ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

په نه په 1


پـَـَـ نــه پـَـَـ

ادامه مطلب ...

متن های بسیار جالب ...

زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر …

من گرفتم تو نگیر چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر …

من گرفتم تو نگیر بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر …

یاد آن روز بخیر زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر …

من گرفتم تو نگیر یاد آن روز که آزاد ز غمها بودم …

تک و تنها بودم زن و فرزند ببستند مرا با زنجیر …

من گرفتم تو نگیر بودم آن روز من از طایفه دّرد کشان …

بودم از جمع خوشان خوشی از دست برون رفت و شدم لات و فقیر …

من گرفتم تو نگیر ای مجرد که بود خوابگهت بستر گرم …

بستر راحت و نرم زن مگیر ؛ ار نه شود خوابگهت لای حصیر …

من گرفتم تو نگیر بنده زن دارم و محکوم به حبس ابدم …

مستحق لگدم چون در این مسئله بود از خود مخلص تقصیر …

من گرفتم تو نگیر من از آن روز که شوهر شده ام خر شده ام …

خر همسر شده ام می دهد یونجه به من جای پنیر …

من گرفتم تو نگیر

ادامه مطلب ...