ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

عشق و احساس

مال خودمه تو این زمینه مث بچه مایه دارام!!!

هرچقدر که بخوام و برای کسیکه لیاقتشو داره خرجش میکنم به کسی هم ربطی نداره!!!

من فقط عاشق اینم...


حرف قلبت رو بدونم الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم....


من فقط عاشق اینم...


بگی از همه بیزاری 2.3روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری....

همـه روی قلبشون نوشتن:

شکستنی است... مراقب باشــید .

اما من نوشــــــــتم شکسته؛ راحت باشــــــــــید

قلک بغض هایم را که بشکنم 

باز… 

ناز تو را 

خواهم خرید 

و یک بسته مداد رنگی 

و با هر رنگش 

باز… 

ناز تو را 

خواهم کشید



لبـــــــــانم را دُوخته ام


مبــادا بگویم "دوســـــــتت دارم "


که هر بار گفتـــــم ،


تَنــــــــــــهایی ام بزرگتر شد ....

 

 

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که... من شیدای تو وعاشقانه دوستت دارم

نفس بکش

تا وجودم سرشار از تو شود.

دستانت را به من بده

تا نردبامی بسازم برای رسیدن به آسمان چشمانت.

 

نگاه کن

تمام جهانم به روی تو لبخند می زند

و شکوفه های دوستی

فضا را پر از عطر تو کرده اند.

پرده را کنار میزنم

صدای گام های پر از امید تو

از انتهای کوچه  به گوش می رسد.

 

می خواهم از تو بگویم

برای تمام گلها

برای تمام پرندگان

برای تمام جاده ها

برای تمام مسافران

برای تمام آدم های شهر.

 

تو را به آسمان نشان خواهم داد

دستان پر مهرت را به گلهای اطلسی،

و نگاهت را به پرندگان عاشق،

و دلت را به درختان سر به فلک کشیده.

 

تو را به جهانیان نشان خواهم داد.

 فقط

دستانت را به من بده

تا شکوه این زمان را باور کنی.

قربون جمله برم من...


یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی،

خسته میشوند از رنگ تکراریت،

این روزها ...


دورۀ رنگین کمان هاست…