ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

بدون شرح

روز اول را به خاطر داری
غافلگیر شدیم چتر نداشتیم خندیدیم دویدیم و به شالوپ شالوپ های گل آلود عشق ورزیدیم

دومین روز بارانی چه طور؟
پیش بینی اش را کرده بودی چتر آورده بودی من غافلگیر شدم سعی میکردی من خیس نشوم وشانه ی سمت چپ تو کاملا خیس شد

و سومین روز چه طور؟
گفتی سرت درد میکند وحوصله نداری سرما بخوری چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی و این بار شانه ی سمت راست من کامل خیس شد

وچند روز پیش را چه طور؟ به خاطر داری؟
که با یک چتر اضافه آمدی و مجبور شدیم برای این که پین های چتر توی چش وچالمان نرود دو قدم دورتر از هم راه برویم

من فردا دیگر برای قدم زدن نمیایم تنها برو


دکتر شریعتی
------
--------------------
با سپاس از اقا رضا طاهایی گل

رمانتیک ترین مکانهای دنیا


عکس ما چه ربطی داره به مطلب؟


ادامه مطلب ...


من بدون تو هیچم...بدون تو یعنی یه مرده

من بدون تو فقط یه تیکه گوشتم...

چجوری بگم عاشقتم؟

مارو دوست داشته باش;شاید فردا نباشیم...




اینگونه نگاه کنید...


مرد را به عقلش نه به ثروتش

زن را به وفایش نه به جمالش

دوست را به محبتش نه به کلامش

عاشق را به صبرش نه به ادعایش

مال را به برکتش نه به مقدارش

خانه را به آرامشش نه به اندازه اش

شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش

ادامه مطلب ...