 

شوهر:دوستت دارم
زن:منم دوستت دارم
مرد:ثابتش کن! داد بزن تاهمه دنیا بفهمن
زن کنار گوشش زمزمه میکند:دوستت دارم
مرد:چرا آروم برام زمزمه کردی؟
زن چون تو همه دنیای منی
و اینگونه بود که مرد بیچاره خر شد!!!!‏

 

 

جوک و اس مردونه

 

مورد داشتیم دختره رفته رانی خریده، گوشش نوشته بوده  "اصل " اونم با ماژیک زیرش نوشت: مژده 19 تهران !!!!!!‏

 

 

جوک و اس مردونه

 


اون قدیما مردای مجرد می گفتن:کسی به ما زن نمیده بعد الان میگن هیشکی زن ما نمیشه.....‏
تفاوت تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

جوک و اس مردونه

 


ینی داغونما _________  له لهم
یه برنامه بود مال آرایش صورت و ناخن بود رفتم تو قسمت نظراتش یه چنتا پسره نظر گذاشته بودن حالا نظراتشون
اشکان :خوب بود ممنون
علی جیگر : بد نبود
امیر : میتونست بهتر باشه
ینی کار از ابرو برداشتن گذشته میرن رو ناخوناشون طرح میزنن
خــــــدایا منو بکــــش راحتم کن

 

 

 

جوک و اس مردونه

 

 

من حوصله ندارم ریشو سیبیلمو بزنم
اونوقت بعضیا ابروهاشونم بر میدارن
ایول واقعا دمتون گرم :|‏

 

 

جوک و اس مردونه

 

دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد