ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

پ نه پ های جالب و خنده دار

 پ نه پ های جالب و خنده دار 

پ نه پ های جالب و خنده دار

  

 

تو اتوبان داشتم با 160 تا سرعت میرفتم،کنترل نامحسوس ناغافل خفتم کرد،زدم کنار.طرف گفت:کارت ‏ماشین،گواهینامه...مدارک رو بهش دادم.‏
گفت:این گواهینامته؟؟؟؟
گفتم:پـــــــ نــــــ پــــــــ ..... این علامت حاکم بزرگ می تی کمانه،احترام هم نمیخواد بزاری،فقط جان هرکی دوسش داری ‏مارو بیخیال شو!‏
یه لبخند ناجور زد گفت:این که اعتبارش تموم شده،تمدیدش نکردی؟نه؟
گفتم:چی؟گواهینامه رو میگی؟
گفت:پـــــــ نــــــــ پــــــــ .... علامت مخصوص حاکم بزرگ رو میگم،حاکم بزرگ زیرشو مهر نکرده!‏
جناب سروان بشینید کناره آقای می تی کمان،ماشین رو ببرید پارکینگ!!!!!‏

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14


خیر سرم ترم اخرم رفتم سراغ استاد و فرمای پایان نامه رو بردم که برام موضوع مشخص کنه.........‏
برگشته میگه فرم اوردی برات موضوع مشخص کنم؟؟؟؟؟؟؟
گفتم پ ن پ این املای دیشبه که مامان جونم گفته گفتم بیالم بوینی بیس سدم...........‏
کسی دمپایی تمیز نداره بکنم تو حلق این دکتررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصا خوابم میاد کارتنامو بدید برم بخوابم.......‏

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 

 


عاغا همسایمون در زد منم رفتم دم در گفتم بفرمایید میگه خونه اید؟
‏,منم گفتم نه، منو میبینی اخرین تکنولوژیه در باز کنم لطفا بعد از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بزارید.....‏
بیچاره رفت الانم منو میبینه سرخ میشه

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 

 


پسره اومده محل کارم میگه ببخشید شرایط ثبت نام اینجا چیه؟
میگم 1 قطعه عکس
‏1 کپی شناسنامه
مبلغ 10000هزار تومن پول
با تعجب میگه :‏
عکس 3*4باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من نامردی نکردم گفتم :‏
پ ن پ عکس دسته جمعی از سیزده بدر پارسالتون رو بیار میخوام بزارم روی میز کارم دلتنگیم برطرف شه ‏‏...................!‏
اوخ اوخ اوخ
بعد 3 سال هنوز که هنوزه میخواد باهام بحرفه قرمز میشه ...............‏
دیگه برای تمدید ثبت نامش یکی دیگه رو میفرسته ...‏
مدیونید فکر کنید دانشجوی مدیریت صنعتیه..........‏

 

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 

 


تو جاده پلیس دیدم،دستمو کردم بیرون انگشتمو میچرخونم
رفیقم میگه:داری به ماشینا روبه رویی علامت میدی؟
پـــــ نــــــ پــــــ
انگشتم تو دماغم بوده،داغ کرده،دارم خنکش میکنم

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 


رفتم فروشگاه به فروشنده میگم پوشک بچه داری برگشته میگه واسه بچه ات میخای ؟
گفتم پ ن پ واسه کودک درونم میخام که وقتی صبح از خواب پا میشم دهنم بو نده
یارو گفت بی ادب

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 


عاقا دیروز پارک بودم به یه دختر گفتم که شماره بدم
اونم گفت شماره گوشیتو؟؟
گفتم پـ نـ پـ شماره کفشتو!!!!‏

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 

 

یارو با 160 تا سرعت زده به یه عابر پیاده ، عابره پرت شده 20 متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ تکونیم نمیخوره.‏
دوستم میگه یعنی مرده؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 

 

شب ساعتمو تنظیم کردم صبح بلند شم برم سر کار
‏ مامانم میگه میخوای صبح بلند شی؟ ‏
میگم پ ن پ تنظیم کردم صبح زنگ بزنه بخندیم.‏

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 

 

امروزرفتم بیرون یه اقایی [باکت شلواروخوش تیپ] اومدجلوم گفت: یه کمک کن درراه خدا منم فکرکردم دوربین مخفی ‏یه10تومانی دادم
‏ بعد پرسیدم شماگدایین: گفت پ ن پ مامورداروغه ا م مالیات میخوام رفت محوشدتوافق بلهههههه:-|‏

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 

 

 

با بچه ها رفته بودیم فوتبال . یکیشون با داداش کوچیکش اومده بود . ‏
رفیقم بهش گفت داداشته؟ گفت پ ن پ پدربزرگم داشت بازی میکرد گیم اوور شد از اول اومده داره دوباره بازی میکنه....‏

 

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 


ساعت سه نصف شب که شده3 طرف زنگ زده اژانش ‏
رفتم دم در خونه مسافرم بوق زدم میگم اقای فلانی طرف اومده میگه شما ازطرف اژانس اومدین منم گفتم پ ن پ
من ازطرف شرکت سایپااومدم شمارو به دیدن ادامه خوابتون دعوت کنم

 

 

 

 پ نه پ های جالب و خنده دار سری 14

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد