ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

فول متن ترانه های هایده

فول متن ترانه های هایده


ای خداااا , ای خدا , ای خدا
همه چی واسم غریبه
همه چی رنگ فریبه

ای امید نا امیدان
برسون هر چی نسیبه
ای خداااا , ای خدا , ای خدا


 

حیف حیف که عمرم بپای تو هدر شد
حیف از جوونیم که با تو بی ثمر شد
خونۀ تو گوشۀ زندون باسه من بود و بس !
عشق تو یک خواب پریشون باسه من بود و بس
روز رو لبام خنده بظاهر اگه جون میگرفت
شب که میشد چشمای گریون باسه من بود و بس
حیف حیف که عمرم بپای تو هدر شد
حیف از جوونیم که با تو بی ثمر شد

وای نگو نگو دِلا قدرتو می دونه
پیر اگه بشی دیگه با تو نمی مونه
باز ملامتش نکن چشمای گریونم
اون که از نگاه تو چیزی نمی خونه چیزی نمی خونه
حیف حیف که عمرم بپای تو هدر شد
حیف از جوونیم که با تو بی ثمر شد

وای نگو نگو دِلا قدرتو می دونه
پیر اگه بشی دیگه با تو نمی مونه
باز ملامتش نکن چشمای گریونم
اون که از نگاه تو چیزی نمی خونه چیزی نمی خونه
حیف حیف که عمرم بپای تو هدر شد
حیف از جوونیم که با تو بی ثمر شد
حیف حیف که عمرم بپای تو هدر شد
حیف از جوونیم که با تو بی ثمر شد
حیف حیف که عمرم بپای تو هدر شد

حیف از جوونیم که با تو بی ثمر شد


برگرد عزیزم که مرا هم نفسی نیست
در خونه ویرونه دل جز تو کسی نیست
نه یادی زکسی میکنه
نه بی تو هوسی میکنه
دل دیوونه ای که زدی شکستی
صدا صدای پای تو شد هوا همش هوای تو شد
خدای او فقط تو شدی و هستی
رسم روزگار همینه
درد انتظار همینه و
من میدونم و تو میدونی
که باز میمونم و هستم
تمام عاشقا میدونندتو کار عاشقی میمونن و
من میدونم و تو میدونی
که باز میمونم و هستم
بیا تا که درین خونه برای تو کسی هست
بیا تا که دلم بدونه که فریاد رسی هست
بیا ای که به غیر از تو مرا هم نفسی نیست
بیا تا که دلی هست ودر اون دل نفسی نیست
فریاد زدستت بیداد زدستت

رهایی که ندارم من از چشمای مستت


اگه از پرنده پروازو بگیرن چی می مونه؟
اگه از مستای شب خوندن آوازو بگیرن چی می مونه؟
اگه از هر چی صداست زمزمه سازو بگیرن چی می مونه؟

کی می دونه؟ چی می مونه؟ کی می تونه که ندونه؟
من می دونم، من می تونم
واسه اینه که میخونم
واسه اینه که میخونم

ها ها ها ها

پای پروانه پر از بوی گله
توی دشت باغچه ها لونه پره
گلدون عتیقه است اون کنج حیاط
اما توش یه عالمه نقش گله

فصل گل، جشن پرنده
فصل عطرهای رمنده
نرگسی گل زرد و سبزه
رو لباش شکل یه خنده
رو لباش شکل یه خنده

واسه من شوق نموندن
قدر ابرهای بلنده
واسه ما به هم رسیدن
مثل دیوار و کمنده
مثل دیوار و کمنده

ها ها ها ها

اگه از پرنده پروازو بگیرن چی می مونه؟
اگه از مستای شب خوندن آوازو بگیرن چی می مونه؟
اگه از هر چی صداست زمزمه سازو بگیرن چی می مونه؟

من می دونم، من می تونم
واسه اینه که میخونم
واسه اینه که میخونم


تو ای ساغر هستی
به کامم ننشستی
نه دانم که چه بودی
نه دانم که چه هستی

در بزم من شکسته ای
در کام او نشسته ای
نوشی تو بر سنگین دلان
زهری به کام خستگان

من همان اشک سرد آسمانم
نقش دردی به دیوار زمانم

بی سرانجام و بی نام و نشانم
چون غباری بجا از کاروانم
چون غباری بجا از کاروانم

تو ای ساغر هستی
به کامم ننشستی
نه دانم که چه بودی
نه دانم که چه هستی

تو ای ساغر هستی
به کامم ننشستی
نه دانم که چه بودی
نه دانم که چه هستی

تنهاترین تنها منم
سرگشته و رسوا منم
آه ای فلک ای آسمان
تا کی ستم بر عاشقان
بشنو تو فریاد مرا
آه ای خدای مهربان

عشق تو خوابی بود و بس
نقش سرابی بود و بس
این آمدن این رفتنم
رنج و عذابی بود و بس

ای فلک بازی چرخ تو نازم
بی گمان آمدم تا که ببازم
ای دریغا که شد چشم سیاهی
قبله گاه من و روی نمازم

تو ای ساغر هستی
به کامم ننشستی
نه دانم که چه بودی
نه دانم که چه هستی

تو ای ساغر هستی
به کامم ننشستی
نه دانم که چه بودی
نه دانم که چه هستی


با آنکه همچون اشک غم بر خاک ره افتاده ام من
با آنکه هر شب ناله ها چون مرغ شب سر داده ام من
در سر ندارم هوسی چشمی ندارم به کسی آزاده ام من
با آنکه از بی حاصلی سر در گریبانم چو گل
شادم که از روشن دلی پاکی ز دامانم چو گل
خندان لب و خونین جگر مانند جام باده ام آزاده ام من
یا رب چو من افتاده ای افتاده ی آزاده ای کو
تا رفته از جانم برون سودای هستی
آسوده ام آسوده از غوغای هستی
گلبانگ مستی آفرین همچون رهی سر داده ام
مرغ شباهنگم ولی در دام غم افتاده ام من
خندان لب و خونین جگر مانند جام باده ام آزاده ام من

رفتم رفتم رفتمو بار سفر بستم
با تو هستم هر کجا هستم

از عشق تو جاودان ماند ترانه ی من
با یاد تو زنده ام عشقت بهانه ی من
پیدا شو چو ماه نو گاهی به خانه ی من
تا ریزد گل از رخت ذر آشیانه ی من

رفتمو بار سفر بستم
با تو هستم هر کجا هستم

آهم را می شنیدی به حال زارم می رسیدی
نازت را می کشیدم تو ناز من را می خریدی
به خدا که تو از نظرم نروی
چو روم ز برت ز برم نروی

رفتمو بار سفر بستم
با تو هستم هر کجا هستم

اگر مراد ما بر آید چه شود
شب فراق ما سر آید چه شود
به خدا کس ز حال من خبر نشد
که بجز غم نصیبم از سفر نشد
نروی ای نفس ز پیش چشم من
که به چشمم به جز تو جلوه گر نشد

رفتمو بار سفر بستم

با تو هستم هر کجا هستم

[ویگن:]
از من نپرس خونم کجاست تو اون همه ویرونه
ای هم قبیله چی بگم؟ قبیله سرگردونه

[هایده:]
ما دربدرتر از همیم همخونهء بی خونه
غربت ما دیار ماست: خونینترین ویرونه

[ویگن:]
دربدری کار تو بود، اما نصیب ماشد
[هایده:]
کودک نازادهء ما با دست ما چه ها شد
[ویگن:]
از من نپرس درد دلم، شکسته سنگ صبور
[هایده:]
خاطره ها ویرونه هاست، قصه ها زنده بگور

[ویگن:]
چه آرزوهایی که نمرد، چه سینه هایی که نسوخت
[هایده:]
کسی دیگه تو اون دیار رخت عروسی ندوخت
[ویگن:]
باور کن ای هم آواز، نشکسته بال پرواز
[هایده:]
با هم بیا بسازیم اون خونه رو از آغاز

[ویگن:]
از من نپرس خونم کجاست تو اون همه ویرونه
ای هم قبیله چی بگم؟ قبیله سرگردونه

[هایده:]
ما دربدرتر از همیم همخونهء بی خونه
غربت ما دیار ماست: خونینترین ویرونه

[ویگن:]
چه آرزوهایی که نمرد، چه سینه هایی که نسوخت
[هایده:]
کسی دیگه تو اون دیار رخت عروسی ندوخت
[ویگن:]
باور کن ای هم آواز، نشکسته بال پرواز
[هایده:]
با هم بیا بسازیم اون خونه رو از آغاز

[ویگن:]
از من نپرس خونم کجاست تو اون همه ویرونه
ای هم قبیله چی بگم؟ قبیله سرگردونه

[هایده:]
غربت از اون خاک پاک، مارو جدا نکرده
قبیلهء سرگردون به خونه بر میگرده
به خونه برمیگرده


غم اومد که گریون کنه چشمامو نتونست
شب اومد که داغون کنه دنیامو نتونست

دل من دیگه از غم که شکسته نمیشه
اسیر غم عشقت دیگه خسته نمیشه

کمه فرصت ذیدار تو این عالم مستی
میخوام با تو بخندم به زمونه به هستی

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

تو ای آمده از راه بازم مثل همیشه
دلم با تو یه رنگه جدا از تو نمیشه

غم و غصه نتونست بگیره تو رو از من
بدون قدر وفامو دیگه دور نشو از من

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

غم اومد که گریون کنه چشمامو نتونست
شب اومد که داغون کنه دنیامو نتونست

دل من دیگه از غم که شکسته نمیشه
اسیر غم عشقت دیگه خسته نمیشه

کمه فرصت ذیدار تو این عالم مستی
میخوام با تو بخندم به زمونه به هستی

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

تو ای آمده از راه بازم مثل همیشه
دلم با تو یه رنگه جدا از تو نمیشه

غم و غصه نتونست بگیره تو رو از من
بدون قدر وفامو دیگه دور نشو از من

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

هنوز عشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمیشه

دلم ای دل غافل . نذار تنها بمونی
دیگه چشماتو وا کن . ببین رفته جوونی
میخوام بیست ساله باشم . میخوام سی ساله باشم
میخوام وقتی بهاره . گل امساله باشم
دلم ای دل غافل . نذار تنها بمونی
دیگه چشماتو وا کن . ببین رفته جوونی
چه زود میرسه سرمای زمستون
میاد برف . رو گلا رو میپوشونه
دیگه هیچی حنام رنگی نداره
همین موی سفیدم یه نشونه
چقدر خاطره از عشق تو این موی سپیده
بازم دل میشه عاشق . همینم یه امیده
چقدر خاطره از عشق تو این موی سپیده
بازم دل میشه عاشق . همینم یه امیده
میخواستم که منم اهل دیاری
که باغاش گل و بلبل داره باشم
دوباره مثل روزای جوونی
یه خوشبخت و یه آتیش پاره باشم
چقدر خاطره از عشق تو این موی سپیده
بازم دل میشه عاشق . همینم یه امیده
چقدر خاطره از عشق تو این موی سپیده
بازم دل میشه عاشق . همینم یه امیده
دلم ای دل غافل . نذار تنها بمونی
دیگه چشماتو وا کن . ببین رفته جوونی
میخوام بیست ساله باشم . میخوام سی ساله باشم
میخوام وقتی بهاره . گل امساله باشم


آهنگ باده فروش


باده فروش می بده باده فروش می بده
باده ی نابم بده درده شرابم بده

(آفتاب از اون گوشه ایوون پرید
عشق و بهار و همه چی پر کشید
خسته شدم از بد این سرگذشت
غم نمی خوام اشک من از حد گذشت) (2)

باده فروش می بده باده فروش می بده

دوست ندارم این همه بد دیدنو
باز به حقیقت برسونین منو
باده فروشان می و مستی می خوام
عمرمو با باده پرستی می خـــــــوام
عاشق عشقم منو باور کنین
باز دو سه جرعه می رو بیشتر کنین
عاشق و دیوونه بدونین منو
باز به حقیقت برسونین منـــــــــو

باده فروش می بده باده فروش می بده

(باده فروش می بده باده فروش می بده)
دلـــــــــــــــــم از غصه به درد اومده
دنیا با من بر سر جنگ اومده
رحمی نداره دل صیاد من
می بده تا غم بره از یاد من
باده فــــــــــــــــروش می بده ........



آهنگ سوغاتی

وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد
انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد
تا وقتی که در وا می شه لحظه ی دیدن می رسه
هر چی که جاده ست رو زمین به سینه ی من می رسه آه

ای که تویی همه کسم بی تو می گیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم به هر چی می خوام می رسم
به هر چی می خوام می رسم

وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم
گلهای خواب آلوده رو واسه کی بیدار بکنم
دست کبوترهای عشق واسه کی دونه بپاشه
مگه تن من می تونه بدون تو زنده باشه

ای که تویی همه کسم بی تو می گیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم به هر چی می خوام می رسم
به هر چی می خوام می رسم

عزیزترین سوغاتیه غبار پیراهن تو
عمر دوباره ی من دیدن و بوییدن تو
نه من تو رو واسه خودم نه از سر هوس می خوام
عمر دوباره ی منی تو رو واسه نفس می خوام

ای که تویی همه کسم بی تو می گیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم به هر چی می خوام می رسم
به هر چی می خوام می رسم

آلبوم خداحافظ


آهنگ نگو نمیام

نگو نگو نمیام نگو نگو نمیام
امید رو پر دادن (دیگه سخته برام) (2)
حالا که دست گلدون به ساقه گل رسیده
حالا که عطر آشتی تو خونمون پیچیده
حالا که خوب می دونی دلم هوا تو کرده
حالا که بغض و کینه پاشو کنار کشیده

نگو نگو نمیام نگو نگو نمیام
امید رو پر دادن دیگه سخته برام

آلاله غنچه کرده کاش بودی و میدیدی
کبوتر بچه کرده کاش بودی و میدیدی
گلها چشم انتظارن تا از در برسی تو
گلها غرق بهارن کاش بودی و میدیدی
میگن وقتی قاصدک رو دوش گل سواره
خوشبختی میاره کاش بودی و میدیدی
یه قمری توی ایوون داره لونه میزاره
میگن اومده کاره کاش بودی و میدیدی

حالا که دست گلدون به ساقه گل رسیده
حالا که عطر آشتی تو خونمون پیچیده
حالا که خوب می دونی دلم هوا تو کرده
حالا که بغض و کینه پاشو کنار کشیده

نگو نگو نمیام نگو نگو نمیام
امید رو پر دادن دیگه سخته برام

آلبوم بزن تار

 

گل سنگ

گل سـنگم گل سنگم چی بـگم از دل تـنـگم
مثل آفتاب اگـه بـر من نتابی سردم و بیرنگم

گل سـنگم گل سنگم چی بـگم از دل تـنـگم
مثل آفتاب اگـه بـر من نتابی سردم و بیرنگم

(هـمـه آهـم همه درم مـثـل طـوفـان پر گردم) (2)
باد مـسـتم کـه تـو صـحـرا می پیچم دور تو می گردم

گل سـنگم گل سنگم چی بـگم از دل تـنـگم
مثل آفتاب اگـه بـر من نتابی سردم و بیرنگم

مثل بـارون اگه نـبـاری خبر از حال من نـداری
بی تو پرپر می شم دو روزه دل سنگـت برام می سوزه
گل سـنگم گل سنگم چی بـگم از دل تـنـگم

گل سـنگم گل سنگم چی بـگم از دل تـنـگم
مثل آفتاب اگـه بـر من نتابی سردم و بیرنگم

مثل بـارون اگه نـبـاری خبر از حال من نـداری
بی تو پرپر می شم دو روزه دل سنگـت برام می سوزه

آلبوم فریاد


شاعر این کار خانمی بوده به اسم هدیه که سرطان داشته. این شعر یه جورایی حال و هوای خودشو داره.

آهنگ پاییز

مثل باد سرد پاییز
غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید
که چه آفتی به من زد

رگ و ریشه هام سیاه شد
تو تنم جوونه خشکید
اما این دل صبورم
به غم زمونه خندید

آسمون مست جنونی
آسمون تشنه خونی
آسمون مست گناهی
آسمون چه رو سیاهی

اگه زندگی عذابه
یه حباب روی آبه
من به گریه ها میخندم
میگم این همش یه خوابه

مثل باد سرد پاییز
غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید
که چه آفتی به من زد

آسمون تو مرگ عشقو
توی یاخته هام نوشتی
این یه غمنامه تلخه
که تو سر تا پام نوشتی

من به لحظه شکستم
اگه نزدیک اگه دورم
از ترحم تو بیزار
من خودم سنگ صبورم

آسمون تیشه ات شکسته
من دیگه رو پام میمونم
منو از تنم بگیری
تو ترانه هام میمونم

اگه زندگی عذابه
یه حباب روی آبه
من به گریه ها میخندم
میگم این همش یه خوابه

مثل باد سرد پاییز
غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید
که چه آفتی به من زد

آسمون تیشه ات شکسته
من دیگه رو پام میمونم
منو از تنم بگیری
تو ترانه هام میمونم

آلبوم یا رب


آهنگ دل دیوونه

دل دیوونه ای دل ای بی نشونه ای دل
ندونستی زمونه نامهربونه ای دل
وقتی شکستی از عشق عاشق شدی دوباره
ندونستی محبت خریداری نداره

دل دیوونه ای دل ای بی نشونه ای دل
ندونستی زمونه نامهربونه ای دل
حرفای عاشقونه وقتی پر از فریبه
دنیا به چشم عاشق یه دنیای غریبه

اون که امروز آشنامه
اوج عشقش تو صدامه
اون که امروز آشنامه
اوج عشقش تو صدامه
اوج عشقش تو صدامه وای
میره فردا بی بهونه
درد عشقو کی میدونه
میره فردا بی بهونه
درد عشقو کی میدونه
درد عشقو کی میدونه وای
یه کاری کن خدایا
من از این دل جدا شم
نفرین به هر چی عشقه
میخوام عاشق نباشم

(میخوام عاشق نباشم) (5)

آلبوم شب عشق



آهنگ

شبا همش به میخونه میرم من
سراغ می و پیمونه میرم من
تو این میخونه‌ها خسته دردم
بدنبال دل خودم میگردم
دلم گمشده پیداش میکنم من
اگه عاشقته وای به حالش
رسواش میکنم من

یه روز خیمه زدی تو سرنوشتم
منم از عاشقیم واست نوشتم
گمون کردی هنوز پر شر و شورم
هنوز عاشقم و خیلی صبورم

شبا همش به میخونه میرم من
سراغ می و پیمونه میرم من
تو این میخونه‌ها خسته دردم
بدنبال دل خودم میگردم
دلم گمشده پیداش میکنم من
اگه عاشقته وای به حالش
رسواش میکنم من

تو که قدر وفام رو ندونستی
میشد یه رنگ بمونی نتونستی
گمون نکن تو دستات یه اسیرم
دیگه قلبم از تو پس میگیرم

شبا همش به میخونه میرم من
سراغ می و پیمونه میرم من
تو این میخونه‌ها خسته دردم
بدنبال دل خودم میگردم
دلم گمشده پیداش میکنم من
اگه عاشقته وای به حالش
رسواش میکنم من..

آلبوم


آهنگ شانه هایت

سر به روی شانه های مهربانت میگذارم
عقده ی دل می گشاید، گریه ی بی اختیارم
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم
خالی از خودخواهی من برتر از آلایش تن
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم

عشق صدها چهره دارد عشق تو آیینه دارد
عشق را در چهره ی آیینه دیدن دوست دارم
در خموشی چشم من را قصه ها وگفت وگو هاست
من تو را درجذبه ی محراب دیدن دوست دارم
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم

در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم
چله را در مقدم عشقت شکستن دوست دارم
بغض سر گردان ابرم قله ی آرامشم تو
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم

آلبوم شانه هایت


آهنگ جادو

وقتیکه مثل شراب مست مستم میکنی
عاشق عشق میشم می پرستم میکنی
وقتیکه به من میگی جون من بسته به جونت
منو آروم میکنه اون صدای مهربونت
نمیدونم که چرا دوباره دیوونه میشی
خراب و ویرونه میشی
بتی که داغونه میشم
ابری که گریونه میشم وای
نمیدونم که چرا دوباره دیوونه میشی
دوباره دیوونه میشم
دوباره دیوونه میشی
دوباره دیوونه میشم

دل غمگین منو باز تو آروم میکنی
میشکنه طلسم غم
آخه جادوم میکنی آخه جادوم میکنی
دل غمگین منو باز تو آروم میکنی
میشکنه طلسم غم
آخه جادوم میکنی آخه جادوم میکنی

وقتیکه تو بد میشی باز می بینم
دنیا رو سرم خرابه
می بینم که باز دارم دق میکنم
همه چیم نقش بر آبه
اما تامیخوام برم گریه کنون
سر به دیوارا بکوبم
باز به دادم میرسی به من میگی
عشقمی تو خوب خوبم
باز میگم عزیز من پا رو قلبم نمیذاره
مهربونه با منو اشکمو در نمیاره

وقتیکه مثل شراب مست مستم میکنی
عاشق عشق میشم می پرستم میکنی
وقتیکه به من میگی جون من بسته به جونت
منو آروم میکنه اون صدای مهربونت
نمیدونم که چرا دوباره دیوونه میشی
خراب و ویرونه میشی
بتی که داغونه میشم
ابری که گریونه میشم وای
نمیدونم که چرا دوباره دیوونه میشی
دوباره دیوونه میشم
دوباره دیوونه میشی
دوباره دیوونه میشم

دل غمگین منو باز تو آروم میکنی
میشکنه طلسم غم
آخه جادوم میکنی
دل غمگین منو باز تو آروم میکنی
میشکنه طلسم غم
آخه جادوم میکنی آخه جادوم میکنی

وقتیکه تو بد میشی باز می بینم
دنیا رو سرم خرابه
می بینم که باز دارم دق میکنم
همه چیم نقش بر آبه
اما تامیخوام برم گریه کنون
سر به دیوارا بکوبم
باز به دادم میرسی به من میگی
عشقمی تو خوب خوبم
باز میگم عزیز من پا رو قلبم نمیذاره
مهربونه با منو اشکمو در نمیاره
باز میگم عزیز من پا رو قلبم نمیذاره
مهربونه با منو اشکمو در نمیاره

نمیدونم که چرا دوباره دیوونه میشی
خراب و ویرونه میشی
بتی که داغونه میشم
ابری که گریونه میشم وای
نمیدونم که چرا دوباره دیوونه میشی
دوباره دیوونه میشم

آلبوم سلام

 



آهنگ دستهای تو

وقتیکه قهری با من ندیدنت آسون نیست
قصه غم که میشی شنیدنت آسون نیست

به گمونم دل تو جای دیگه س
دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من
دستاتم عاشق دستای دیگه س
به گمونم دل تو جای دیگه س
دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من
دستاتم عاشق دستای دیگه س
دستاتم عاشق دستای دیگه س

با تو بودن واسه من نعمت بود
از تو گفتن واسه من عادت بود
همه حرفات واسه من آیه عشق
نفست زمزمه رحمت بود
دل من مستیشو از مستی چشمای تو ساخت
تا به عشق تو رسید پرهیزشو پاک به تو باخت
به گمونم دل تو جای دیگه س
دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من
دستاتم عاشق دستای دیگه س
دستاتم عاشق دستای دیگه س

میدونستی دل دیوونه من عاشقته
عاشقت با همه جون با همه تن عاشقته
اسم تو وقتی تو شعر و تو ترانم میومد
میدونستی غزل و شعر و سخن عاشقته
حالا من هستم و تن رفته به باد
واسه من شعر و سخن رفته به باد
منم و وحشت تردید یه عشق
به گمونم دل من رفته به باد
به گمونم دل تو جای دیگه س
دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من
دستاتم عاشق دستای دیگه س
دستاتم عاشق دستای دیگه س

میدونستی دل دیوونه من عاشقته
عاشقت با همه جون با همه تن عاشقته
اسم تو وقتی تو شعر و تو ترانم میومد
میدونستی غزل و شعر و سخن عاشقته
حالا من هستم و تن رفته به باد
واسه من شعر و سخن رفته به باد
منم و وحشت تردید یه عشق
به گمونم دل من رفته به باد
به گمونم دل تو جای دیگه س
دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من
دستاتم عاشق دستای دیگه س
دستاتم عاشق دستای دیگه س

آلبوم آی زندگی سلام

 


آهنگ ساقی

سلام من به تو یار قدیمی
منم همون هوادار قدیمی
هنوز همون خراباتی و مستم
ولی بی تو سبوی می شکستم

همه تشنه لبیم ساقی کجایی
گرفتار شبیم ساقی کجایی
اگه سبو شکست عمر تو باقی
که اعتبار می تویی تو ساقی

اگه میکده امروز شده خونه تزویر
وای شده خونه تزویر
تو محراب دل ما
تویی تو مرشد و پیر

همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت

یه روزی گله کردم من از عالم مستی
تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی
من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید
تو قهر کردی و قهرت مصیبت شدو بارید
پشیمونم و خستم اگه عهدی شکستم
آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم
همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت

میگن مستی گناه به انگشت ملامت
باید مستها رو حد زد به شلاق ندامت
سبوی ما شکسته در میکده بسته
امید همه ما همت تو بسته
به همت تو ساقی تو که گره گشایی
تو که ذات وفایی همیشه یار مایی

همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت

همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت

سر ساقی سلامت وای سر ساقی سلامت
سر ساقی سلامت وای سر ساقی سلامت

آلبوم بزن تار


آهنگ حرف تازه

من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم
من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم

تو معنی بهترین کلامی مفهوم تمام شعرهامی منظور و مراد هر پیامی
تو قبله هر امیدواری تو مظهر فخر هر تباری برتر ز لطافت بهاری

من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم

تو رئوفی تو شریفی تو به حرمت سکوتی تو عزیزترین عزیزی تو به عمق ملکوتی
تو رئوفی تو شریفی تو به حرمت سکوتی تو عزیزترین عزیزی تو به عمق ملکوتی
من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم

تو معنی بهترین کلامی مفهوم تمام شعرهامی منظور و مراد هر پیامی
تو قبله هر امیدواری تو مظهر فخر هر تباری برتر ز لطافت بهاری

من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم
من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم



آهنگ سراب

از آن زمان که آرزو . چو نقشی از سراب شد
تمام جستجوی دل . سوال بی جواب شد
نرفته کام تشنه ای . به جستجوی چشمه ها
خطوط نقش زندگی . چو نقشه ای بر آّب شد
چه سینه سوز آه ها . که خفته بر لبان ما
هزار گفتنی به لب . اسیر پیچ و تاب شد
نه شور عارفانه ای . نه شوق شاعرانه ای
قرار عاشقانه هم . شتاب در شتاب شد
نه فرصت شکایتی . نه قصه و روایتی
تمام جلوه های جان . چو آرزو به خواب شد

نگاه منتظر به در . نشست و عمر شد به سر
نیامده به خود دگر . که دوره شباب شد


آهنگ مینای دل

خودم تنها تنها دلم
چو شام بی فردا دلم
چوکشتی بی ناخدا
به سینه دریا دلم
به سینه دریا دلم

تو ای خدای مهربان تو
ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر
چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

تو هم برو ای بی وفا مبر بر لب نام مرا
دل تنگم بیگانه شد نمیخواهد دیگر تو را
نشان من دیگر مجو حدیث دل دیگر مگو
دلم شکسته زیر پا نمیخواهد دیگر تو را

نمیخواهد دیگر تو را

تو ای خدای مهربان
تو ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر
چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

تو هم برو ای بی وفا مبر بر لب نام مرا
دل تنگم بیگانه شد نمیخواهد دیگر تو را
نشان من دیگر مجو حدیث دل دیگر مگو
دلم شکسته زیر پا نمیخواهد دیگر تو را

نمیخواهد دیگر تو را

تو ای خدای مهربان تو ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

آلبوم اوج صدا



آهنگ قمار زندگی

آه
کجا برم خدایا به کی بگم غمم را که غم زبونمو سوزونده
چرا به لب بیارم که آتش درونم تا استخونمو سوزونده

این منم که قمارو باخته
رو نسیم آشیونه ساخته

کجا برم خدایا به کی بگم غمم را که غم زبونمو سوزونده
چرا به لب بیارم که آتش درونم تا استخونمو سوزونده

این منم که قمارو باخته
رو نسیم آشیونه ساخته

مستمو دیوونه ام گریه ی مستی شده همدم شبهای من آه
بر در میخانه ها حلقه شده تا ابد دست تمنای من آه
مستمو دیوونه ام گریه ی مستی شده همدم شبهای من آه
بر در میخانه ها حلقه شده تا ابد دست تمنای من آه
این منم که قمارو باخته
رو نسیم آشیونه ساخته

آه
کجا برم خدایا به کی بگم غمم را که غم زبونمو سوزونده
چرا به لب بیارم که آتش درونم تا استخونمو سوزونده

این منم که قمارو باخته
رو نسیم آشیونه ساخته
این منم که قمارو باخته
رو نسیم آشیونه ساخته

آلبوم فریاد



آهنگ بهونه

ای قبله من خاک در خانه تو
بی منت می مستم ز پیمانه تو
ای قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بی زحمت دانه تو
من خسته و بیمارم درمان منی
شور شعر و آوازی در جان منی
ای تو هوای هر نفس
عشق تو میورزم و بس
دل کنده ام از همه کس
پناه من تویی و بس

تا در دل تو زنده ام
از عالمی دل کنده ام
در خود رها گشتن خوش است
در تو فنا گشتن خوش است
ای قبله من خاک در خانه تو
بی منت می مستم ز پیمانه تو
ای قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بی زحمت دانه تو

تویی تویی بهانه ام شاعر هر ترانه ام
شعله شوریدگیم تویی تویی زبانه ام
تو زخمه سازمنی منی صدای آواز منی
رمز من و راز منی نقطه آغاز منی
بر جان من آتش بزن ای عشق من ای عشق من
باید تو باشی آتشم تا تن در این آتش کشم
من تو شوم تو قصه ها تا من بسوزانم مرا
بی مرگی از تو مردن است این معنی عشق من است
ای قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بی زحمت دانه تو

تویی تویی بهانه ام شاعر هر ترانه ام
شعله شوریدگیم تویی تویی زبانه ام
تو زخمه سازمنی منی صدای آواز منی
رمز من و راز منی نقطه آغاز منی
ای تو هوای هر نفس
عشق تو میورزم و بس
دل کنده ام از همه کس
پناه من تویی و بس

تا در دل تو زنده ام
از عالمی دل کنده ام
در خود رها گشتن خوش است
در تو فنا گشتن خوش است
ای قبله من خاک در خانه تو
بی منت می مستم ز پیمانه تو
ای قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بی زحمت دانه تو
آلبوم بزن تار


آهنگ افسانه هستی

عشق اگه روز ازل در دل دیوانه نبود
تا ابد زیر فلک ناله مستانه نبود
نرگس ساقی اگه مستی صد جام نداشت
سر هر کوی و گذر این همه میخانه نبود

من و جام می و دل نقش تو در باده ناب
خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود
کاش آن تب که تو را سوخت مرا سوخته بود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود

تو چرا شمع شدی سوختی ای هستی من
آن زمانی که تو را سایه پروانه نبود
من جدا از تو نبودم بخدا در همه عمر

قبله گاه دل من جز تو در این خانه نبود
کاش آن تب که تو را سوخت مرا سوخته بود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود

عشق اگه روز ازل در دل دیوانه نبود
تا ابد زیر فلک ناله مستانه نبود
نرگس ساقی اگه مستی صد جام نداشت
سر هر کوی و گذر این همه میخانه نبود

من و جام می و دل نقش تو در باده ناب
خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود
کاش آن تب که تو را سوخت مرا سوخته بود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود

تو چرا شمع شدی سوختی ای هستی من
آن زمانی که تو را سایه پروانه نبود
من جدا از تو نبودم بخدا در همه عمر

قبله گاه دل من جز تو در این خانه نبود
کاش آن تب که تو را سوخت مرا سوخته بود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود
بفدای تو مگه این دل دیوانه نبود

آلبوم بزن تار

 

آهنگ عروسک

عروسک جون فدات شم
تو هم قلبت شکسته
که صد تا شبنم اشک
توی چشمات نشسته
منم مثل تو بودم
یه روز تنهام گذاشتن
یه دریا اشک حسرت
توی چشمام گذاشتن
چه تهمتها شنیدیم
چه تلخیها چشیدیم
عروسک جون تو میدونی
چه حسرتها کشیدیم
عروسک جون زمونه
منو این گوشه انداخت
بجای حجله بخت
برام زندون غم ساخت
بمیره اونکه میخواسته
مارو گریون ببینه
سرای سینه هامونو
زغم ویرون ببینه

عروسک جون نگام کن
چشام برقی نداره
زمستونه تو قلبم

که هیچ گرمی نداره
باید اینجا بخشکیم
تو گلدون شکسته
نه اینکه باغبون نیست
در گلخونه بسته
چه تهمتها شنیدیم
چه تلخیها چشیدیم
عروسک جون تو میدونی
چه حسرتها کشیدیم
عروسک جون زمونه
منو این گوشه انداخت
بجای حجله بخت
برام زندون غم ساخت
بمیره اونکه میخواسته
مارو گریون ببینه
سرای سینه هامونو
زغم ویرون ببینه

دلم میخواد یه روزی بعد سالها
پرستوی سعادت رو ببینی
نمیخوام بیش از این تو صورت من
نشون یاس ووحشت رو ببینی
نمیخوام بیش از این تو صورت من
نشون یاس ووحشت رو ببینی
دلم میخواد یه روزی فارغ از غم
تبسم روی لبهامون بشینه
شاید اونروزدوباره جون بگیره
نهال آرزوهامون تو سینه
شاید اونروزدوباره جون بگیره
نهال آرزوهامون تو سینه
چه تهمتها شنیدیم
چه تلخیها چشیدیم
عروسک جون تو میدونی
چه حسرتها کشیدیم
عروسک جون نگام کن
چشام برقی نداره
زمستونه تو قلبم

که هیچ گرمی نداره
باید اینجا بخشکیم
تو گلدون شکسته
نه اینکه باغبون نیست
در گلخونه بسته
در گلخونه بسته
در گلخونه بسته
در گلخونه بسته
نه اینکه باغبون نیست
در گلخونه بسته
نه اینکه باغبون نیست
در گلخونه بسته




 

نظرات 14 + ارسال نظر
رویا جمعه 30 تیر 1402 ساعت 10:39 ب.ظ

سپیده چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام متشکرم
ممنون میشم اگر لطف کنید و آهنگ "جان دادم " هایده رو بذارین
اصلا پیدا نمیشه

زینب چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 05:28 ب.ظ

فروغ جمعه 7 آبان 1400 ساعت 10:03 ق.ظ http://al sulaymania@gmail.com

علی سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 11:26 ق.ظ



دانیال دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 12:45 ب.ظ

هایده چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 12:48 ب.ظ

:خوشتیپ
:

آریا پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 07:06 ق.ظ

تا همینجاشم عالی بود ولی اگه متن آهنگای خواننده های دیگه رو هم بنویسید عالیتر میشه.
دست مریزاد.

روغن خراطین جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 10:40 ق.ظ https://kiabeauty.ir/kharatin/

سلام روزتون بخیر تندرستی
خواستم اول نظر بزارم خستگیتون بره / خراطین
واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام
ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 07:33 ب.ظ

ممنون

مملی فشفشه شنبه 1 مهر 1396 ساعت 08:14 ق.ظ

خیلی هم عالی دستت درست مدیر

متن آهنگ چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 03:16 ب.ظ http://taraneyab.com

بسیار زیبا

سهیل دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 09:03 ق.ظ

سهیل دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 09:03 ق.ظ

دستتون دردنکنه عالی بود واقعا قشنگ بود خیلی حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد