ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی

.

.

.

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی.....

پیری میگفت:

اگه میخوای جوان بمونی

دردهای دلتو فقط به کسی بگو که دوسش داری و دوستت داره

خندیدم و گفتم: پس چراتو جوان نموندی؟

پیر لبخندتلخی زد وگفت:

دوستش داشتم

دوستم نداشت...

سعی کن امروز اینگونه باشی :

منتظر " باش ، اما " متوقف " نباش !
" تأمل " کن ، اما " معطل " نکن !
" صبور " باش ، اما " بی خیال " نباش !
" سرسخت " باش ، اما " لجباز " نباش !
" ساده " باش ، اما " ساده لوح " نباش !
" جسور " باش ، اما " گستاخ " نباش !
" شتاب " کن ، اما " شتابزده " عمل نکن !
بگو " آره " ، اما نگو "حتما " !
بگو " نه " ، اما نگو " هرگز " !


نون خشک هم نشدیم یکی از رو زمین برمون داره بوسمون کنه...

در زندگی هرکسی را که دوسـت بداری
از او ضعیف تری
زیرا ...
.
.
.
.

برای راضـی نگـه داشتـنش
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی...


هر نفـــس ،

درد است که میکشـــم !!!

ای کاش یا بـــــــــــودی ،

یـــا اصـلا نبودی !!!
ایــن که هســتی

و کنـارم نیسـتی ...
دیــوانه ام میکنـد . . .


باشه من به تو نمیام;

.

.

.

.

 اما تو بخودت بیا...


تو مرا یاد کنی یا نکنی

باورت گر بشود گر نشود

حرفی نیست...اما...!


نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست...



صبحی که شروعش با توست ; خورشید دیگر اضافیست

دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟
.
.
.

.
پسر کوجولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟، آخـــــــــه من دوست دارم



خـدایـــا...!

یک مـرگ بدهـکـارم و هـزار آرزو طلبـکـار..

خسـته ام...

یا طلـبــم را بـده...
یا طلبت را بگیر....

ازم دوری اما دلت بامنه
ازت دورم اما دلم روشنه
تو چشمای تو عکس چشمامه و
تو چشمای من عکس چشمای تو
تو این لحظه هایی ک دورم ازت همه خاطره هامونو خط ب خط
دوباره از اول نگاه میکنم
دارم اسمِ تو هی صدا میکنم

.
.
کی گفته از عشق تو دست میکشم; دارم با خیالت نفس میکشم