ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی


کاش

امشب، موهایت را

تاب ندهی!

دلتنگی‌‌هایم را

با هزار بدبختی خوابانده ام!

تصاویر متحرک حرکات بدنسازی

حرکات سینه + سه سر



جهت متحرک نمودن تصاویر ماوس را روی آنها نگاه دارید
جهت دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 
ادامه مطلب ...


جدیدترین تصاویر بازیگران مرد و زن

مجموعه تصاویر پریناز ایزد یار;نیوشا ضیغمی و ...

مهر و ابان 92


  ادامه مطلب ...

اندر احوالات پسران ترشیده!





پسری با پدرش در رختخواب

درد ودل می کرد با چشمی پر آب

گفت :بابا حالم اصلا ً خوب نیست
زندگی از بهر من مطلوب نیست

گو چه خاکی را بریزم توی سر
روی دستت باد کردم ای پدر

سن من از 26 افزون شده
دل میان سینه غرق خون شده

 
هیچکس لیلای این مجنون نشد....... ادامه مطلب ...


دیالوگ های ماندگار :


آقا یوسف


-قرص هاتو خوردی؟
-نه، واسه چی؟
-اومدیم و من یه وقت رفتم، تو باید یادت بره؟
- تو نباشی من واسه چی باید قرص بخورم؟


  ادامه مطلب ...

به همه میخندی، با همه دست میدی. دستتو میگیرم، دستمو پس میدی.
من شادمهر نیستم بگم : اما دوستت دارم . من یه تیری اَم میزنمت که صدای سگ بدی


یه دوست دخترم نداریم شب که بخوابیم یهو بیاد زیر پتو بعد من شپلق بزنم زیر گوشش بگم بش لامصب تو در مورد من چی فکر کردی!!


. . .


یه دوست دخترم نداریم عکسشو قاب کنیم بزنیم به دیوار هر وقت باهاش قهر کردیم عکسشو برگردونیم بگیم مرده شوره ریختتو ببره

تصاویر فوق العاده از همه جا


www.pixnaz.info عکسهای شگفت انگیز از مجسمه های انسان نما

  ادامه مطلب ...

جدیدترین تصاویر بازیگران زن و مرد



Picture Persian Actress Tafrih4all 38 مجموعه تازه ترین عکسهای بازیگران ایرانی 92


  ادامه مطلب ...


در گذر از جاده ی زندگی آموختم کسانی را که بـیشتر دوست می داری زودتر از دست می دهی!


دیالوگ های ماندگار :



در این دنیا برای کفری کردن آدمهای رذلی که می خواهند همه چیز را از آنچه هست برایت سخت تر کنند راهی بهتر از این نیست که وانمود کنی از هیچ چیز دلخور نیستی! (One Flew Over the Cuckoos Nest)


 

ادامه مطلب ...


بـــــــــسلامتی خودم
که مست شدم
ولی پست نشدم...
دل کندم
ولی دل نشکستم...


جدیدترین تصاویر بازیگران مرد و زن

مجموعه تصاویر لیندا کیانی;خاطره حاتمی و اناهیتا همتی




  ادامه مطلب ...


دیالوگ های ماندگار



تونی مونتانا: فکر کنم داری زیاده روی میکنی.
الویرا: هیچ چیزی به اندازهء زیاده روی حال نمیده! تو که خودت اینو میدونی.
تونی مونتانا (با عصبانیت): من چیو باید بدونم؟؟ من چیو باید بدونم لعنتی؟؟ چرا همش یه طوری با من صحبت می کنی که انگار من باید یه چیزی بدونم؟؟ هان؟؟

دیالوگ های زیبا و جالب و ماندگار



مایکل: نمی‌خواستم ناراحتت کنم...
هانا: تو نمی‌تونی ناراحتم کنی. تو اونقدر مهم نیستی که بتونی ناراحتم کنی.


فقط دعا کنید پدرم شهید بشه!

  ادامه مطلب ...


ﺧﻮﺩ ﻗﻬﻮﻩﺍﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﻋﺼﺎﺑﺶ ﺧﻮﺭﺩ ﻣﯽ ﺷﻪ, ﭼﺎﯾﯽ ﻣﯽﺧﻮﺭﻩ


دختر همکلاسی من تو دانشگاه :
سلام , کامپیوترم ایراد پیدا کرده

من : سلام , چه ایرادی ؟


  ادامه مطلب ...