ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی


دلم برای یک غیر منتظره تنگ شده
یک تلفن غیره منتظره
یک دیدار غیر منتظره
یک حرف غیر منتظره
یک آدم غیر منتظره
خیلی غیر منتظره .....!



مگه میشه فراموشت کرد روانی؟!

اگه وقت نداری با من صحبت کنی درکت میکنم...

اگه وقت نداری منو ببنی درکت میکنم...

اگه وقت نداری دیگه حالمو بپرسی درکت میکنم...


 اما اگر دیگه دوستت نداشتم اینبار تو باید درکم کنی...


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم:
غصه نخور دیوونه منکه باهاتم.......!

به صـــدات که معتاد شُـــدم

رفتـے;

حــآلا هر روز

خــآطره تـــــزریق مےکُنـــم ...

می دونی غریبی یعنی چی؟
وقتی از نگاه و صدای اونیکه آرومت میکنه دور شدی

غریبی....

آدم ها که " عوض " می شوند... از " سلام " و " شب بخیر " گفتنشان می شود این را فهمید!

 از " حرف ها " و " نگاه ها " از گودال های ِ عمیقی که بین ِ تو و خودشان می کنند و تویش را پُر از دلیل می کُنند



هی خدا !


دروغ بگو ؛ تا باورت کنند….!
آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند….!!!!!
بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ….!!
خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ….!!
کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند……..!!

هرچه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ….!!

اگر ساده ای ؛
اگر راست گویی ؛
اگر باوفایی ….
اگر با غیرتی !
اگر یک رنگی ….
همیشه تنهایی … !!!

من بودم دیگه شما نباشید......

خــــــدایا , خـطا از مــن است , مـــیدانم
از من که سـالهاست گـــفته ام " ایـــاک نـــعبد " ,
اما به دیگران دل ســـپرده ام
ازمن که سالهاست گفـــته ام "ایـــاک نـــستعین ",
امـــا به دیگران تکـــیه کرده ام ...
امـــا تـــو رهــــــــــــایــــــم نکـــن ... !!

حاضرم 10 سال از عمرم کم بشه;اما اونی که عاشقشم بش برسم...


والا...

ادامه مطلب ...

یاد گرفتم:

* کسی تو این دنیا وجود نداره که توانایی اینو داشته باشه که کاری نکنه تو بیشتر احساس تنهایی کنی!
*هرچه ساده تر باشی بیشتر با پیچیدگی ها برخورد میکنی!
*هرچه بی منت ببخشی ،بیشتر با منت حقت رو میگیری!
*آدم ها برای نزدیک شدن به تو تلاش میکنن و درست وقتی نزدیک شدن،دور میشن!
*تنها چیزی که تو دنیا عوض نمیشه احساسات آدماس!
*یاد گرفتم "احساسی بودن" تو این دنیا "فقط" یه ضعف بزرگه!!"فقط"!!


درد دارد بـــا نسیمـــی بـــــرود

کســی کـه بخـاطـرش بـــه طـوفــــان زده ای...