ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی


دیالوگ های ماندگار :



در این دنیا برای کفری کردن آدمهای رذلی که می خواهند همه چیز را از آنچه هست برایت سخت تر کنند راهی بهتر از این نیست که وانمود کنی از هیچ چیز دلخور نیستی! (One Flew Over the Cuckoos Nest)


 

 من نباید پناهگاه رو ترک می کردم. باید خودمو می کشتم

- یه چیزی بخور. فرصت برای مردن همیشه هست (Downfall)


.

.

.


- لوئیز : ما داریم بچه دار می شیم.

- ویرجیل : شوخی میکنی!

- لوئیز : نه , من رفتم دکتر ، ما داریم بچه دار میشیم. این هدیه کریسمس من به توئه.

- ویرجیل : اما تموم چیزی که من لازم داشتم فقط یک کراوات بود! (Take The Money And Run)

.

.

.

کالیگولا: در گذر از جاده ی زندگی آموختم کسانی را که بـیشتر دوست می داری زودتر از دست می دهی! (Caligula)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد