ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اوقات فراغت در فیسبوک

 اوقات فراغت در فیسبوک


اوقات فراغت در فیسبوک سری

  

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 

مامانم هرکی قیافش زاقارت باشه میاد با من مقایسش میکنه!!!!‏
خداوکیلی سوسکم نشدیم که مامانمون قربون دست و پا بلوریمون بره!!!!‏
اینم فک و فامیله که ما داریم؟!!!!‏

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 

 


ظهر تو خونه دراز کشیده بودم و ‏TV‏ می دیدم که متوجه شدم یک نفر از تو کوچه داره اسمم رو با بلندگو صدا می زنه!‏
‏ اولش فکر کردم شاید با کس دیگه ای کار داشته باشه، اما بعد از چند ثانیه اسم و فامیل رو با هم صدا زد!‏
‏ رفتم تو کوچه دیدم یه وانت سبزی فروشی جلوی در خونه ایستاده. ‏
بهش گفتم منو از کجا می شناسی؟ ‏
گفت مامانت سر کوچه ازم سبزی خرید و گفت بیام این جا صدات کنم که بیای بگیری!‏
‏ آخه ببین چه طور با آبروی آدم بازی می کنند!‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 


چند روز پیش تولدم بود، جشن گرفته بودیم.‏
‏ دختر خواهرم 4 سالشه، گفت دایی می خوام به مناسبت تولدت برات شعر بخونم.‏
‏ این شعر تقدیم به تو
گفتم بخون دایی: ( قیافه من در اون لحظه: ^_^ )‏
گفت:‏
سلام سلام عزیزم / گوساله تمیزم  دمبت سفید و آبی / پشکل نریز رو قالی..!!!‏
‏ شما هم از این فک و فامیل ها دارین ؟؟

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 


بعد 4 ماه از شهرستان اومدم!‏
بابام اومده دنبالم... تو ترمینال دیدمش ساکمو انداختم زمین دستامو باز کردم با سرعت 130 ‏k‏/دویدم طرفش .‏
‏ ب 2متری نرسیدم ن گذاشت ن برداشت خوابوند زیر گوشم !‏
‏ من: : چرا میزنی؟
‏ میگه ی مدت ندیدمت احساساتم گل کرد !!!‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 


نتــــرس عشــــق مــــن …‏
بــــرو…‏
نگــــران هیــــچ چیــــز هم نبــــاش …‏
مــــن بــــه هیچ کــــس نخــــواهم گفــــت , که مــــردانه پای همــــه ی نــــامردی هــــایت ایــــستادم ..!‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 


ﭼﻘـﺪ ﺍﺷﺘـﺒﺎﻩ ﻣﻴـﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﺎﻳﻲ ﮐﻪ
ﻣﻴـﮕﻦ :ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﻗﺪ ﺑﻠـﻨﺪ ﺑﺎﺷﻪ ،
ﭼﺸـﻢُ ﺍﺑﺮﻭ ﻣﺸـﮑﻲ ﺑﺎﺷﻪ ،
ﺗﻪ ﺭﻳـﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …‏
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﻴـﮕﻢ :‏
ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﻏــﺮﻭﺭﺵ ، ﻣﻬـﺮﺑﻮﻥ
ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﻟﺠـﺒﺎﺯﻳﺎﺵ ، ﻭﻓـﺎﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﺧﺴـﺘﮕﻴﺎﺵ ، ﺻﺒـﻮﺭ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﺳﺨـﺘﻴﺎﺵ ، ﻋﺎﺷـﻖ ﺑﺎﺷﻪ
ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﻣـُـﺤﮑﻢ ﺑﺎﺷﻪ … ﺑﺎﻳﺪ ” ﺗﮑــــﻴــﻪ ﮔﺎﻩ ” ﺑﺎﺷﻪ …‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 

 


سلامتـی کسـی کـه وقتـی قهـر میکنـه
اونقـدر طرفش براش مهمـه کـه
بـا غـرور کاذب رابطشـون رو نابـود نمیکنـه
و قـدم اول رو بـرای آشتـی بر میـداره

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 

 


همیــشه سکــوت خــوب نیــست
گـاهـی خُــرد می شــوی زیـر بـار حــرف هـای نـگفتــه
غافــل از اینکـــه بـــه تـــو تـهمـــت بـی جنـبگی می زنند

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 


نگران من نباش…‏
دیگر هیچ چیز مرا هوایی نمیکند …حتی خیال تو!!‏
زمین گیر شده ام …‏
خیالت راحت….‏

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 

 

بدون گریه زاری یا بغض و بی قراری
تا فهمیدم دو رویی از تو شدم فراری. . .‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 


نوشت سلام نَفَــــــــــس
کسیــــــــــ که چند لحظه پیش به من شبــــــــــ بخــــــــــیر گفت !!!!‏
هه … چه اشتباهی …‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

 


میدونـــی به بعـــضیام بـــاس گفـــت :‏
ببـــین عزیـــزم اگه گذاشـــتم بیـــای تـــو زندگـــیم و حـــالام دوســـت دارم واســـه ایـــن نیست که تو بهـــتریـــنی…‏
واســـه ایـــن بوده که خـــودم خواســـتم ‏J‏…‏
‏ پـــس لطفـــا یکم ظرفیـــت داشـــته باش و ادم بـــمون ‏

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (3)

دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد