ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی


" ﻣﻨــــــــﯽ " ﮐﻪ ﮐﻨﺎﺭﺵ
"" ﺗـــــــﻮ "" ﻧـــﺒﺎﺷـــــــﯽ
""" ﺗـــــــﻮﻣــــــــــﻨﯽ """  ﻧﻤی ارزد...


چند روز پیش تولدم بود
جشن گرفته بودیم خواهر زادم 4 سالشه
گفت دایی میخوام برای تولدت شعر بخونم
این شعر تقدیم به تو ....



لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب ...


گاهی باید دستاشو بگیری تو دستت
و فقط یه جمله بهش بگی:
"من واسه یه لحظه بیشتر با تو بودن حاضرم همه دنیا رو بدم"
دارین همچین کسی رو ؟؟؟


ما داریم ;دلتون بسوزه...

خخخخخ

(مخاطب خاص)



میگم دارم میرم بیرون,میگه:
لباس گرم پوشیدى.....؟هوا سرده ها......

حالا بیا و عاشقش نشو...


اینایی که مثلا بهشون قهوه تعارف می کنی بعد می پرسی: شیر؟ شکر؟
بعد می گن : تلخ
خب مثلا که چی؟ متفاوتی؟ خیلی خرابی؟ داغونی؟ با کلاسی؟ مقرون به صرفه ای؟ یا چی؟





لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
ادامه مطلب ...


خدایــــــــــــا التمـــــــــــاست مــــــی کنـــــــــم
همــــــه دنیــــــــــایـــــــت ارزانــــــــــیِ دیگــــــــــــران !
ولــــــــــــــــی ;
... ... ... ...
آنــکـــــــــــه دنـیــــــــــایِ من اســــــــــت

مـــــــــــــــــــــالِ دیــگـــــــــــری نبــــــــــاشـــد ...

تمام عروسک های دنیا یتیم میشدند اگر دختر نبود ...





ای جاااااااااااانم...

والا بقرعاااان!

چه حــس قشنگـــــیه...
وقتی خرد و داغونـــی...یکی با تمام وجود بپره و بغلت کنه ..!
و بگـــه : مگه من مردم عشقــم...!! ♥

موافقید؟

رز


دستهایم را که میگیری...

حجم نوازش لبریز میشود!

گویی تمام رزهای زرد باغها

با دستهای بی دریغ تو

برای من..چیده میشوند

و قلب من..پرنده ای میشود

به پاکی بیکران نگاهت..پر میکشد...

و در آن وسعت بی انتها

در خاکستری اندوه ابرها ..گم میشود
دستهایم را که میگیری...

حجم نوازش لبریز میشود!

گویی تمام رزهای زرد باغها

با دستهای بی دریغ تو

برای من..چیده میشوند

و قلب من..پرنده ای میشود

به پاکی بیکران نگاهت..پر میکشد...

و در آن وسعت بی انتها

در خاکستری اندوه ابرها ..گم میشود


به نظر شما مفهوم این فرمول چیست؟



.

.

.

.


.

.

.

.


شاید فرمول عشق همین باشد

میگن درد رو از هر طرف بخونی میشه درد...

ولی درمان رو از آخر بخونی میشه نامرد!


مواظب باش واسه دردت به هر درمانی تن ندهی...!


دوست دختر غضنفر بهش میگه: اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه.غضنفر میگه:اینقدر پلک نزن،صدات قطع و وصل میشه


(یعنی عاشششقتم)


دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟
.
.
.

.
پسر کوجولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟، آخـــــــــه من دوست دارم


خــــوشبخـــت تـــــرین آدم هــــا ؛
اونــــایـــی هستــــن کــــه ایـــن جمـــله رو میشنـــوند :
"عیــــــب نــــداره،
با هـــــم درستـــــش میکنیــــم" ... !!!