ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک

اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک

  

و تو فکر میکنی خاموش شده اند ، دلتنگی هایی که هر روز ساکتشان میکنم
دلواپسم ، کجای قصه مان سکوت کرده ای که تو را نمیشنوم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند ، که امروز
اینقدر دیوانه وار ، تشنه ی "بازی کردن" با آدم هایی ؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایا ممنون که مرا در حد ایوب میبینی
ولی تمامش کن !
دیگر بریده ام . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همه نیمه گمشده دارند
ولی تو
تمام پیدا شده ی منی . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نه سرما اثر کردنیست و نه باران خیس کردنی
اگر «تو» بامن قدم بزنی . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

گنج ها همیشه در دل ویرانه ها جا خوش می کنند
بی خود نیست که تو در دل من نشسته ای . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نه از سرم می افتی
نه از چشمم
کجای دلم نشسته ای
که جایت این قدر امن است ؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت
شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اس های تکراری رو میخونی . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

یادت میاد میگفتی آسمون اگه زمین بیاد
همیشه عشقمی دوست دارم زیاد
هنوز ازین دروغ تو خوشم میاد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بودم !
دیدم با دیگری شادتری
رفتم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نه طبق عادت دوستت دارم ، نه به حکم سنت !
همه چیز بنا بر فطرت است
"خوب ها" دوست داشتنی اند

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تولدم را جشن می گیرم
هر صبح
که از آغوش تو
به دنیا می آیم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

میگویند یک روزی هست
که چرتکه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند
و آن روز تو باید تاوان آنچه با من کردی را بدهی !
فقط نمیدانم
تاوان دادن آن موقع تو ، به چه درد من می خورد !؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

من
دعا میکنم
تو را داشته باشم
تو
دعا می کنی
دیگر نباشم
بیچاره خدا !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


"تو" جا زدی
"من" جا خوردم
"اون" جا گرفت !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد
از این صدا متنفر بودم اما
چشم هایم را میمالم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تا لود شود آرزو می کنم ، کاش تو باشی
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خوش به حال خدا که "لحظه به لحظه" با توست
و "من" همیشه درباره ی "تو" با "او" حرف میزنم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایا
هوای مشترک مورد نظر ما را داشته باش
با اینکه در دسترس ما نیست !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

می گن شکستنی رفع بلاست ، ای دل کمی تحمل کن ، شاید "حکمتی" باشد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سرسری زندگی کن و رد شو ! دقت "دق" ات می دهد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بعضی ها را میتوان خواست اما نمیشود داشت !
بعضی ها را باید یواشکی از دور دوست داشت !
بعضی ها را نباید خواست ! نباید دوست داشت !
اما دل است دیگر
اسیر این نگاه بیقرار
میخواهد و دوست میدارد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی
سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی
نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم
نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عطر تو توی دستمه ، دست من روی بالشم
بالشم جای خالیتو ، من پر از عشقو خواهشم
عکس تو روی قلبمه ، قلب من پره التماس
ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اونی که بخواد ببیندت
اونی که بخواد باهات باشه
دنبال زمان خالی نمیگرده !
زمانشو برات خالی میکنه !
اگه واقعا دوستت داشته باشه
آدم ها رو از روی اولویت بندی هاشون بشناسید

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اخــم هـای تــــــو
بــالا تـرین لذت دُنیـــاست
ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن !
"دوستت دارم"

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

لایق پرستش است
کسی مثل تو
که در این بی مهری ها
بی چشم داشت محبت می کند . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

"لبخندم" بزرگ ترین دروغ دنیاست
وقتی که "تو نیستی"

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

جدا که شدیم ، هر دو به یه احساس رسیدیم ، تو ب "فراغت" ، من به "فراقت"
یک حرف که مهم نیست !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت
که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف
و من از دور ببینم که پر از لبخند است :
چشم و دنیا و دلت !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده
به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نه سرما اثر کردنی ست نه باران خیس کردنی
اگر تو با من قدم بزنی !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

و من هنوز عاشقم ، آنقدر که می توانم
هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد
از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم
و دست آخر
همه را فراموش کنم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عمریست شبانه روز لبهایت را...
لب باز نکن، هنوز لبهایت را...
نه،سیر نمیشوم به چندین بوسه
بر روی لبم بدوز لبهایت را...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلم شادی می خواهد
وسعتش زیاد نیست ، به اندازه کف دستانت
دستانم را بگیر ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بارها گفتم به تو :
چشمها
برای نگاه است
اما ..
تو ..
هرروز با آنها ..
حادثه می آفرینی . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دنیایت را با دنیایم عوض میکنی ؟
فقط چند ساعت ...
میخواهم بدانم آنکه تمام دنیای من است در دنیایش چه سهمی دارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

می پرسی : چقدر دوستم داری ؟
میخندم : جهان را متر کرده ای ؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

حلقه ی دستانت که بر کمرم میزنی
زیباترین اسارت زندگی من است . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

جغرافیا دروغی بیش نیست !
وقتی تمام دنیای من در مساحت آغوش "تو" خلاصه می شود !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه خاص و رمانتیک 12 اسفند ماه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

گاهی وقتا
یه نفر ، فقط یه نفر
باعث می شه که حس کنی
چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته
جاذبه ی زمین نیست . . .

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد