ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

دیر زمانیست به یک نوع سنگ تبدیل شده ام به اسم سنگ صبور که دقیقا" مثل سنگ است ...
لال ولی شنوا
 این در حالیست که خود به یک سنگریزه نیاز دارم برای خالی کردن ماتم هایم .... فریاد هایم
کو سنگ صبورم ؟!
---------------------------
من از تکرار متنفرم
نمیخواهم روزهایم تکراری باشند
تغییرشان میدهم
هر روز غمی جدید را امتحان میکنم
هر روز ماتمی نو را آغاز میکنم ...
امروز به یاد تنهایی هایم آغاز می شود
فردا به یاد دلتنگی هایم
فردایش به یاد آرزوهای باد برده ام
فردایش به یاد نداشته هایم .. جدایی هایم
دردهایم .. زخم هایم .. دل شکستگی هایم ..
آه .. میتوانم سالها متنوع زندگی کنم .. بدون تکرار
چه شیرین ...!!!

**داستان**

ادامه مطلب ...

میترسی...


روزگار بدی برای زنهاست...

ادامه مطلب ...

دل نوشته...


قویترین " مرد " دنیا هم که باشی

محتاجی!

محتاج اشکهای عاشقانه یک " زن "

که از چشمهای نگرانش بر روی کویر زخم هایت ببارد!

و این تنها التیامی ست برای زخمهای مردی که مردانه با زندگی میجنگد ...
محتاجی به محبت های بی دریغش ؛ به نوازش های بی منتش ؛ به نگاه های منتظر پر رمز و رازش به دستهای بی کینه اش ...
محتاجی به آرامشش ؛ حرفهای دلگرم کننده اش ؛
محتاجی به وقتی که همچون مهربان ترین مادر رد اشک را از روی گونه هایت میزداید ...
تو مرد باش ... !

ادامه مطلب ...

پ ن پ (4)91

پـَـَـ نــه پـَـَـ

ادامه مطلب ...