ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی

 پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی


  

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 

مورد داشتیم دختره استاتوس زده :‏
الان دلم گرفته بــــــــــــــــــــــــــــخــــــــل میخوام..‏
میلیون ها نفر، بغلِ خودشونو معرفی کردن :|‏
یه سریا عروسک شاسخین شدن :|‏
یه عده خود رو بالشت نامیدند :|‏
این وسط یه نفر نمیدونم چرا شارژ ایرانسل کامنت کرده بود :|‏
آخه برادر من این همه تفریحات سالم هست چرا خودتو سوژه دخترا میکنی!!؟؟؟

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 


دختره پست نوشته بود:‏
انگار تو قفسم
دلم گرفته از دیدن آدما.. خسته شدم از آدما
رفتم زیر پستش کامنت گذاشتم :غصه نخور
شب میام باغ وحش در قفستو باز میکنم برگردی به طبیعت
مشخصا بلاک شدم باز ولی ارزشش و داشت

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 


دختره پست گذاشته
روی سنگ قبرم بزرگ بنویسید..... "تا حالا کجا بودی؟؟؟ برای گریه آمدی؟! "‏
منم در جوابش گفتم میام زیرش کامنت میزارم می نویسم پ ن پ برا عروسیت با دسته گل اوووومدم . خخخخخخخخخ

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 


دختره پست گذاشته: خلقت پسرا اصلاً شوخیه جالبی نبود...!‏
پسره اومده کامنت گذاشته: ولی خـلـقـت دخـتـرا خیلی باحال بود،
مردیم از خنده :))) :|‏

 

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 


دختره توی فیس بووق استاتوس گذاشته من طعم دوستی با پسرا رو چشیدم؛ سیرم نکنی هرزه میشم....‏
باباش زیرش کامنت گذاشته تو غلط کردی بزار بیام خونه سرت رو میبرم....‏
خدایا باکیا شدیم 75 میلیون نفر... بلاکید روحم شاد بشه

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 

 

دختره تو یه پست شیک و مجلسی نوشته بود که:‏
من یه گوگل واسه مغزم لازم دارم یه آنتی ویروس هم واسه دلم
یکی کامنت گذاشته بود:‏
پس یه فتوشاپ هم واسه قیافت بذار!!!‏

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 


دختره پست گذاشته چقدر خوب بود اگه به جای دایناسورا نسل پشه ها منقرض می شد
منم زیرش کامنت گذاشتم چقدر خوب بود اگه شبا جای پشه دایناسور تو اتاقت میومد

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 


دختره پست زده: ‏
‏" دوستم بدار،نوازشم کن،دست آموزم کن،با من بازی کن،به من توجه کن..."‏
یکی کامنت زده: مگه هاپویی..!!!‏

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 

 


دختره استاتوس زده: بثمشد ذشغ
کامنت پسرا:‏
‏1.عزیزم گل گفتی
‏2.منم با شما موافقم
‏3.چه حرف فیلسوفانه ای منم مث شما فکر میکنم اگه میشه بیشتر باهم آشنا شیم
‏4.کتیبتون هم مث اسمتون با معنیه
‏..............................................‏
‏...............................................‏
‏897.از وقتی کتیبه شمارو خوندم احساس میکنم زنگیم هدفدار شده.‏
دختره بعد از چن روز: ببخشین یادم رفته بود زبان کیبوردم رو عوض کنم منظورم این نبود

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 

 

دختره نوشته :‏
چه مسخره است !‏
سوال امتحانی که می گویید: جای خالی را با گزینه ی مناسب پر کنید... !‏
من اگه می تونستم جای خالی "تو" را پر می کردم ..‏
پسره زیرش کامنت گذاشته: گند زدی تو امتحانت گردن بقیه ننداز :))))‏

 

 

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی سری 11

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد