ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

پ نه پ های جالب و خنده دار

 پ نه پ های جالب و خنده دار


پ نه پ های جالب و خنده دار

  

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 

ب دوستم میگم دیروز داشت راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد گورخره رو گرفت..
.با حالت تعجب برگشته میگه:خوب بقیه گور خرا فرار کردن؟
 میگم:پ ن پ گوشی هاشونو درآوردن فیلم گرفتن بلوتوث کنن برا بقیه حیوونا! ‏

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 

رفتم آزمایش ادرار یارو میگه ادراره میگم : پ نه پ سکنجبین برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم
خخخخخخخ !!!

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 


یه کتاب دستم بود داشتم میخوندم،دوستم گفت داری درس میخونی ؟؟
گفتم : پ ن پ بعدش هرچی فکر کردم چیزی یادم نیومد که بگم،هیچی دیگه خیلی شیک ضایع شدم...

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*


رفتم سر پست همکارم میگه شیفتی؟
گفتم پـ نـ پـ من Alt-Ctrl-Delete هستم در مواقع ضروری جهت رفع هنگی ازم استفاده میشه!

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

رفتیم کوه هوا هم خیلی سرده به دوستام میگم چوب جمع کنین
 میگه میخوای آتیش روشن کنی؟
پ نه پ قایقی خواهم ساخت پشت دریاها شهری هست

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*


یه روز اب خونمون قطع شده بود . یه سطل ماست برداشتم که برم اب بیارم .
بعد داشتم می رفتم پیرمرد میگه میخوای بری اب بیاری؟
. به یارو گفتم پ ن پ
می خواستم برم گدایی ظرف خوب نداشتیم این رو برداشتم

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 

خـواهـرم ازم پـرسـیـد داداش اگـه دخـتـر رویـاهـاتـو پـیـدا کـنـی بـهـش مـیـگـی کـه بـاهـات ازدواج کـنـه.....
گـفـتـم: پــ نــ پـــ مـیـزنـم تـو گـوشــش مـیـگـم تـا حـالـا کـجـا بـودی..... :|

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 

دارم از در دانشگاه میرم داخل نگهبان میپرسه کلاس داری
پ ن پ دختر همسایه ام براتون آش ندری اوردم

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 

به یارو میگم قالپاق ریو دارین؟
می پرسه ماشینت ریو هست ؟
پ نــه پ لامبورگینیه قالپاق ریو می ندازم ریا نشه

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*


عاقا دیروز تو پارک داشتم کتاب میخوندم که ییهو یه نفر اومد و پرسید شما داری کتاب میخونی؟
 منم گفتم بله دارم کتاب میخونم . . . . طرف ییهویی محکم زد تو گوشم!!
 گفتم واسه چی میزنی
؟ میگه: چرا از فرصته "پ ن پ"ای که بهت دادم استفاده نکردی؟؟؟
توروخدا مسولین رسیدگی کنن، تحریما کمتر بشه لطفا . . . .

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 

چند بار پشت سر هم میرم دستشویی..
مادرم میگه اسهالی؟؟
میگم: پ ن پ یبوست دارم..هی میرم شاید خودش خجالت بکشه بیاد

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 

سر کلاس خوابیده بودم استادمون اومد گفت: خوابیدی؟
 گفتم پ ن پ زدم کنار استراحت کنم که پشت فرمون خوابم نبره!!!

 

*

پ نه پ های جالب و خنده دار 

*

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد