ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

بیوگرافی و عکس های مه لقا جابری

بیوگرافی و عکس های مه لقا جابری

مه لقا جابری

  


 

بیوگرافی ( زندگینامه ) مه لقا جابری :

تاریخ تولد، محل تولد، هنگام تولد:

در ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ در ایران بدنیا آمد اما در ساندیاگو کالیفرنیا زندگی میکند.

پدر: –

مادر:-

برادر: –

خواهر: آرزو , راحله

همسر:-

فرزندان:-

 

مشخصات فردی مه لقا جابری :

قد : ۱۶۳

رنگ چشم : قهوه ای تیره

طرفداران مه لقا معتقدند که او شبیه نقاشی های مینیاتور ایرانی است.

 

دوران زندگی مه لقا جابری :

مه لقا جابری مدل جوان و زیبای ایرانی بیشتر شهرتش را مدیون چهره بی نظیر خود میباشد. اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.

 

مه لقا جابری در مورد خودش میگوید:

نام واقعی من مه لقا است و من فارسی را خیلی خوب صحبت میکنم . آن چیزی که بهش ایمان دارم من را خوشحال میسازد و آنچه را که نمیپسندم صادقانه از کنارش میگذرم. من جوان هستم، معتقدم لذت یک دختر در عشق ، ازدواج یا روابطی نظیر دوست پسر/ دوست دختر نیست. من تنها به دوستی معتقدم و فکرم را برای رسیدن به اهدافم در زندگی و شاد بودن متمرکز کردم. من دوستان خود را خودم انتخاب میکنم و امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم. من دختری نیستم که با هر پسری دوست بشم. من شانس زیادی به مردم برای دوستی با خودم میدم، اگر چیزی تغییر نکند، بدون فکر کردن اونا رو از زندگیم بیرون میکنم. من دختر مغروری نیستم اما زندگی به من آموخت تنهایی هم بتوانم شاد زندگی کنم. کلوپ و پارتی و مواد مخدر را دوست ندارم و خود را از همه آنها دور میدارم. بهترین اوقات من زمانی هست که با بهترین دوستم بیرون میروم و باهم به نهار، خرید و سینما میرویم. باید بگم من در دنیای خود زندگی میکنم. من از آدمهایی که پشت سر دیگران صحبت میکنند بدم می آید و سعی میکنم از آنها دوری کنم. آدمهای مودب و صادق را دوست دارم، ادب و صداقت خیلی برای من مهم است.

 

شباهت مه لقا جابری به آیشواریا رای:

عده ای از شباهت او به آیشواریا رای؛ بازیگر هندی می گویند.

 

انتقادات:

بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره مه لقا، حاصل عمل های متعدد زیباییست و طبیعی نمی باشد.

 

آیشا یونیک:

وی ساکن سن دیگو در کالیفرنیاست و در خارج با نام آیشا یونیک شناخته می شود.

 

کاندید زیباترین دختر سال ۲۰۱۴ :

مه لقا جابری در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از کاندیدای زیباترین دختر دنیا معرفی شد .

 

عکس های مه لقا جابری :

 

مهلقا جابری

مهلقا جابری

مهلقا جابری

مهلقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

عکس های مه لقا جابری

عکس های مه لقا جابری

عکس های مه لقا جابری

عکس های مه لقا جابری

عکس های دیده نشده مه لقا جابری

عکس های دیده نشده مه لقا جابری

عکس های دیده نشده مه لقا جابری

عکس های دیده نشده مه لقا جابری

عکس های دیده نشده مه لقا جابری

عکس های دیده نشده مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مهلقا جابری

مهلقا جابری

 

 

 

 

 

 

 

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مهلقا جابری


نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 08:50 ب.ظ http://yoyo-man.mihanblog.com/

سلام ....خسته نباشید..از اینکه این سایت رو تازه کشف کردم خیلی خوشحال شدم.....
89848

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد