ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

طنز بچه های دبستانی

نام : کمال

کلاس :دوم دبستان

موزو انشا : عزدواج!



ادامه مطلب ...

شعرهای عاشقانه...



بزودی بخش شعرهای عاشقانه راه اندازی خواهد شد...

راه اندازی شد


راه اندازی شد

ادامه مطلب ...

پ ن پ جدید + جک


پـَـَـ نــه پـَـَـNEW




ادامه مطلب ...


تنور عشق فقط با حیا داغ می ماند !


نرو...

تو هم مثل من نمیتونی دووم بیاری نرو
تو هم مثل من تو غصه کم میاری نرو

آه نرو .... نرو ....
نرو
تو هم می پوسی میمیری
بی من نرو

تو هم طاعون غم میگیری
ای من نرو آه نرو نرو
نرو نرو

تو که میدونی من بی تو
تو بی من یعنی حسرت
تو که میدونی بی جواب می مونه
عشق و عادت

تو که میدونی کم مبشم
تو که میدونی کم مبشم
تو که میدونی هم آغوش غم میشی

نرو آه نرو

ادامه مطلب ...