ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی



اینگونه نگاه کنید...


مرد را به عقلش نه به ثروتش

زن را به وفایش نه به جمالش

دوست را به محبتش نه به کلامش

عاشق را به صبرش نه به ادعایش

مال را به برکتش نه به مقدارش

خانه را به آرامشش نه به اندازه اش

شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش

روزی دوستی از ملانصرالدین پرسید : ملا ، آیا تا بحال به فکر ازدواج افتادی ؟
ملا در جوابش گفت : بله ، زمانی که جوان بودم به فکر ازدواج افتادم
دوستش دوباره پرسید : خب ، چی شد ؟ ملا جواب داد : بر خرم سوار شده و به هند سفر کردم ، در آنجا با دختری آشنا شدم
که بسیار زیبا بود ولی من او را نخواستم ، چون از مغز خالی بود
به شیراز رفتم : دختری دیدم بسیار تیزهوش و دانا ، ولی من او را هم نخواستم ،
چون زیبا نبود ولی آخر به بغداد رفتم و با دختری آشنا شدم که هم بسیار زیبا و همینکه ، خیلی
دانا و خردمند و تیزهوش بود . ولی با او هم ازدواج نکردم
دوستش کنجاوانه پرسید : چرا ؟ ملا گفت : برای اینکه او خودش هم به دنبال چیزی میگشت ، که من میگشتم!
nobody is perfect
هیچ کس کامل نیست

اینگونه نگاه کنید...

مرد را به عقلش نه به ثروتش

زن را به وفایش نه به جمالش

دوست را به محبتش نه به کلامش

عاشق را به صبرش نه به ادعایش

مال را به برکتش نه به مقدارش

خانه را به آرامشش نه به اندازه اش

شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش


تنور عشق فقط با حیا داغ می ماند !

نیسان وانت شاخ به شاخ رفته بود زیر کامیون... میگفتن رانندش مُرده. تنها چیزی که میشد از لاشهء ماشین تشخیص داد نوشتهء پشتش بود: «دوستم بدار، شاید فردایی نباشد»


...
 
گاه دلتنگ میشوم...
دلتنگتر از همه دلتنگی ها.گوشه ای مینشینم حسرت ها را مرور میکنم نمیدانم کدام خواهش را نشنیده ام به کدام دلتنگی خندیدم که چنین شد!

نظرات 4 + ارسال نظر
سامان جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

آقا ما همچنان رو عهدمون وفادار هستیما

فدای داداشم...

شادی مسیرسرنوشت پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.1kahkeshan.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری خواستم بگم من به وبلاگ شما رای دادم و ممنون میشم شما هم به وبلاگ من رای بدهید اگه موافق بودین هرروز بیاین و رای بدین تا منم بیام به شما رای بدم ممنون

سلام_ممنون...
باشه

سامان سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

سامان سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

من مطمئنم که وبلاگ تو اول میشه محمد حسین
واقعا جالبه دستت درست

سلام داداشم...
فدای تو من بشم...خیلی خیلی ممنون

میدونم شکلکای بلاگ اسکای ناجور ولی طاقت بیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد